  • 1. Data: 2010-11-05 09:46:36
    Temat: Wypozyczenie auta
    Od: Wangog <W...@g...pl>

    Witam

    Jutro zamierzam wypozyczyc na jeden dzien jakies fajne. Chcemy tym
    autkiem pojechac gdzies za miasto na jakis obiad... i moze sniadanie
    Pierwszy raz bede wypozyczal auto. Oczywiscie zapoznalem sie z
    regulaminem, ale moze jest jeszcze cos na co powinienem zwrocic uwage
    przy wypozyczaniu?

    Wangog

  • 2. Data: 2010-11-05 09:51:13
    Temat: Re: Wypozyczenie auta
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-11-05 09:46:36 Wangog

    > Oczywiscie zapoznalem sie z regulaminem

    Z którym?

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2010-11-05 09:51:39
    Od: Wangog <W...@g...pl>

    W dniu 2010-11-05 09:51, Myjk pisze:
    > 2010-11-05 09:46:36 Wangog

    > Z którym?

    na stronie poki co.

  • 4. Data: 2010-11-05 13:16:20
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

> [...]
    > Pierwszy raz bede wypozyczal auto. Oczywiscie zapoznalem sie z
    > regulaminem, ale moze jest jeszcze cos na co powinienem zwrocic uwage przy

    W niektórych wypożyczalniach nie da się wypożyczyć bez wypukłej karty
    kredytowej, szczególnie jakichś droższych aut niż Matiz. Chyba że dopłacasz
    dodatkową stawkę za ubezpieczenie wszystkich elementów samochodu włącznie z
    szybami, podwoziem i kołami (co normalnie nie jest ujęte w ubezpieczeniu) i
    zniesienie udziału własnego.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

    http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

  • 5. Data: 2010-11-05 14:26:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Wangog" <W...@g...pl> wrote in message

    > na stronie poki co.

    Na której stronie? :-)

    Wypożyczałem w Krakowie w wypożyczalni w holu Bonarki
    (Express Rent a Car) )i nie było żadnych problemów.
    Dostałem nowiutkiego Hyundai i30 który świetnie się spisał
    na wycieczce do Zakopca w 3 dorosłe osoby i 2 dzieciaków.
    Ceny jakie mają dyskryminują krótkie terminy wypożyczania
    niestety, bo cena za dzień małego autka (i30 kosztował 99zl)
    obłożona jest dodatkiem za przygotowanie auta: 50zł, czyli
    nagle stawka dzienna zrobiła się 150zł zamiast 99zł, ale i tak
    w 5 osób Szwagropolem wyszłoby podobnie w kosztach
    a wygoda podróży lepsza i można dojechać gdzie się chce :-)