    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Wyładowanie po stronie pierwotnej przetwornicy...
    Date: Sun, 01 Apr 2018 18:11:22 +0200

    Pytanie zadałem w wątku obok, ale że może nie wszyscy są nim
    zainteresowani to pozwolę sobie ie zadać w nowym wątku.
    Czy możliwe, ze wyładowanie po stronie pierwotnej przetwornicy,
    powodujące uszkodzenie jej klucza może przebić się na jej stronę
    wtórną uszkadzając coś po tej stronie? Mam starą nagrywarkę video,
    poprzednią wiosną pobliskie wyładowanie uszkodziło jej przetwornicę,
    po wymianie układu kluczujacego nagrywarka ruszyła. Po jakimś czasie
    odkryłem że ma dziwny problem tj. ignoruje timer.
    Tak się zastanawiam czy mogło coś się uszkodzić po stronie wtórnej z
    powodu przebicia wyładowania ze strony pierwotnej... czy takie
    przebicie często się zdarza i na ile jest prawdopodobne?

    --
    Marek