  • 1. Data: 2010-01-26 09:36:46
    Temat: tradycyjnie - co kupić
    Od: "LM" <l...@g...pl>

    Szukam czegoś na drugi samochód, raczej na krótkie trasy ale nie bardzo
    małego, typu "cienias". Rocznik od 99 w górę, cena do 6 tys, max 6,5.

    Jak się rozglądałem, to przy tych warunkach brzegowych można znaleźć
    sensownego lanosa z gazem i niewiele więcej.
    Ale może macie jakieś inne pomysły?
    Ostatnio trafiłem skodę felicia 1.6 też z gazem - i tak się zastanawiam,
    może warto.

    LM
    A może macie jakieś inne pomysły?

  • 2. Data: 2010-01-26 10:26:31
    Temat: Re: tradycyjnie - co kupić
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "LM" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ale może macie jakieś inne pomysły?
    > Ostatnio trafiłem skodę felicia 1.6 też z gazem - i tak się zastanawiam,

    Matiz?
    Prosty jak budowa cepa, wszystko można naprawić we własnym zakresie, średnio
    30zł/100km w mieście na benzynie.
    Mam takiego jednego w rodzinie, przy mrozach najmniejszego problemu z
    odpalaniem.

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 3. Data: 2010-01-26 10:38:50
    Od: szymo <s...@w...pl>

    LM pisze:
> [...]
    > Ale może macie jakieś inne pomysły?
    > Ostatnio trafiłem skodę felicia 1.6 też z gazem - i tak się zastanawiam,

    Fakt że mniejszy ale może micra czasem można w niezłym stanie dostać w
    okolicach 6-7 tysięcy ?

  • 4. Data: 2010-01-26 14:19:30
    Od: "LM" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > średnio 30zł/100km w mieście na benzynie.
    > Mam takiego jednego w rodzinie, przy mrozach najmniejszego problemu z

    Myślałem, ale trochę mały :-(

    LM

  • 5. Data: 2010-01-26 14:20:20
    Od: "LM" <l...@g...pl>

    Użytkownik "szymo" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Fakt że mniejszy ale może micra czasem można w niezłym stanie dostać w
    > okolicach 6-7 tysięcy ?

    Oj - chyba nie ten rocznik - wziąłbym chętnie, ale (w każdym razie w
    okolicy) ceny w tym roczniku są znacznie wyższe

    LM

  • 6. Data: 2010-01-26 14:31:31
    Od: szymo <s...@w...pl>

    LM pisze:
    > Użytkownik "szymo" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Oj - chyba nie ten rocznik - wziąłbym chętnie, ale (w każdym razie w
    > okolicy) ceny w tym roczniku są znacznie wyższe

    No fakt trzeba liczyć co najmniej rok lub 2 lata starsze.

  • 7. Data: 2010-01-26 17:26:34
    Od: "eManitou" <e-manitou@_gazeta.pl>

    Użytkownik "LM" <l...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > A może macie jakie? inne pomysły?

    Xsara z benzyniakiem. Jak dobrze poszukasz to sensowny egzemplarz z 99 można
    trafić.

  • 8. Data: 2010-01-26 19:29:42
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 26 Jan 2010 09:36:46 +0100, LM napisał(a):

> [...]
    >
    > Jak się rozglądałem, to przy tych warunkach brzegowych można znaleźć
    > sensownego lanosa z gazem i niewiele więcej.

    Mondeo 2,5V6?

    --
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98