  • 11. Data: 2010-07-05 00:33:59
    Temat: Re: Wynajem samochodu bez KK
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:

    > Trochę majętnym. Naprawdę majętni nie potrzebuję KK. Są jeszcze tacy,
    > którzy po prostu nie potrzebują KK

    Och! pewnością jest tak, jak piszesz.
    Tylko - widocznie błędnie - założyłem że ktoś kupujący bilet do Turcji i
    chcący tam jeździć autem MA pieniądze.
    Jeśli to zwykły gołodupiec, to cofam, com o kartach napisał.

    --
    Bydlę

  • 12. Data: 2010-07-05 09:39:58
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-07-04 20:53, *Bartosz 'Seco' Suchecki* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    > Trochę majętnym. Naprawdę majętni nie potrzebuję KK. Są jeszcze tacy,
    > którzy po prostu nie potrzebują KK

    Bardzo się mylisz o czym świadczy choćby post wątkotwórcy - on karty
    potrzebuje, mimo że jej nie ma i wydaje mu się że jest mu niepotrzebna :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 13. Data: 2010-07-05 10:13:53
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> wrote in message

    > Trochę majętnym. Naprawdę majętni nie potrzebuję KK. Są jeszcze tacy,
    > którzy po prostu nie potrzebują KK

    Osobiscie mysle, ze nie jest to kwestia "majetnosci". W obecnych czasach
    rezygnacja z karty kredytowej to niepotrzebne utrudnianie sobie zycia. Do
    glowy przychodzi mi mnostwo przykladow kiedy placenie karta kredytowa jes
    zwyczajnie latwiejsze niz kombinowanie z przelewami czy kaucjami w
    otowce - zakupy w sklepie internetowym,doladowanie Skype,zamowienie pizzy
    czy kwiatow,rezerwacja samolotu/hotelu/samochodu, wyplata z bankomatu za
    granica itd. I pewnie to wszystko da sie zrobic bez KK ale niekoniecznie
    bedzie to latwiejsza metoda.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 14. Data: 2010-07-05 14:16:46
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    nie, 04 lip 2010 o 09:41 GMT, Iguan007 napisał(a):

    > Tylko tak szczerze, warto sie bawic jakies podrzedne firemki kiedy mozna isc
    > do banku i wyrobic sobie karte kredytowa w kilka minut?

    Wskaz bank gdzie wyrobienie karty zamuje kilka minut, nie jest tak rozowo,
    trzeba mnustow zaswidczen, o zarobkach, od firmy, czekac na decyzje
    kredytowa... to nie jest taki hop siup, a na pewno nie jest to kilka minut

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 15. Data: 2010-07-05 15:25:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl>
    > Trochę majętnym. Naprawdę majętni nie potrzebuję KK. Są jeszcze
    > tacy, którzy po prostu nie potrzebują KK

    Nie biegaja po wypozyczalniach tylko limuzyne z kierowca podstawia
    lokalny oddzial korporacji, albo przywoza swoje Ferrari wlasnym
    Boeingiem :-)

    J.

  • 16. Data: 2010-07-05 15:27:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > decyzje
    > kredytowa... to nie jest taki hop siup, a na pewno nie jest to

    Na pewno nie jest to kilka minut, bo przeciez karte trzeba wykonac
    .. no chyba ze ktos zna bank gdzie maja personifikator na miejscu i
    nie wahaja sie go uzyc w trybie natychmiastowym.

    J.

  • 17. Data: 2010-07-05 20:24:11
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "Brzezi" <b...@g...com> wrote in message

    > Wskaz bank gdzie wyrobienie karty zamuje kilka minut, nie jest tak rozowo,
    > trzeba mnustow zaswidczen, o zarobkach, od firmy, czekac na decyzje
    > kredytowa... to nie jest taki hop siup, a na pewno nie jest to kilka minut

    W moim przypadku wyrobienie karty polegalo na odeslaniu prostego formularza,
    karta przyszla poczta. Wysilek z mojej stony? Maksymalnie 5 minut na
    formularz + wyslanie listu.Nikt "mnostwa" zaswiadczen nie wymagal.Zreszta
    nie sadze zeby zawsze wymagali "zaswiadczenia od pracodawcy" skoro karty
    kredytowe sa przyznawane nawet studentom czy bezrobotnym.

    Sprawdzilem na stronie Pekao SA, wniosek o karte kredytowa moza zlozyc
    telefonicznie a karta zostanie wyslana poczta.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 18. Data: 2010-07-05 21:27:19
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 04 Jul 2010 13:39:05 +0200, J.F. napisał(a):

    > Az tak wiele sie nie zmienilo - kolega pisal
    > "Debile ani chybi dorabiają w POLBANKU ... zawnioskowałem o kartę
    > kredytową z limitem 3 000 PLN ... Decyzja odmowna.

    Nie zapeszaj, bo ja też uruchomiłem w Polbanku maszynę losującą... ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 19. Data: 2010-07-05 22:01:15
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pon, 05 lip 2010 o 20:24 GMT, Iguan007 napisał(a):

    > W moim przypadku wyrobienie karty polegalo na odeslaniu prostego formularza,
    > karta przyszla poczta. Wysilek z mojej stony? Maksymalnie 5 minut na
    > formularz + wyslanie listu.Nikt "mnostwa" zaswiadczen nie wymagal.

    A mozesz podac co to za bank? i mniej wiecej rzad wielkosci limitu? bo
    karty no rozdaja nawt w marketach, tylko ze limit 500 czy nawet 1500zl to
    na wynajem samochodu moze byc troche za malo...

    > Zreszta
    > nie sadze zeby zawsze wymagali "zaswiadczenia od pracodawcy" skoro karty
    > kredytowe sa przyznawane nawet studentom czy bezrobotnym.

    Aby dostac karte studencka, trzeba przyniesc zaswiadczeni z uczelni...

    > Sprawdzilem na stronie Pekao SA, wniosek o karte kredytowa moza zlozyc
    > telefonicznie a karta zostanie wyslana poczta.

    Czesto tez rozne banki przysylaja oferte niby "spersonalizowana", albo
    nawet dzwonia z banku ze oferuja karte ze sporym limitem, czlowiek sie
    zgadza, sklada wniosek i dostaje sie odpowiedz negatywna... to jest dopiero
    paradoks...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 20. Data: 2010-07-05 23:02:57
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 5 Jul 2010 21:27:19 +0200, Borys Pogoreło wrote:

    > Nie zapeszaj, bo ja też uruchomiłem w Polbanku maszynę losującą... ;)

    No to juz wiesz co wylosujesz - kredyt gotowkowy :-)

    J.