  • 1. Data: 2010-01-26 10:38:08
    Temat: Wymiana stacyjki i usawienie zamków [Poznań]
    Od: "Włodziu" <p...@w...pl>

    Witam.
    Mam uszkodzoną stacyjkę, co objawia się tym że nie gra mi radio!!. Jak
    podczas jazdy wcisnę kluczyk w stacyjce bardziej to radio zaskakuje. Trochę
    trudno się prowadzi wciskając cały czas jedną ręką kluczyk więc postanowiłem
    zmienić wymienić sobie stacyjkę na nową. Tyle tylko, że....
    Z nową stacyjką dostanę pewnie nowy kluczyk, który nie będzie pasował do
    pozostałych zamków.

    Czy może ktoś się orientuję gdzie mi w Poznaniu ustawią mi chociaż jeden
    zamek w drzwiach pod ten nowy kluczyk od stacyjki?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-01-26 10:39:05
    Temat: Re: Wymiana stacyjki i usawienie zamków [Poznań]
    Od: "Krzysiek Niemkiewicz" <mojeinicjały[at]post.pl>

    Włodziu napisał(a):
> [...]
    > postanowiłem zmienić wymienić sobie stacyjkę na nową. Tyle tylko, że....
    > Z nową stacyjką dostanę pewnie nowy kluczyk, który nie będzie pasował do

    Jeżeli problem dotyczy tylko radia, to proponuję podpiąć radio pod inne
    zasilanie - takie które nie wyłącza się wraz z zapłonem. Zazwyczaj jest w
    kostce do podtrzymania pamięci, jak nie to z jakiegoś kabla od centralnego.

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 3. Data: 2010-01-26 10:57:01
    Od: choczsz <z...@j...pl>

    On 26 Sty, 10:38, "W odziu" <p...@w...pl> wrote:

    > Czy mo e kto si orientuj gdzie mi w Poznaniu ustawi mi chocia jeden
    > zamek w drzwiach pod ten nowy kluczyk od stacyjki?

    Jakie auto?

  • 4. Data: 2010-01-26 12:18:18
    Temat: Re: Wymiana stacyjki i usawienie zamków [Poznan]
    Od: "Wlodziu" <p...@w...pl>

    Uzytkownik "choczsz" <z...@j...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > Jakie auto?

    Opel Tigra `96

  • 5. Data: 2010-01-26 12:21:56
    Od: "Włodziu" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Niemkiewicz" <mojeinicjały[at]post.pl> napisał w
    wiadomości news:4b5eb83c$1@news.home.net.pl...

> [...]
    > zasilanie - takie które nie wyłącza się wraz z zapłonem. Zazwyczaj jest w
    > kostce do podtrzymania pamięci, jak nie to z jakiegoś kabla od

    Niedziałające radio było tylko pretekstem do wymiany stacyjki. Nie chcę
    czegoś uszkodzić w aucie przez tą stacyjkę.
    Auto było kupione używane i widać, że już ktoś coś grzebał przy tej stacyjce
    wcześniej.
    Dlatego tez kupiłem nową stacyjkę tylko nie chciałbym nosić dwóch osobnych
    kluczy do stacyjki i do drzwi.

  • 6. Data: 2010-01-26 19:01:42
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Wlodziu pisze:
    > Uzytkownik "choczsz" <z...@j...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > Opel Tigra `96

    Kostka do zmiany?

  • 7. Data: 2010-01-27 01:41:02
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Włodziu" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > stacyjce wcześniej.
    > Dlatego tez kupiłem nową stacyjkę tylko nie chciałbym nosić dwóch

    A ta stacyjka nie jest zbudowana z 2 częsci, elektronicznej i mechanicznej i
    tylko ta 1 zdechła?

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 8. Data: 2010-01-27 07:20:38
    Od: "Włodziu" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości

    > Kostka do zmiany?

    Jaka kostka?

    Już stacyjkę wymieniłem i radio działa elegancko ;))
    Mam teraz problem, żeby mi ktoś przestawił zamek w drzwiach pod ten nowy
    kluczyk od stacyjki.

  • 9. Data: 2010-01-27 07:22:37
    Od: "Włodziu" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > A ta stacyjka nie jest zbudowana z 2 częsci, elektronicznej i mechanicznej
    > i tylko ta 1 zdechła?

    Szczerze to nie mam pojęcia. Kumpel doradził żebym wumienił stacyjkę, to
    wymieniłem i radio działa !!
    Tylko chcę żeby przestawić zamki alby kluczyk od nowej stacyjki pasował do
    drzwi.

  • 10. Data: 2010-01-27 08:42:17
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

> [...]
    > wymieniłem i radio działa !!
    > Tylko chcę żeby przestawić zamki alby kluczyk od nowej stacyjki pasował

    Przelóż wkładkę/mechanizm ze starej, zobacz jak ona jest skonstruowana,
    prawdopodobnie wkładka z kluczykiem, w łatwy sposób się oddziela od części
    elektronicznej, która odpowiada m.in. za problem z radiem.

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)