  • 1. Data: 2006-05-17 07:20:03
    Temat: Wybor operatora... Czyli gehenna admina
    Od: iceman <s...@f...pl>

    Witam.

    W ostatnim czasie pojawily sie u mnie pogloski, ze przychodzi zmiana
    operatora. Zastanawiam sie co grupowicze polecaja a co odradzaja.
    Kwoli informacji dodatkowych lokalizacja Szczecin. Nie chodzi tutaj raczej o
    1Mbit czy o 10Mbit. Mam raczej na mysli jakiegos 100-120Mbit.

    --
    Pozdrawiam.
    Lukasz

  • 2. Data: 2006-05-17 10:25:26
    Temat: Re: Wybor operatora... Czyli gehenna admina
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    iceman <s...@f...pl> wrote:
> [...]

    > Kwoli informacji dodatkowych lokalizacja Szczecin. Nie chodzi tutaj raczej o
    > 1Mbit czy o 10Mbit. Mam raczej na mysli jakiegos 100-120Mbit.
    Najlepiej taki, ktory sprzedaje odzielnie TPNET/Polske/Zagranicę.
    Wychodzi taniej niż kupowanie "Internetu". Pytanie tylko czy to ma być
    na pewno jeden operator?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 3. Data: 2006-05-17 14:37:57
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

> [...]
    > Kwoli informacji dodatkowych lokalizacja Szczecin. Nie chodzi tutaj raczej o
    > 1Mbit czy o 10Mbit. Mam raczej na mysli jakiegos 100-120Mbit.

    100-120Mbps od jednego operatora ? Nie wydaje mi sie; by to by? dobry
    pomys?, no chyba z.e to N-te ?a;cze, w tym przypadku wypada?oby wiedziec'
    co chcesz w to ?a;cze pchac' (polska, s'wiat, tpnet)

    --
    ,,,
    (o o)

  • 4. Data: 2006-05-17 15:04:32
    Od: "Jan Werbinski" <j...@j...com>

    Uzytkownik "iceman" <s...@f...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Kwoli informacji dodatkowych lokalizacja Szczecin. Nie chodzi tutaj raczej
    > 1Mbit czy o 10Mbit. Mam raczej na mysli jakiegos 100-120Mbit.

    Wez osiem DSL z Tepsy. ;-)
    Albo np po 50Mbps od dwóch róznych operatorów. Nie wiem jak inni, ale kazda
    firma ma swoich wrogów i na oko to nie ma znaczenia.

    --
    Jan Werbinski O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    Prywatna http://www.janwer.com/