  • 1. Data: 2009-05-04 15:40:20
    Temat: Orange vs SMS
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Właśnie dostałem SMS od Orange: Nie chcesz otrzymywać automatycznych
    powiadomień o kosztach połączeń? Włącz blokadę powiadomień. Wyślij SMS-a o
    treści AKT, na numer 530 (20 gr).

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 2. Data: 2009-05-04 22:25:09
    Temat: Re: Orange vs SMS
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    ALEX Przekliniak pisze:
    > Właśnie dostałem SMS od Orange: Nie chcesz otrzymywać automatycznych
    > powiadomień o kosztach połączeń? Włącz blokadę powiadomień. Wyślij SMS-a o
    > treści AKT, na numer 530 (20 gr).

    Przecież to można zrobić za darmo.

    --
    animka

  • 3. Data: 2009-05-05 17:10:47
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    animka pisze:

    > Przecież to można zrobić za darmo.

    jak?

  • 4. Data: 2009-05-06 09:36:09
    Od: " mniejsz.zlo" <m...@g...pl>

    ToMasz <t...@g...pl> napisał(a):

    > jak?

    Przez stronę internetową i swoje konto użytkownika się nie da?

  • 5. Data: 2009-05-06 09:40:30
    Od: W <a...@o...pl>

    ToMasz wystukał, co następuje:

    > jak?

    via orange online...

  • 6. Data: 2009-05-06 16:14:07
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 4 May 2009 17:40:20 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

    > Właśnie dostałem SMS od Orange: Nie chcesz otrzymywać automatycznych
    > powiadomień o kosztach połączeń? Włącz blokadę powiadomień. Wyślij SMS-a o
    > treści AKT, na numer 530 (20 gr).

    Wolałbym mieć możliwość wyłączenia otrzymywania kretyńskich SMS-ów od
    tele-spammerów!
    Już mnie krew zalewa, gdy otrzymuję kolejnego SMS-a treści "Ten numer
    został wybrany i ma szanse na luksusowego Mercedesa" lub "Kochasz? Jeśli
    tak, to wyślij SMS-a na numer XXXXX".
    Czyżby ludzie byli aż tak głupi, żeby dać się naciągnąć tak prymitywnymi
    sposobami?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 7. Data: 2009-05-06 17:47:42
    Od: W <a...@o...pl>

    Chris wystukał, co następuje:

> [...]
    > Jeśli tak, to wyślij SMS-a na numer XXXXX".
    > Czyżby ludzie byli aż tak głupi, żeby dać się naciągnąć tak

    Trzeba było "nie być tak głupim" i nie wyrażać zgody na przetwarzanie danych
    osobowych w celach marketingowych (zanim zaczniesz bić pianę - czytałeś
    regulaminy wszystkich promocji i usług z który korzystałeś?).
    Ba, trzeba wykazać się też odrobiną sprytu, żeby wpaść na to, że można
    zażądać zaprzestawania takowego przetwarzania... Do załatwienia, od ponad
    roku nie dostaję od nich smsów (jakichkolwiek, nawet tych o obniżce cen
    połączeń od 16kwietnia też nie dostałem (; ).

  • 8. Data: 2009-05-06 19:50:00
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W pisze:

> [...]
    > roku nie dostaję od nich smsów (jakichkolwiek, nawet tych o obniżce cen
    > połączeń od 16kwietnia też nie dostałem (; ).

    Właśnie jakąś godzinę temu dostałam 2 sms-y od Orange. Jeden komunikował
    ile mi zostało środków z abonentu, a drugi to jakiś chamski. Zaczynał sie
    słowami: "Pruknij swoim telefonem" Dalej nie czytałam bo się zdenerwowałam
    i smsa wywaliłam, Teraz żałuję, bo mogłabym go wydrukować i pokazać
    jakimś ludziom z "elyty".

    --
    animka

  • 9. Data: 2009-05-06 21:19:36
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 6 May 2009 17:47:42 +0000 (UTC), W napisał(a):

    > Trzeba było "nie być tak głupim" i nie wyrażać zgody na przetwarzanie danych
    > osobowych w celach marketingowych (zanim zaczniesz bić pianę - czytałeś
    > regulaminy wszystkich promocji i usług z który korzystałeś?).

    Rzecz w tym, ze nigdy takiej zgody nie dawałem, pilnowałem tego!

    > Ba, trzeba wykazać się też odrobiną sprytu, żeby wpaść na to, że można
    > zażądać zaprzestawania takowego przetwarzania... Do załatwienia, od ponad
    > roku nie dostaję od nich smsów

    Żądanie takie złożyłem już kilka lat temu i od tego czasu miałem z tym
    spokój, ale gdzieś od połowy marca te SMS-y ponownie zaczęły
    przychodzić. Na początku rzadko, ale z tygodnia na tydzień jest ich
    coraz więcej, a ich treść jest coraz bardziej kretyńska!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 10. Data: 2009-05-07 05:32:09
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    W napisał(a):

    > Trzeba było "nie być tak głupim" i nie wyrażać zgody na przetwarzanie danych
    > osobowych w celach marketingowych (zanim zaczniesz bić pianę - czytałeś
    > regulaminy wszystkich promocji i usług z który korzystałeś?).

    Problem jest taki, że często operator Twój brak zgody ma w dupie.
    I dopiero zagrożenie prokuraturą i rzecznikiem praw konsumenta może
    przywrócić go do porządku...

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP