  • 1. Data: 2009-03-19 10:13:50
    Temat: poczta poprzez www ale https
    Od: "derty" <d...@o...pl>

    Ktory portal polecacie aby miał dostępną pocztę poprzez https ?
    gmail ostatnio wolno dziala, do tego nie ma https

    Pisze na tę grupę gdyz pl.comp.mail jest mało uczęszczana,
    zastanawiam sie po co wogole sa grupy gdzie mail pojawia sie
    co 5 dni !

  • 2. Data: 2009-03-19 10:25:16
    Temat: Re: poczta poprzez www ale https
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Thu, 19 Mar 2009 11:13:50 +0100, "derty" <d...@o...pl> wrote:

    Po pierwsze - NTG

    >Ktory portal polecacie aby miał dostępną pocztę poprzez https ?
    >gmail ostatnio wolno dziala, do tego nie ma https

    Hmmmm... Ustawienia>>Ogólne i na samym dole strony: Połączenie
    przeglądarki: Używaj zawsze protokołu HTTPS Przy dostępie via
    POP3/SMTP albo IMAP GMail wprost zalesa stosowanei połączeń SSL. Nadal
    twierdzisz że nie ma tam https? ;-)

    Zdrówko

  • 3. Data: 2009-03-19 12:16:04
    Od: "derty" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości news:0374s4dsb45o90ciacp0ei3j9pvelak92l@4ax.com...
> [...]
    > przeglądarki: Używaj zawsze protokołu HTTPS Przy dostępie via
    > POP3/SMTP albo IMAP GMail wprost zalesa stosowanei połączeń SSL. Nadal

    chodzi mi o korzystanie z poczty za posrednictwem protokołu http w
    przegladarce,
    nie z klienta pocztowego via pop3 czy imap

  • 4. Data: 2009-03-19 12:25:49
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Thu, 19 Mar 2009 13:16:04 +0100, "derty" <d...@o...pl> wrote:

> [...]

    Po raz drugi - NTG

    >chodzi mi o korzystanie z poczty za posrednictwem protokołu http w
    >przegladarce,
    >nie z klienta pocztowego via pop3 czy imap

    Że sie powtórzę:

    Hmmmm... Ustawienia>>Ogólne i na samym dole strony: Połączenie
    przeglądarki: Używaj zawsze protokołu HTTPS

    Nawet tam nie zajrzałeś jak widać. Zresztą różnicę widać na pierwszy
    rzut okiem bo HTTPS to szyfrowana wersja protokołu HTTP z
    wykorzystaniem kluczy SSL a to na 99% wskazuje na przeglądarkę WWW a
    nei na mailer. W przypadku poczty miałbyś napisane protokół
    POP3/SMTP/IMAP z ewentualnym dodaniem że wymaga bezpiecznego
    połączenia SSL.

    Zdrówko

  • 5. Data: 2009-03-19 12:45:25
    Od: "derty" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości news:o2e4s4t0qq6rqiah4782l8v1bfl5nalumh@4ax.com...

    > Po raz drugi - NTG

    > Że sie powtórzę:
    >
    > Hmmmm... Ustawienia>>Ogólne i na samym dole strony: Połączenie
    > przeglądarki: Używaj zawsze protokołu HTTPS

    jakiej przegladarki uzywasz ?
    w IE tego nie ma ,

  • 6. Data: 2009-03-19 12:52:46
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Thu, 19 Mar 2009 13:45:25 +0100, "derty" <d...@o...pl> wrote:

    >jakiej przegladarki uzywasz ?
    >w IE tego nie ma ,

    FF, IE, Opery, Opery Mini. Tylko pamiętaj że sa to ustawienia konta
    GMaila a nie przeglądarki. Połaczenei po HTTPS to funkcja serwera a
    nie przeglądarki - ta może tylko to wspierać lub nie.

    Zdrówko

  • 7. Data: 2009-03-19 13:22:44
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 19 Mar 2009 13:52:46 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz na
    pl.comp.pecet napisał(a):

    > Tylko pamiętaj że sa to ustawienia konta GMaila a nie
    > przeglądarki.

    Jeśli używamy Gmaila jako dostawcy poczty w innej domenie,
    to możliwe że nie ma możliwości ustawienia https.

    Przynajmniej ja mam tak na jednym koncie.

    "Dzieci trzeba pouczać publicznie, a żony - prywatnie. Chińskie"

  • 8. Data: 2009-03-19 23:28:12
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid> wrote:

    > Jeśli używamy Gmaila jako dostawcy poczty w innej domenie, to możliwe że nie
    > ma możliwości ustawienia https.

    Możliwe, że wtedy ten kto zarządza może to wyłączyć, ale właściwie po co? Ja
    mam GMail we własnej domenie i wszystko idzie po TLS.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 9. Data: 2009-03-20 08:53:19
    Od: goto <g...@g...com>

    > gmail ostatnio wolno dziala, do tego nie ma https

    Działa szybko jak zawsze.
    Https działa: https://mail.google.com

  • 10. Data: 2009-03-21 09:28:53
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    derty pisze:
    > Pisze na t? grup? gdyz pl.comp.mail jest ma?o ucz?szczana,

    http://www.ntg.prv.pl/

    I żadne usprawiedliwienia tego nie zmienią.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |