  • 1. Data: 2010-01-26 10:11:47
    Temat: jak dzialaja assistance
    Od: "dżeki" <j...@g...pl>

    hej,

    mam pytanko jak dzialaja wedle waszych doswiadczen assistance poszczegolnych
    marek. dzis rano mialem kontakt z assistance fiata - ponad godzina wiszenia
    na komorce, zeby dojsc do jakiejs konkluzji. konkluzja brzmi w tym przypadku
    tak, ze najwczesniej za kilka godzin jakis serwisant zadzwoni i umowi sie na
    obsluzenie pojazdu wedlug ich uznania. czyli za kilka godzin sie umowi na
    przyjazd, a nie przyjedzie. Z ciekawszych kwiatkow jak powiedzialem, ze nie
    zgadzam sie na odpalanie autka z przenosnego aku z uwagi na mozliwosc
    uszkodzenia elektroniki i prosze o zwiezienie pojazdu do serwisu
    dowiedzialem sie, ze o sposobie naprawy decyduja oni, a nie ja. tak sie
    pominawszy na razie firmy, ktore dzialaja solidnie. mam pytanko do
    uzytkownikow fiata lub innych marek o to czy mieliscie podobne przeprawy z
    assistance danej marki w ostatnich dniach. czy nie nalezaloby tego jakos
    zglosic jako zbiorowa skarge do UOKiK ? w koncu assistance to jest czesc
    produktu, ktory kupujemy i mamy prawo czuc sie oszukani przez takie
    podejscie do sprawy ? Co waszym zdaniem mozemy zrobic, zeby to zaczelo
    dzialac lepiej ? mam swiadomosc, ze zaraz po takim poscie pojawi sie paru
    pacyfikatorow, ktorzy powiedza, ze to normalne, ze to bicie piany, ze to
    fiat, ze to to czy tamto i nie ma co sie tym zajmowac ... prosba do takich
    osob, zeby sobie w miare mozliwosci zalozyly wlasny watek a tutaj prosze o
    komentarze tych osob, ktore sie zastanawialy nad tym problemem, maja jakies
    konstruktywne przemyslenia i jakies pomysly co mozna zrobic, zeby to zaczelo
    w praktyce dzialac ...

    thx.

  • 2. Data: 2010-01-26 10:46:51
    Temat: Re: jak dzialaja assistance
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    dżeki pisze:
    > hej,
    >
    > mam pytanko jak dzialaja wedle waszych doswiadczen assistance poszczegolnych
    > marek.

    Ja mam assistance ubezpieczyciela nie Producenta.

    Raz cwiczone posrodku niczego o 4-tej rano - byli w 2 godziny.

    Raz cwiczone za dnia posrodku lasu - przybyli na umowiona godzine.

> [...]
    > przyjazd, a nie przyjedzie. Z ciekawszych kwiatkow jak powiedzialem, ze nie
    > zgadzam sie na odpalanie autka z przenosnego aku z uwagi na mozliwosc

    napisz o tym cos wiecej, czemu drugie aku ma zepsuc elektronike ?

    KJ

  • 3. Data: 2010-01-26 10:50:07
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > napisz o tym cos wiecej, czemu drugie aku ma zepsuc elektronike ?

    auta na "f" tak mają - nie wiedziałeś? :-)

    grzech
    nyska

  • 4. Data: 2010-01-26 10:56:50
    Od: "dt" <d...@x...pl>

    Użytkownik "dżeki" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > hej,

    Mam assistance producenta :

    1. byli w 40 min.

    2. byli w 25 min.

  • 5. Data: 2010-01-26 10:59:46
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    On Tue, 26 Jan 2010 10:46:51 +0100, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Ja mam assistance ubezpieczyciela nie Producenta.

    Same here. Assistance PZU, testowane ostatnio przez małżonkę potrzebowało
    tylko kilku minut na telefonie i jakichś 40 minut by przyjechać (do
    przebitej
    opony, w aucie nie ma miejsca na zapas). Dodatkowo sami zasugerowali, że
    nie
    będą tego sztukować i naprawiać, tylko od razu na lawetę i do
    wulkanizatora.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 6. Data: 2010-01-26 11:01:27
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > auta na "f" tak mają - nie wiedziałeś? :-)

    Folkswageny, F-16, F-18...

    ;)

  • 7. Data: 2010-01-26 11:34:06
    Od: Konrad <k...@g...com>

    Assistance pewnego ubezpieczyciela
    Wczoraj pierwszy raz dodzowniłem nie za 3 podejściem, miejsce parking
    pod blokiem centrum stolicy. Infolinia oświadczyła że za 5 h
    realizacja i będą dzownić w praktyce 2godzinki i gotowe.
    Prosta rzecz pan przyjechal z kablami odpalil i oboje odjechalismy

  • 8. Data: 2010-01-26 12:12:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 26 Jan 2010 10:11:47 +0100, osobnik zwany d?eki
    wystukał:

> [...]
    > poszczegolnych marek. dzis rano mialem kontakt z assistance fiata -
    > ponad godzina wiszenia na komorce, zeby dojsc do jakiejs konkluzji.

    generalnie teraz są problemy. Dostaliśmy info od naszego leasingodawcy,
    że ze względu na obecne warunki i dużo zgłoszeń wydłużyły się czasy
    reakcji

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2010-01-26 13:04:13
    Od: asdasd <...@...c>

    dżeki pisze:
> [...]
    > uszkodzenia elektroniki i prosze o zwiezienie pojazdu do serwisu
    > dowiedzialem sie, ze o sposobie naprawy decyduja oni, a nie ja.

    Dobrze Ci powiedzieli, bo chrzanisz głupoty. Jeżeli tak dobrze sie na
    tym znasz, to nie jest Ci potrzebny żaden assistance, tylko posłuszny
    sługus, który będzie wykonywał Twoje genialne polecenia. Obawiam sie, ze
    żadna firma nie oferuje tego typu usług.

    Zaproponowali Ci normalne uruchomienie samochodu. Gdybyś zadzwonił po
    taksówkę, zrobiliby Ci to w 15 minut za 20 PLN.
    Wolisz pouczać serwis o tym, co szkodzi elektronice, a co nie, to
    marznij na zdrowie.

    Czas to pieniądz. Nie wspominając o wiedzy :).
    Aha! UOKIK Cię oleje. Tym bardziej, jak napiszesz im to samo, co tu.

    AS

  • 10. Data: 2010-01-26 14:11:38
    Od: "Michas" <n...@g...com>

    > Aha! UOKIK Cię oleje. Tym bardziej, jak napiszesz im to samo, co tu.

    A już na pewno jeśli napisze w takiej formie jak tu.
    Mam na myśli ten bełkot bez ładu, składu i interpunkcji..

    M.