  • 1. Data: 2012-02-10 08:56:13
    Temat: ceny motociuchow
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    Witam

    Przegladam cyklicznie ceny i jakas masakra jest obecnie :)
    W styczniu kurtka Adrenaline Cavalier kosztowala w detalu u dystrybutora
    (intercars) jakies 430zl. Obecnie kosztuje 820zl :). Spodnie z 270
    skoczyly na ponad 400 :)

    Tak sie zastanawiam, na ktorym etapie:
    producent->spedycja->dystrybutor->sprzedawca detaliczny zostala
    wprowadzona prawie 100% podwyzka ceny :)

    Nie, zebym chcial kupic ale troche mnie to zaskoczylo...

    --
    jarek

  • 2. Data: 2012-02-10 09:44:34
    Temat: Re: ceny motociuchow
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p#$^%$^&.sie>

    Użytkownik "Jarek Pudelko" <j...@b...ceti.pl> napisał w
    wiadomości

> [...]
    >
    > Tak sie zastanawiam, na ktorym etapie:
    > producent->spedycja->dystrybutor->sprzedawca detaliczny zostala
    > wprowadzona prawie 100% podwyzka ceny :)

    Promocja się skończyła i urealnili ceny?

    --
    OGONek~

  • 3. Data: 2012-02-10 10:09:09
    Od: duddits <p...@R...tv>

    W dniu 2012-02-10 09:56, Jarek Pudelko pisze:
    > Przegladam cyklicznie ceny i jakas masakra jest obecnie

    Różnie z tym bywa, nie uogólniałbym. Ostatnio rozglądałem się za jakimś
    skórzanym kombi i znalazłem Ixona przecenionego z 3kPLN na 1.5kPLN.

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 4. Data: 2012-02-10 10:39:23
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2012-02-10 10:44, OGONek~ pisze:

    > Promocja się skończyła i urealnili ceny?

    No wlasnie nie - w zeszlym roku te ciuchy kosztowaly - np. kurtke o ile
    pamietam 719zl w sezonie, potem w zimie spadla cena do 430!!!! (a nie
    sadze, zeby intercars na tym tracil wiec sprzedawali z mniejsza marza),
    a teraz skoczyla w srodku zimy do 820zl wiec wywindowali marze o 100% -
    przynajmniej tak mi sie wydaje.

    Ta kurtka nie jest tyle warta wiec nie mozna za bardzo mowic o tym, zeby
    urealnili ceny :)

    --
    jarek

  • 5. Data: 2012-02-10 12:09:06
    Od: "marcinu" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Jarek Pudelko" <j...@b...ceti.pl> napisał w
    wiadomości news:jh2s4q$22pc$1@alfa.ceti.pl...

> [...]
    > sadze, zeby intercars na tym tracil wiec sprzedawali z mniejsza marza), a
    > teraz skoczyla w srodku zimy do 820zl wiec wywindowali marze o 100% -

    No wiesz, potem robi się przecenę i ludziska się cieszą, że kupili coś z
    rabatem :))

    Pozdro

    Marcin

  • 6. Data: 2012-02-10 12:24:25
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2012-02-10 09:56, Jarek Pudelko pisze:

    > Tak sie zastanawiam, na ktorym etapie:
    > producent->spedycja->dystrybutor->sprzedawca detaliczny zostala
    > wprowadzona prawie 100% podwyzka ceny :)

    Sam sobie odpowiem :)
    Z intercarsu dostalem informacje, ze... do 1 lutego sprzedawali po
    kosztach, a teraz przygotowuja sie do nowego sezonu i maja nowa dostawe :)

    Czyli po kosztach to 470zl ;P - nowa dostawa z marza to 820zl :)
    Nie sadze, zeby koszty produkcji skoczyly az o tyle wiec przynajmniej
    wyszlo ile zarabiaja - oczywiscie nie czepiam sie. Skoro ktos za tyle
    kupuje to nic dziwnego, ze maja taka cene :)

    --
    jarek

  • 7. Data: 2012-02-10 12:30:10
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 10-02-2012 09:56, Jarek Pudelko pisze:
> [...]
    > wprowadzona prawie 100% podwyzka ceny :)
    >
    > Nie, zebym chcial kupic ale troche mnie to zaskoczylo...

    Taka polityka IC, dymaja wszystkich naokolo jak chca. W samochodowce
    jest jeszcze gorzej. W IC kupujesz i nigdy nie wiesz kiedy cos za co
    zaplaciles x kosztuje 1/2x bo musza uwolnic kase z magazynow. Rzna przy
    okazji marki.. Dla kogos kto kupuje cene to dobra rzecz ale jak ktos
    szuka produkt/jakość to sie moze zdziwic.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 8. Data: 2012-02-10 13:19:05
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-02-10 13:24:25 +0100, Jarek Pudelko
    <j...@b...ceti.pl> said:

> [...]
    > Nie sadze, zeby koszty produkcji skoczyly az o tyle wiec przynajmniej
    > wyszlo ile zarabiaja - oczywiscie nie czepiam sie.

    To żeby mieć pełnię obrazu porównaj sobie jeszcze kursy dolca i ojro
    sprzed roku i obecne.

    de Fresz

  • 9. Data: 2012-02-10 13:21:18
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p#$^%$^&.sie>

    Użytkownik "Grzegorz Rogala" <a...@s...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > x kosztuje 1/2x bo musza uwolnic kase z magazynow. Rzna przy okazji
    > marki.. Dla kogos kto kupuje cene to dobra rzecz ale jak ktos szuka

    Taki lajf :P

    --
    OGONek~

  • 10. Data: 2012-02-10 13:39:34
    Od: ursynek <u...@n...tam.nie.tu.pl>

    W dniu 2012-02-10 13:30, Grzegorz Rogala pisze:
    > Taka polityka IC, dymaja wszystkich naokolo jak chca.[...]

    No tak to już jest jak się ma monopol na każdy towar, i jest się
    jedynym dystrybutorem dla wszystkich w/na świecie.

    Proszę Cię :) mów za siebie. Dymają tylko tych co się dymać
    dają, albo są zbyt leniwi żeby sprawdzić sobie ceny chociażby w
    necie.

    Pozdrawiam.