  • 1. Data: 2018-01-01 11:15:26
    Temat: Wtyki 'lotnicze'
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Na Ali jest mnóstwo rodzajów, GX12/GX16/GX20, albo
    SX w posobnym rozmiarze. Wyglądają bardzo porządnie,
    mają warianty od 2 do 10 pinów i cenę też mają rozsądną.
    W naszych sklepach jednak czegoś takiego nie mogę znaleźć,
    dlaczego?

    Pozdrawiam, Piotr

  • 2. Data: 2018-01-01 12:22:32
    Temat: Re: Wtyki 'lotnicze'
    Od: jacek <j...@w...pl>

> [...]
    > mają warianty od 2 do 10 pinów i cenę też mają rozsądną.
    > W naszych sklepach jednak czegoś takiego nie mogę znaleźć,

    Poszukaj złącz M5, M8, M12, M16, M23
    Do wyboru do koloru, metalowe PCV, proste, kątowe itp.
    https://www.tme.eu/pl/katalog/#id_category=112967&se
    arch=m12&page=1&s_field=accuracy&s_order=DESC

    --
    pzdr, j.r.

  • 3. Data: 2018-01-01 12:27:47
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > W naszych sklepach jednak czegoś takiego nie mogę znaleźć,
    > dlaczego?

    nie wszystko co chinole robią jest ściągane do nas. może to nisza której
    nikt nie rozpoznał a może rozpoznał i przekonał się jak bardzo niszowy
    jest to towar? :)

  • 4. Data: 2018-01-01 12:55:07
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 01.01.2018 o 11:15, Piotr Wyderski pisze:
> [...]
    > mają warianty od 2 do 10 pinów i cenę też mają rozsądną.
    > W naszych sklepach jednak czegoś takiego nie mogę znaleźć,

    Jeśli chodzi o takie:
    https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1eewGJXXXXXcbXpXXq6xXF
    XXXX/220431305/HTB1eewGJXXXXXcbXpXXq6xXFXXXX.jpg

    to są w TME:
    https://www.tme.eu/pl/details/ds1110-01-4b6/zlacza-m
    ikrofonowe/connfly/

  • 5. Data: 2018-01-01 13:02:03
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 01.01.2018 o 12:55, Zbych pisze:

    > Jeśli chodzi o takie:
    > https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1eewGJXXXXXcbXpXXq6xXF
    XXXX/220431305/HTB1eewGJXXXXXcbXpXXq6xXFXXXX.jpg

> [...]

    Widać nawet nacięcia na bolcach:
    https://www.tme.eu/pl/details/fc684204/zlacza-mikrof
    onowe/cliff/

    Producent podaje obciążalność styków 5A, więc chyba do jakiś ciężkich
    mikrofonów musi być.

  • 6. Data: 2018-01-01 13:20:09
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    > Jeśli chodzi o takie:
    > https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1eewGJXXXXXcbXpXXq6xXF
    XXXX/220431305/HTB1eewGJXXXXXcbXpXXq6xXFXXXX.jpg

> [...]

    Są też we wrocławskim Robotroniku.

    P.P.

  • 7. Data: 2018-01-01 19:17:15
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    jacek wrote:

    > Poszukaj złącz M5, M8, M12, M16, M23
    > Do wyboru do koloru, metalowe PCV, proste, kątowe itp.
    > https://www.tme.eu/pl/katalog/#id_category=112967&se
    arch=m12&page=1&s_field=accuracy&s_order=DESC

    To nie są dokładnie wspomniane przeze mnie złącza,
    ale są bardzo podobne i by się nadały (w wariancie 7+ pinów).

    Nigdy się tam nie zapuszczałem, a szkoda, bo kiedyś
    by mi to dramatycznie uprościło sprawę. Do wczoraj
    nie wiedziałem, że są tak małe złącza wielopinowe
    okrągłe. Ceny co prawda w TME mają absurdalne, ale
    jak się komuś śpieszy, to do przełknięcia. Dzięki!

    Pozdrawiam, Piotr

  • 8. Data: 2018-01-01 19:18:34
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    sirapacz wrote:

    > nie wszystko co chinole robią jest ściągane do nas. może to nisza której
    > nikt nie rozpoznał a może rozpoznał i przekonał się jak bardzo niszowy
    > jest to towar? :)

    No to najwyżej przetrę szlaki, obkupiłem się wczoraj
    w Chinach po korek. W lutym Wam powiem, co to warte. ;-P

    Pozdrawiam, Piotr

  • 9. Data: 2018-01-01 19:22:49
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Zbych wrote:

    > https://www.tme.eu/pl/details/ds1110-01-4b6/zlacza-m
    ikrofonowe/connfly/

    W Polsce są to złącza mikrofonowe, a w Chinach
    "Circular Connector Aviation Socket Plug".

    https://tinyurl.com/yasxssub

    Czemu tak je nazywają, to rzeczywiście jakiś standard lotniczy?

    Pozdrawiam, Piotr

  • 10. Data: 2018-01-02 01:35:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 1 Jan 2018 11:15:26 +0100, Piotr Wyderski napisał(a):
> [...]
    > mają warianty od 2 do 10 pinów i cenę też mają rozsądną.
    > W naszych sklepach jednak czegoś takiego nie mogę znaleźć,

    A jak mocny jest nasz krajowy przemysl lotniczy ?

    J.