  • 1. Data: 2009-05-04 19:10:58
    Temat: Wygrałem proces z Erą w sprawie rozwiązania umowy
    Od: "DarkDaro" <d...@g...pl>

    Witam
    Tak jak obiecałem informuję, że firma, że wygrałem proces z firmą Kredyt
    Inkaso S.A. z Zamościa, która próbowała nielegalnie odzyskać rzekome
    wierzytelności z PTC Era Sp. z o.o. naliczone w wyniku rozwiązania umowy na
    skutek jej zmiany i niedopełnienia obowiązku poinformowania klientów. Sprawa
    odbyła się w Zamościu więc nawet tam nie jeździłem. Prawnik z firmy inkaso
    (choć to chyba nadużycie nazywanie prawnikiem tej osoby ) powoływała się na
    projekty ustaw oraz prawo innych państw a także próbowała zarzucić mi
    działanie w złej wierze.
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9dfff1d541e0c651
    .html

    DarkDaro

  • 2. Data: 2009-05-05 06:07:49
    Od: Pawelek <e...@w...pl>

    On 4 Maj, 21:10, "DarkDaro" <d...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Inkaso S.A. z Zamościa, która próbowała nielegalnie odzyskać rzekome
    > wierzytelności z PTC Era Sp. z o.o. naliczone w wyniku rozwiązania umowy na

    Tak trzymać!

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 3. Data: 2009-05-05 06:39:04
    Od: gregor <g...@s...pl>

    DarkDaro pisze:
> [...]
    > (choć to chyba nadużycie nazywanie prawnikiem tej osoby ) powoływała się na
    > projekty ustaw oraz prawo innych państw a także próbowała zarzucić mi

    gratulacje, ja rowniez w tym czasie rozwiazalem 2 umowy i akurat dali mi
    spokoj, raz czy dwa wyslali pisemko i sprawa ucichla ale bym zrobil na
    pewno tak jak Ty i jeszcze raz gratulacje za wytrzymalosc

    gregor

  • 4. Data: 2009-05-05 15:57:38
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    DarkDaro napisał(a) w wiadomości: ...

    >http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9dfff1d541e0c65
    1.html

    Czy ktoś mógłby przypomnieć, czy zmiana regulaminu nie nastapiła przy
    okazji dostosowania się do wymagań regulatora? Chyba, że operatorzy
    mi się ponmylili (nie korzystam z Ery).

    Arek

  • 5. Data: 2009-05-05 19:00:46
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> napisał w
    wiadomości news:gtpnmv$gpe$1@news.onet.pl...

    > Czy ktoś mógłby przypomnieć, czy zmiana regulaminu nie nastapiła przy
    > okazji dostosowania się do wymagań regulatora? Chyba, że operatorzy
    > mi się ponmylili (nie korzystam z Ery).
    >
    > Arek

    To nie miało znaczenia. Ustawa nie robiła wyjątków.

    wiatrak

  • 6. Data: 2009-05-07 13:56:52
    Temat: Re: Wygrałem proces z Er? w sprawie rozwi?zania umowy
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 4 May 2009 21:10:58 +0200, w <gtnejr$k97$1@inews.gazeta.pl>, "DarkDaro"
    <d...@g...pl> napisał(-a):

> [...]
    > (choć to chyba nadużycie nazywanie prawnikiem tej osoby ) powoływała się na

    Gratulować.
    Mnie nie chciało się kombinować, dałem 100zł+vat prawnikowi i zapomniałem o
    sprawie do dziś.
    A dziś przyszło 197zł z PRESCO. Widać wywalczył jakiś zwrot jeszcze :)

  • 7. Data: 2009-05-07 22:00:58
    Od: "DarkDaro" <d...@g...pl>

    Gratulować.
    Mnie nie chciało się kombinować, dałem 100zł+vat prawnikowi i zapomniałem o
    sprawie do dziś.
    A dziś przyszło 197zł z PRESCO. Widać wywalczył jakiś zwrot jeszcze :)

    Pewnie zwrot kosztów prawnika. Ja sam składałem sprzeciw więc nie mogłem się
    ubiegać o zwrot kosztów za prawnika. Jak widać nieraz warto zapłacić
    uczciwemu prawnikowi.

    --
    PZDR

    DarkDaro

  • 8. Data: 2009-05-08 15:04:04
    Od: TGor <g...@w...peel>

    DarkDaro pisze:

    > Pewnie zwrot kosztów prawnika. Ja sam składałem sprzeciw więc nie mogłem się
    > ubiegać o zwrot kosztów za prawnika. Jak widać nieraz warto zapłacić
    > uczciwemu prawnikowi.

    Ale że co - Twój wysiłek jak krew w piach? Zapracowałeś sobie na zwrot
    kosztów ochrony prawnej, czy nie? ;-)

    TG