  • 1. Data: 2009-05-04 17:31:53
    Temat: czy ktoś używa Noki 6230i do poczty
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    Mam problem z odbieraniem poczty przy pomocy telefonu Nokia 6230i,
    telefon jest w Play.
    Pobrałem ustawienia konfiguracyjne automatycznie poprzez ustawienie na
    stronie Playa i wysłaniu do telefonu, niestety nie udało się.
    Wpisałem konfigurację ręcznie, wszystkie porty i login i hasła według
    programu pocztowego i też niestety nie działa.
    Cały czas dostaje jednakowy komunikat Sprawdzanie nie powiodło sie ,
    choć za każdym razem jest łączenie i kasa jest pobierana.
    Może ktoś coś podpowie , tylko sam już nie wiem o co zapytać, może
    jakieś sugestie choćby najbardziej oczywiste.
    az

  • 2. Data: 2009-05-28 21:00:06
    Temat: Re: czy ktoś używa Noki 6230i do poczty
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Tomek pisze:
> [...]
    > Może ktoś coś podpowie , tylko sam już nie wiem o co zapytać, może
    > jakieś sugestie choćby najbardziej oczywiste.

    czy mmsy i przegladarka wap/opera mini dzialaja?

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-05-28 21:38:00
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    darnok pisze:

    > czy mmsy i przegladarka wap/opera mini dzialaja?

    Zmień ustawienia.

    Opera Mini działa na GPRS a nie WAP-ie.

    --
    animka

  • 4. Data: 2009-05-29 04:15:35
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Animka pisze:

    > Zmień ustawienia.
    >
    > Opera Mini działa na GPRS a nie WAP-ie.

    nie wypowiadaj sie jak nie wiesz o co chodzi.
    poza tym - widzisz znak zapytania powyzej?