  • 1. Data: 2016-06-19 23:34:56
    Temat: Wymiary aut osobowych
    Od: arek <a...@b...pl>

    Bezskutecznie usiłowałem znaleźć stronę zawierającą wymiary aut
    osobowych różnych producentów. Zapewne nie potrafię takowej wyszukać,
    stąd moja prośba o podanie linku do takiego zasobu danych technicznych.

    --
    dziękuję i pozdrawiam
    arek

  • 2. Data: 2016-06-19 23:39:29
    Temat: Re: Wymiary aut osobowych
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-19 o 23:34, arek pisze:
    > Bezskutecznie usiłowałem znaleźć stronę zawierającą wymiary aut
    > osobowych różnych producentów. Zapewne nie potrafię takowej wyszukać,
    > stąd moja prośba o podanie linku do takiego zasobu danych technicznych.

    Już się robi. Jutro poświęcę dzień na wyszukanie takiej bazy. Jak nie
    będzie, to zbiorę dane w plik .xls - daj mi na to kilka tygodni.

    A na poważnie - na co ci to, i gdzie szukałeś, i dlaczego nie na
    stronach producentów, czy choćby używając prostych zapytań w google?

    Na przykład:
    http://www.motofakty.pl/samochody/dane-techniczne/fi
    at/punto/

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2016-06-20 00:11:15
    Od: arek <a...@b...pl>

    W dniu 2016-06-19 o 23:39, Liwiusz pisze:
    > A na poważnie - na co ci to, i gdzie szukałeś, i dlaczego nie na
    > stronach producentów, czy choćby używając prostych zapytań w google?

> [...]

    Do tej strony dotarłem, ale zawiera wymiary bardzo ogólne,które nie
    pozwalają ocenić czy przestrzeń za rzędem tylnych siedzeń pozwoli na
    załadowanie do bagażnika dużego wózka dla dzieci (dla bliźniaków).

    --
    pozdrawiam
    arek

  • 4. Data: 2016-06-20 20:11:11
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Bezskutecznie usiłowałem znaleźć stronę zawierającą wymiary aut osobowych
    > różnych producentów. Zapewne nie potrafię takowej wyszukać, stąd moja prośba
    > o podanie linku do takiego zasobu danych technicznych.

    Takie ogólne dane i porównywarka
    http://porownanie.katalog-samochodow.pl/
    Wojtek

  • 5. Data: 2016-06-20 23:02:16