  • 1. Data: 2012-02-10 19:26:12
    Temat: Wybór motoru
    Od: pawcio1470 <pawcio1470@_NOSPAM_onet.pl>

    Witam wszystkich motocyklistów mam jedno pytania przymierzam sie do zakupu
    enduro i zastanawiam się co lepsze peugeot xp street evo czy derbi senda
    xtreme mniej więcej w tej samej cenie z tego co wiem to peugeot ma silnik
    am6 co o nich myslicie który lepszy??

  • 2. Data: 2012-02-10 19:36:06
    Temat: Re: Wybór motoru
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-02-10 20:26, pawcio1470 pisze:
> [...]
    > derbi senda xtreme mniej więcej w tej samej cenie z tego co wiem to
    > peugeot ma silnik am6 co o nich myslicie który lepszy??

    Wszystko rozumiem oprócz tego: po co aż dwa znaki zapytania na końcu?

  • 3. Data: 2012-02-10 20:11:53
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-02-10 20:36, Marcin N pisze:

    > Wszystko rozumiem oprócz tego: po co aż dwa znaki zapytania na końcu?

    Zamiast całej interpunkcji.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 4. Data: 2012-02-10 20:47:30
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 10.02.2012 21:11, Monster pisze:

    > Zamiast całej interpunkcji.

    bo punkcja niektórym sie źle kojarzy

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 5. Data: 2012-02-10 21:55:02
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-02-10 21:47, Arni pisze:

    > bo punkcja niektórym sie źle kojarzy

    pewnie i tak nie wiedział co znaczy jedno i drugie.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 6. Data: 2012-02-10 22:06:22
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-02-10 22:55, Monster pisze:

    > pewnie i tak nie wiedział co znaczy jedno i drugie.

    Sorry,oczywiście chodzi o sikaczową młodzież.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 7. Data: 2012-02-11 07:44:26
    Od: pawcio1470 <pawcio1470@_NOSPAM_onet.pl>

    Monster napisal

    > Sorry,oczywiście chodzi o sikaczową młodzież.

    Dobra nie ma sprawy, a może ktoś wypowiedzieć się na zadane pytanie.
    Czy ktoś miał okazję posiadać derbi czy peugeota , oczywiście chodzi tu o
    50 cm, a w przypadku peugeota 80 cm.

  • 8. Data: 2012-02-11 08:44:31
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-02-11 08:44, pawcio1470 pisze:

    > Dobra nie ma sprawy, a może ktoś wypowiedzieć się na zadane pytanie.

    Niestety to forum ma taki sam poziom jak caly scikacz.pl, nie spodziewaj
    sie tu merytorycznych informacji.

    > Czy ktoś miał okazję posiadać derbi czy peugeota

    Na derbiku jezdzila Nomadka i z tego co pamietam to sobie chwalila. O
    peżo nic nie wiem.

    Pozdr
    newrom
    PS. rzuc okiem jeszcze na dt50.
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 9. Data: 2012-02-11 08:45:37
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski"

> [...]
    > sie tu merytorycznych informacji.

    > Na derbiku jezdzila Nomadka i z tego co pamietam to sobie chwalila. O peżo

    a nie lepiej jakiegos dizla?

    --
    ania

  • 10. Data: 2012-02-11 08:59:54