  • 1. Data: 2015-02-19 14:01:40
    Temat: Wtyczka Molex żeńska kątowa
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Cześć
    Z nagła potrzebuję wtyczki Molex żeńskiej kątowej do zarobienia na
    jednym z kabelków zasilacza ATX. Po prostu mam tak ciasno między
    zasilaczem a napędem optycznym że prosta wtyczka zasilająca napęd nie
    mieści się :)
    Ma ktoś w szufladzie albo wie skąd skombinować?
    (wstępne góglowanie nic nie podpowiedziało przydatnego)
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 2. Data: 2015-02-19 20:38:58
    Temat: Re: Wtyczka Molex żeńska kątowa
    Od: nadir <n...@h...org>

    Coś w ten deseń?
    http://uk.rs-online.com/web/p/computer-power-cable-a
    ssemblies/6665063/

  • 3. Data: 2015-02-19 23:09:33
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 Feb 2015 20:38:58 +0100, nadir napisał(a):

    > Coś w ten deseń?
    > http://uk.rs-online.com/web/p/computer-power-cable-a
    ssemblies/6665063/

    Taaa... tylko litości, to 6 funtów :) Znalazłem nawet taką za 3zł tyle
    że wysyłka to 20 zł :)
    Odpuściłem, przylutowałem pigtaila do styków w napędzie i pozamiatane :)