  • 1. Data: 2009-03-19 07:58:07
    Temat: Wybór monitora
    Od: "***EiNsTeIn***" <t...@t...pl>

    Witam
    Proszę użytkowników o wyrazenie opinii na temat monitora Samsung SyncMaster
    19 933SN GLOSSY.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-19 08:24:10
    Temat: Re: Wybór monitora
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    ***EiNsTeIn*** pisze:
    > Witam
    > Proszę użytkowników o wyrazenie opinii na temat monitora Samsung
    > SyncMaster 19 933SN GLOSSY.

    Glossy to gówno jest. Jak możesz to weź zwykłą matową matrycę nie
    będziesz się wqurwiał, że masz lustro przed sobą.

  • 3. Data: 2009-03-19 08:48:10
    Od: "Washi" <s...@n...pl>

    Użytkownik "***EiNsTeIn***" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Proszę użytkowników o wyrazenie opinii na temat monitora Samsung
    > SyncMaster 19 933SN GLOSSY.

    Jesli Ci pozwalaja na to warunki finansowe to bierz 20, 21"

    Panoramy 19" sa denerwujace szczegolnie jak oglada sie np. pionowe zdjecia,
    a co do samej serii IMHO do uzytku domowo/biurowego za rozsadna kase jest
    OK.

    Washi
    --
    Porozmawiajmy o wirtualizacji
    -> http://www.virtual-it.pl/

  • 4. Data: 2009-03-19 09:32:48
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Thu, 19 Mar 2009 09:24:10 +0100, PesTYcyD napisał(a):

    > Glossy to gówno jest. Jak możesz to weź zwykłą matową matrycę nie
    > będziesz się wqurwiał, że masz lustro przed sobą.

    No patrz, mnie tam to nie denerwuje.

    --
    |Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
    AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD4850, Arctic Freezer 64 Pro
    4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
    Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F, Asus Xonar DX

  • 5. Data: 2009-03-19 12:53:59
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Andrzej Libiszewski pisze:
    > No patrz, mnie tam to nie denerwuje.

    Wielu osobom nie przeszkadza to, że psy na trawnik srają...

  • 6. Data: 2009-03-19 13:26:45
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Thu, 19 Mar 2009 13:53:59 +0100, PesTYcyD napisał(a):

    > Wielu osobom nie przeszkadza to, że psy na trawnik srają...

    Analogia prawdziwie z dupy. Gratuluję.

  • 7. Data: 2009-03-19 15:15:11
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Andrzej Libiszewski pisze:
    > Analogia prawdziwie z dupy. Gratuluję.

    Z dupy czy nie z dupy, pokazuje że każdy ma inną tolerancję na gówno hehe :)

  • 8. Data: 2009-03-19 16:22:44
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Thu, 19 Mar 2009 16:15:11 +0100, PesTYcyD napisał(a):

    > Z dupy czy nie z dupy, pokazuje że każdy ma inną tolerancję na gówno hehe :)

    Temu panu już podziękujemy.

  • 9. Data: 2009-03-19 17:40:29
    Od: Michal Bien <m...@u...edu.pl.invalid>

    Washi pisze:
    > Jesli Ci pozwalaja na to warunki finansowe to bierz 20, 21"
    > Panoramy 19" sa denerwujace

    A wspomniane 20" niewiele większe. IMHO 19" to może być jeszcze
    4:3, ale 16:10 19"- jest nieakceptowalnie małe. Poza raczej nie
    najmądrzejszymi oszczędnościami na ~100 zł innych zalet nie widzę.
    Do pracy z tekstem się to nie nadaje (za małe w pionie), do filmów też
    nie bo mała i TNka do tego zastosowania to nie najlepszy pomysł.
    Jak jest miejsce na 19" 16:10 to ma i na 4:3 (nie spotkałem się z
    sytuacją by zabrakło miejsca w pionie - problem z upchnięciem na biurku
    jest zazwyczaj w poziomie. A jak 16:10 to poniżej 22" raczej nie ma co
    schodzić - lepiej dozbierać parę złotych do tej 19" - monitor kupuje się
    na kilka lat.

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    #GG: 351722 #ICQ: 101413938

  • 10. Data: 2009-03-19 17:48:13
    Od: Dumak <dumakpl@_usun_gmail.com>

    ***EiNsTeIn*** pisze:
    > Witam
    > Proszę użytkowników o wyrazenie opinii na temat monitora Samsung
    > SyncMaster 19 933SN GLOSSY.
    >
    > Pozdrawiam

    To ma wysokość monitora niepanoramicznego 15'', jeszcze błyszcząca
    matryca. Stanowczo odradzam. Lepszy by był nie panoramiczny 17'' z
    matową matrycą, no chyba że monitor masz tylko do oglądania filmów.

    Dumak