  • 1. Data: 2010-05-17 09:39:22
    Temat: Wymiana rozrządu. Jaki koszt robocizny? [Opel, Łódź]
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    Witam,
    Jak w temacie. Najbardziej interesuje mnie Łódź, pacjent to Opel Zafira
    1.8, ale chętnie porównam z innymi miastami.
    A może ktoś zna dobry i niezbyt drogi warsztat w Łodzi, najchętniej
    Widzew, Andrzejów, ew. Andrespol, Justynów lub wschodnia część miasta
    lub też Kilińskiego róg Przybyszewskiego i w promieniu powiedzmy 1-2 km
    od tego miejsca?
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 2. Data: 2010-05-17 14:56:06
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 17 May 2010 09:39:22 +0200, G.K. napisał(a):

    > Witam,
    > Jak w temacie. Najbardziej interesuje mnie Łódź, pacjent to Opel Zafira
    > 1.8, ale chętnie porównam z innymi miastami.

    Bytom
    Znajomy który jest mechanikiem w ASO 100 zł za robociznę, części ja
    kupuję, samochód ze stopki.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 3. Data: 2010-05-17 15:54:15
    Od: Maverick <n...@g...pl>

    G.K. pisze:
    > Witam,
    > Jak w temacie. Najbardziej interesuje mnie Łódź, pacjent to Opel Zafira
    > 1.8, ale chętnie porównam z innymi miastami.

    1.8 16V? Za rozrzad, filtry (paliwa, kabinowy, olejowy) i olej
    zaplacilem 750 - za calosc - czesci + robocizna. Nie wiem czy to duzo,
    czy malo :)

    --
    Filcowisko
    http://daffodilum.blogspot.com/

  • 4. Data: 2010-05-17 16:07:12
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    Maverick pisze:
    > 1.8 16V? Za rozrzad, filtry (paliwa, kabinowy, olejowy) i olej
    > zaplacilem 750 - za calosc - czesci + robocizna. Nie wiem czy to duzo,
    > czy malo :)

    Jak wg mnie to sporo: rozrząd z pompą koszt 350 zł, nie wiem jakie ceny
    filtrów, ale robocizna nie powinna więcej kosztować niż 150 zł, góra 200
    zł. Wiem, że w różnych serwisach różnie sobie liczą, i po 250 zł i nawet
    po 350 zł i więcej.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 5. Data: 2010-05-17 22:06:03
    Od: Przemek <p...@g...com>

    On 17 Maj, 09:39, "G.K." <g...@g...pl> wrote:
    > Witam,
    > Jak w temacie. Najbardziej interesuje mnie Łódź, pacjent to Opel Zafira
    > 1.8, ale chętnie porównam z innymi miastami.
    > A może ktoś zna dobry i niezbyt drogi warsztat w Łodzi(..)

    Sprawdź na Glinianej 34, specjalizują się w Oplach, polecam podjechać
    też na Puszkina 82, do firmy MiJ - specjalizacja GM, BMW, VAG (bardzo
    pozytywne wrażenia z wizyty, ale chyba tani nie są)

    pozdr
    Przemek