  • 1. Data: 2010-05-17 09:40:00
    Temat: co z A4 [właściwe]
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Witam
    Na mapach google widzę, że A4 ciągnie się juz sprzed Wrocławia (patrząc od
    strony Niemiec) a na stronie http://www.autostrada-a4.com.pl/mapa.html widzę
    mapę od Katowic.
    Jak to jest z tą naszą A4 ? Czy są tam miejsca w których warto się zatrzymać
    by coś zjeść, odpocząć ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-05-17 12:19:06
    Temat: Re: co z A4 [właściwe]
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > widzę
    > mapę od Katowic.
    > Jak to jest z tą naszą A4 ? Czy są tam miejsca w których warto się

    od Krakowa właścicielem jest Stalexport - dlatego na mapie jest ten
    odcinek - faktycznie autostrada jest od granicy do Krakowa

  • 3. Data: 2010-05-17 12:43:55
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Zapytam inaczej. Ile bramek płatnych będe musiał zaliczyć pomiędzy
    Wrocławiem a Krakowem ?
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-05-17 12:53:55
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    mz pisze:
    > Zapytam inaczej. Ile bramek płatnych będe musiał zaliczyć pomiędzy
    > Wrocławiem a Krakowem ?
    > Pozdrawiam

    Od Wrocławia do Mysłowic masz za darmo. W Mysłowicach 8,00zł oraz w
    Balicach kolejne 8,00zł

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 5. Data: 2010-05-17 16:38:31
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    > od Krakowa właścicielem jest Stalexport - dlatego na mapie jest ten
    > odcinek - faktycznie autostrada jest od granicy do Krakowa

    Do Bochni.

  • 6. Data: 2010-05-17 17:02:03
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Do Bochni.

    A4 jest do Szarowa,
    do Bochni to trzeba jednak kawałek dojechać 'starą' 4-ką,

    brat

  • 7. Data: 2010-05-19 12:56:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w
    > Na mapach google widzę, że A4 ciągnie się juz sprzed Wrocławia
> [...]

    Jest od Zgorzelca, tzn Jedrzychowic, az za Krakow.

    > Jak to jest z tą naszą A4 ? Czy są tam miejsca w których warto
    > się zatrzymać
    > by coś zjeść, odpocząć ?

    Warto ? Zwykly przydrozny MOP.
    Miedzy Wroclawiem a Katowicami troche takich miejsc przybylo, jak
    czlowiek glodny albo w baku pusto to warto :-)

    Najgorzej od granicy do Wrocka, stacja chyba jedna, parkingow
    raptem kilka.

    J.

  • 8. Data: 2010-05-19 12:58:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w
    > Zapytam inaczej. Ile bramek płatnych będe musiał zaliczyć
    > pomiędzy Wrocławiem a Krakowem ?

    Po staremu - dwie. Jedna za Katowicami, druga przed Krakowem.
    2*8 zl miej przygotowane, chyba ze wieksze auto.

    A w dalekiej przyszlosci moze bedzie wiecej.

    J.

  • 9. Data: 2010-05-19 13:48:16
    Od: "mz" <2...@w...pl>

> [...]
    > glodny albo w baku pusto to warto :-)
    >
    > Najgorzej od granicy do Wrocka, stacja chyba jedna, parkingow raptem

    Naszczęscie jadę A4 dopiero od Wrocławia.
    A czy może powiecie mi jeszcze jak ominac sprytnie Wrocław i odrazu władować
    sie na A4 ? Jadę z północy drogą nr 5.

  • 10. Data: 2010-05-19 18:46:09
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 19 May 2010 13:48:16 +0200, mz napisał(a):

    > Naszczęscie jadę A4 dopiero od Wrocławia.
    > A czy może powiecie mi jeszcze jak ominac sprytnie Wrocław i odrazu władować
    > sie na A4 ? Jadę z północy drogą nr 5.

    Poczekać na AOW ;) Bo póki co nie masz specjalnie wyboru lub nadłożysz
    dużo drogi przez wioski. Jeśli znasz Wrocław, to możesz trochę pokluczyć,
    jeśli nie to po prostu jedziesz jak DK5 prowadzi. Jeśli nie trafisz na
    szczyt, to przejedziesz bez większego bólu (choć południe rozkopane, więc
    korki większe).

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl