  • 1. Data: 2010-07-03 22:36:33
    Temat: Wynajem samochodu bez KK
    Od: "WW3" <w...@o...pl>

    Witam

    Musze wynajac samochod w turcji ale nie mam karty, czy jest jakas miedzynarodowa
    siec ktora wynajmuje za kaucja?

  • 2. Data: 2010-07-04 00:59:39
    Temat: Re: Wynajem samochodu bez KK
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-03 22:36:33 +0200, "WW3" <w...@o...pl> said:

    > Witam
    >
    > Musze wynajac samochod w turcji ale nie mam karty, czy jest jakas
    > miedzynarodowa
    > siec ktora wynajmuje za kaucja?

    Tak.
    Chwila w góglach potwierdza - można gotówką, paypalem, wałczerami.
    Im bardziej masz bilet lotniczy, tym łatwiej.

    (ale banki dają karty majętnym ludziom...)

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2010-07-04 09:41:25
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "WW3" <w...@o...pl> wrote in message
    > Witam
    >
    > Musze wynajac samochod w turcji ale nie mam karty, czy jest jakas
    > miedzynarodowa
    > siec ktora wynajmuje za kaucja?

    Tylko tak szczerze, warto sie bawic jakies podrzedne firemki kiedy mozna isc
    do banku i wyrobic sobie karte kredytowa w kilka minut?
    Ja jakos wole wynajmowac w znanych firmach. Wiem, ze w razie klopotow
    samochod jest ubezpieczony a pojazdu nikt nie bedzie pedantycznie ogladal
    wmawiajac mi jakies milimetrowe uszkodzenia z ktorymi nie mam nic wspolnego.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 4. Data: 2010-07-04 09:53:15
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-07-04 00:59, Bydlę pisze:

    > (ale banki dają karty majętnym ludziom...)

    Ja w wieku 18 lat dostałem kartę kredytową na 5000 nie mając nigdy
    żadnej pracy ani dochodu. Ale to było lata temu, czasy się zmieniły :|

  • 5. Data: 2010-07-04 13:39:05
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 04 Jul 2010 09:53:15 +0200, CUT wrote:

    >Ja w wieku 18 lat dostałem kartę kredytową na 5000 nie mając nigdy
    >żadnej pracy ani dochodu. Ale to było lata temu, czasy się zmieniły :|

    Na pewno dostales kredytowa ?

    Az tak wiele sie nie zmienilo - kolega pisal
    "Debile ani chybi dorabiają w POLBANKU ... zawnioskowałem o kartę
    kredytową z limitem 3 000 PLN ... Decyzja odmowna.
    Następnego dnia ichni markieting zadzwonił do mnie z propozycją
    kredytu gotówkowego w kwocie 10 000 PLN, żadnych zaświadczeń - przyjść
    do placówki i odebrać haj"

    J.

  • 6. Data: 2010-07-04 14:45:05
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    J.F. pisze:

> [...]
    > Następnego dnia ichni markieting zadzwonił do mnie z propozycją
    > kredytu gotówkowego w kwocie 10 000 PLN, żadnych zaświadczeń - przyjść

    Żadni debile - na mało używanej, regularnie spłacanej karcie kredytowej
    z niskim limitem bank może zarobić niewiele ponad te kilkadziesiąt
    złotych rocznej opłaty za wydanie, a trzy razy wyższy normalny kredyt
    to dla nich stały strumień dużo wyższych przychodów.

    T.

  • 7. Data: 2010-07-04 16:10:39
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 04 Jul 2010 14:45:05 +0200, Tomasz Finke wrote:

> [...]
    >złotych rocznej opłaty za wydanie, a trzy razy wyższy normalny kredyt
    >to dla nich stały strumień dużo wyższych przychodów.

    Tak tez mu odpisalem :)

    J.

  • 8. Data: 2010-07-04 18:51:06
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    J.F. pisze:

    > Na pewno dostales kredytowa ?

    Jasne, ze daja.
    Mozna nawet dostac wiecej nie majac jeszcze pracy (nawet 10kzl) do tego
    jeszcze na zlotej karcie i to nie jednej :>

    --
    Karolek

  • 9. Data: 2010-07-04 20:53:30
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Bydlę pisze:

    > Tak.
    > Chwila w góglach potwierdza - można gotówką, paypalem, wałczerami.
    > Im bardziej masz bilet lotniczy, tym łatwiej.
    >

    > (ale banki dają karty majętnym ludziom...)

    Trochę majętnym. Naprawdę majętni nie potrzebuję KK. Są jeszcze tacy,
    którzy po prostu nie potrzebują KK

    Seco

  • 10. Data: 2010-07-04 23:07:22
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    > Na pewno dostales kredytowa ?

    Nie tak dawno temu, majac 20 lat i zadnej pracy, dostalem 2 zlote karty z
    limitem po 10000zl, wiec calkiem mozliwe.