  • 1. Data: 2009-07-07 19:05:37
    Temat: Wymiana dysku
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    Witam
    Mam zamiar wymienić stary, mały dysk Sata na nowy, większy.
    Na starym są 3 partycje C,D,E.Na nowym będą również partycje C, D, E,
    ale większe.Chcę wszystko przenieść na nowy dysk,tzn.
    system z C na nowe C i tak po kolei każda partycja.
    Czy tak sklonowany dysk normalnie zadziała, czy o czymś zapomniałem?
    Całego dysku jeszcze tak nie przenosiłem.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-07-07 20:18:31
    Temat: Re: Wymiana dysku
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 7.7.2009, Dawid napisał(a):

    > Czy tak sklonowany dysk normalnie zadziała, czy o czymś zapomniałem?

    A dlaczego miałby nie zadziałać?

    > Całego dysku jeszcze tak nie przenosiłem.

    No to będziesz miał swój pierwszy raz.

    BTW. IMO temat nie na tę grupę.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/

  • 3. Data: 2009-07-07 21:41:54
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Michal Lukasik" napisał:

    > A dlaczego miałby nie zadziałać?

    Bo użyje jakiegoś windzianego narzędzia i winda obdarzy nowy dysk swoją
    sygnaturą? I nowe partycje będą pod literkami F, G, H? A z F: raczej ciężko
    podnieść system, który się przyzwyczaił że jest na C:.
    Ja jednak, gdybym miał się przeprowadzić do nowego mieszkania, stary kibel
    bym zostawił i zainstalował nowy...

    > BTW. IMO temat nie na tę grupę.

    Dlaczego? Wszak nie napisał wprost, że ma Windows ;->

    JoteR

  • 4. Data: 2009-07-07 21:59:06
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Tue, 07 Jul 2009 21:05:37 +0200, Dawid napisał(a):

> [...]
    > Czy tak sklonowany dysk normalnie zadziała, czy o czymś zapomniałem?
    > Całego dysku jeszcze tak nie przenosiłem.

    http://www.terabyteunlimited.com/copywipe.php

    P.S. FUT warning.
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 5. Data: 2009-07-07 22:02:54
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 7.7.2009, JoteR napisał(a):

    > Bo użyje jakiegoś windzianego narzędzia i winda obdarzy nowy dysk swoją
    > sygnaturą? I nowe partycje będą pod literkami F, G, H?

    Brzmi jak fantastyka. ;D
    Pewnie dlatego, że nigdy nie robiłem tego pod Windows i nawet na myśl mi
    to nie przyszło.

    > A z F: raczej ciężko podnieść system, który się przyzwyczaił że jest na C:.

    To fakt, ale nie niemożliwe.

    > Ja jednak, gdybym miał się przeprowadzić do nowego mieszkania, stary kibel
    > bym zostawił i zainstalował nowy...

    Dlaczego zaraz kibel? - nie wszyscy tak traktują Windows.

    > Dlaczego? Wszak nie napisał wprost, że ma Windows ;->

    :D
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/

  • 6. Data: 2009-07-08 08:22:03
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    Dawid pisze:
    > Na starym są 3 partycje C,D,E.Na nowym będą również partycje C, D, E,
    > ale większe.Chcę wszystko przenieść na nowy dysk,tzn.

    http://www.ntg.prv.pl/

    FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 7. Data: 2009-07-08 17:03:51
    Od: Jan Kozlowski <a...@p...pl>

    On Wt 07 lip 2009 09:05:37p Dawid <m...@n...pl> wrote in

> [...]
    > Czy tak sklonowany dysk normalnie zadziała, czy o czymś zapomniałem?
    > Całego dysku jeszcze tak nie przenosiłem.

    Jestem doslownie pare minut po identycznej operacji. Uzylem windzianego
    narzedzia xxclone. Partycje robisz recznie np. windowsowym disc
    managerem, potem uzywasz xxclone do skopiowania plikow i zaklikujesz
    jeszcze jedna opcje, aby przeniesc mbr i boot sector. Nastepnie wyjmujesz
    stary dysk i pod ten sam kabel wpinasz nowy.