  • 91. Data: 2023-08-13 14:19:47
    Temat: Re: Wyrok na diesle w Polsce? Auta sprzed 2010 roku mocno stracą na wartości
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-13 o 13:15, Myjk pisze:
    > konfederacka kurwo.

    Ma boleć.

    Ty nie chcesz żeby się mniej ulatniało i mniej zatruwało.

    Ty chcesz mi rozkazywać co mam robić bo wierzysz absurdalną ideę.

    Jesteś FASZYSTĄ

  • 92. Data: 2023-08-13 20:06:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 13 Aug 2023 13:11:28 +0200, Myjk wrote:
    > Sat, 12 Aug 2023 11:31:30 +0200, J.F
    > Tyle co kot napłakał. Mimo tego że obsługują to laicy,
    > wystarczy że uszczelka będzie wyrobiona (z czym już
    > niejednokrotnie miałem do czynienia, więc zawsze mam
    > na podorędziu zapasowe uszczelki), w przypadku PC
    > robi się raz a dobrze i nikt już tego później
    > NIE DOTYKA, nie rozkręca, nie przekręca!

    A po ilu latach czynnik gdzies znika?

    Moze jednak jest ryzyko wycieku?

    J.

  • 93. Data: 2023-08-13 20:16:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 13 Aug 2023 11:38:59 +0200, _Master_ wrote:

    > Wiedza jest taka że aby obniżyć SMOOG w miastach i coś faktycznie
    > zmienić należy dotować LPG. może w kilka miesięcy zmienić powietrze
    > małymi środkami i bez ucisku podatkowego.

    LPG zabraknie, a smog zostanie, bo pochodzi z pieców weglowych :-)

    > Ale Ty nie chcesz czystego powietrza. Ty chcesz abym ja jeździł elektrykiem.
    > Chcesz to zrobić najprościej jak tylko DEBIL potrafi
    > WPROWADZIĆ ZAKAZ SPALINIAKÓW

    Ale az takimi faszystami nie chcemy byc :-)

    A przy obecnych przepisach, ten zakaz sam sie wprowadzi, za jakies 30
    lat.
    Najpierw bedzie zakaz rejestracji nowych spaliniaków, potem bedzie ich
    stopniowo ubywać.

    > Sam kochasz miłością szczerą i nieustającą Markelę która pompowała
    > miliony putinowi żeby miał czym wojować.

    Ale akurat niemce ustawily sporo wiatrakow i PV.
    Widac mają lepsze warunki niz Francja czy Hiszpania :-)

    J.

  • 94. Data: 2023-08-13 20:46:02
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-13 o 20:16, J.F pisze:
    > A przy obecnych przepisach, ten zakaz sam sie wprowadzi, za jakies 30
    > lat.
    > Najpierw bedzie zakaz rejestracji nowych spaliniaków, potem bedzie ich
    > stopniowo ubywać.

    Faszystowska logika

    jak technologia pozwoli na normalne poruszanie się i magazynowanie w
    EKOLOGICZNYCH bateriach zielonego prądu to sprawa się sama załatwi bo
    będzie ten prąd/samochód tańszy w użytkowaniu od spalinowego
    Sprawa się sama załatwi.

    Po co przygłupy mają wprowadzać pojebany zakaz?

    Bo wierzą że to coś zmieni w kwestii zmiany klimatu

    Kto na tym przepisie i podobnym najbardziej straci?

    Zwykli obywatele UE którym podniosą się koszty energii, gospodarka
    będzie mniej konkurencyjna...
    Generalnie zbiednieją w imię wiary grupy nawiedzonych biurokratów

    Na ocieplenie trzeba się PRZYGOTOWAĆ oraz pozwolić się przygotowywać
    innym krajom.

    Np. Francja pobiera ciągle podatki od swoich zamorskich zdobyczy i
    wywozi złoto.

  • 95. Data: 2023-08-14 11:46:46
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 13 Aug 2023 14:03:39 +0200, _Master_

    > Przeczytaj to co sam napisałeś.
    > Twierdzisz że to tylko współczynnik jak wydzielasz Ty
    > i to co się tobie podoba?

    Debilu, ja wydzielam przy oddychaniu CO2 i tylko CO2. Nie wydzielam pyłów,
    rakotwórczych tlenków tak jak to się dzieje przy emisji CO2 przy spalaniu
    paliw wszelakich. Że też trzeba ci takie elementrane rzeczy tłumaczyć
    konfederacki debilu...

    > Że to jest tylko do porównania?
    >
    > Dlaczego ekofaszyści nie porównują z czego faktycznie powstaje SMOG?

    Porównują, bo wiedzą to od dawna.
    A że ty o tym nie wiesz to nie jest żaden dowód.

    > tylko przypierdolili się do samochodów?

    Ty jeteś takim kompletnym debilem czy tylko udajesz? Przecież wcześniej
    postawiono na czystą wodę, m.in. oczyszczanie ścieków i czystsze powietrze
    z tytułu zanieczyszczenia powietrza kominami (tak przemysłowymi jak i
    domowymi), teraz przyszedł czas na samochody, "raptem" po 20 latach, a w
    zasadzie to jeszcze nie przyszedł, bo dopiero się te działania rozpoczęły i
    tak realnie to dopiero za 12 lat się zacznie walka z tym spalinowym rakiem.
    Dlatego twierdzę, że samochody spalinowe miały wiekowy handikap,
    wielokrotnie większy niż to jest w przypadku aut elektrycznych.

    > To tylko niewinna manipulacja? ;[)

    Jak zwykle, twoja, rusko konfederacki frędzlu.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 96. Data: 2023-08-14 12:03:06
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 13 Aug 2023 13:59:46 +0200, _Master_

    > ekofaszystowskie KŁAMSTWO
    > - palą się na podobnym poziomie w przeliczeniu na 100 samochodów

    Typowe konfederackie faszystowskie łgarstwo w twoim wydaniu.
    Palą się na podobnym poziomie, ale jednak RZADZIEJ, manipulancie.

    > Tak samo wyolbrzymiony jak religia którą propagujesz która
    > twierdzi że CZŁOWIEK może POWSTRZYMAĆ OCIEPLENIE KLIMATU

    Skoro w 200 lat człowiek uwolnił tyle CO2, a ile uwolnił to doskonale
    wiadomo, bo wiadomo ile zasobów z ziemi wydobyliśmy i zużyliśmy, to tylko
    taki konfederacki dzban może zaprzeczać temu że człowiek przyczynił się do
    zwiększenia efektu cieplarnianego.

    > Elektryki są dużo trudniejsze do ugaszenia a przy tej operacji marnuje
    > się siły i środki i powiększa ślad węglowy ;-)

    Kolejne typowe konfederackie faszystowskie łgarstwo w twoim wydaniu,
    elektryki palą się rzadziej, zazwyczaj nie potrzeba wcale więcej zasobów
    niż przy spaliniakach.

    > KŁAMIESZ Statystyka straży pożarnej nie bierze pod uwagę wieku pojazdu

    Polska nie bierze, w ogóle polskie statystyki to żal, nie tylko pożarnicze,
    tak samo policyjne.

    > Tak. Boli Cię że w ekofaszystowskie KŁAMSTWA ktoś nie chce wierzyć.

    Garstka konfederackich oszołomów którzy nie potrafią nawet logicznie
    myśleć, powielają tylko bzdury które nakładli im do łbów ich konfederaccy
    idole.

    > Tup dalej nóżkami. Może to coś pomoże.

    Narazie to ty tupiesz, zmiany cywilizacyjne są w trakcie -- z wodą
    zrobiliśmy względny porządek, wujek mojej żony wybudował dziesiatki
    oczyszczalni, teraz jest na tapecie zmiana powietrza na czystsze,
    do czego zalicza się nie tylko eliminacja spalinowych trutek w domach,
    ale także elektryfikacja a tym samym uniezależnienie się od ruskich
    i turbanów aby korzystać z własnych zasobów krajowych. Także tup sobie
    dalej konfederacka kurwo, a karawana jedzie dalej.

    > Nowe elektryki będa miały kosztowny i skomplikowany
    > system gaśniczy dbający o Twoje bezpieczeństwo

    Jakiś projekt tego systemu już masz czy ci się przyśniło? heheh

    > Chcesz się ZAŁOŻYĆ?

    Bardzo chętnie bym się założył (bo skoro teraz BEV płoną RZADZIEJ
    niż spaliniaki, to bym spokojnie wygrał), ale takiej szkodliwej
    konfederackiej kurwie jak ty ręki nie podam.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 97. Data: 2023-08-14 12:05:42
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 13 Aug 2023 20:06:44 +0200, J.F

    > A po ilu latach czynnik gdzies znika?

    Powtarzam po raz kolejny, i powtarzałem to także przy okazji dyskusji tutaj
    na grupie odnośnie klimy w samochodzie, z poprawnie zrobionej i działającej
    instalacji NIC NIGDZIE NIE UCIEKA.

    > Moze jednak jest ryzyko wycieku?

    Ryzyko zawsze jest, ale jest to ryzyko WIELOKROTNIE MNIEJSZE niż przy
    butlach gazowych, które do tej pory nie zmiotły z powierzchni ziemi
    wszystkich budynków w których są używane.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 98. Data: 2023-08-14 12:38:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.08.2023 o 11:46, Myjk pisze:

> [...]
    > rakotwórczych tlenków tak jak to się dzieje przy emisji CO2 przy spalaniu
    > paliw wszelakich. Że też trzeba ci takie elementrane rzeczy tłumaczyć

    Po mniej więcej tak jak współczesny sprawny samochód. I śmiem twierdzić,
    że wydzielasz znacznie więcej śmiecia niż twój samochód. Pomijając już
    zwykłe śmiecie, to wolisz się sztachnąć z rury wydechowej samochodu czy
    człowieka?;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 99. Data: 2023-08-14 14:31:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Aug 2023 12:05:42 +0200, Myjk wrote:
    > Sun, 13 Aug 2023 20:06:44 +0200, J.F

    > Powtarzam po raz kolejny, i powtarzałem to także przy okazji dyskusji tutaj
    > na grupie odnośnie klimy w samochodzie,

    Z klimy samochodowej ucieka.

    > z poprawnie zrobionej i działającej
    > instalacji NIC NIGDZIE NIE UCIEKA.

    A ile % sie po 15 latach okazuje niepoprawnych i czynnik uciekl?

    > Ryzyko zawsze jest, ale jest to ryzyko WIELOKROTNIE MNIEJSZE niż przy
    > butlach gazowych, które do tej pory nie zmiotły z powierzchni ziemi
    > wszystkich budynków w których są używane.

    Wszystkich nie, ale jesli mam wybór miedzy czynnikiem palnym i
    niepalnym ... i tylko do samochodu wstawilem LPG, bo taniej :)

    Ale ... czy pozwolic takim wjezdzac do garazu pod budynkiem? ;-)

    J.

  • 100. Data: 2023-08-14 14:41:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Aug 2023 12:03:06 +0200, Myjk wrote:
> [...]
    > taki konfederacki dzban może zaprzeczać temu że człowiek przyczynił się do

    15 tys lat temu był tu lodowiec.
    Stopil sie, zanim ludzie zaczęli węgiel wydobywać.

    Z wulkanów cały czas CO2 wylatuje.

    Wiec nie negując, ze miliony lat akumulacji wegla spalilismy
    w 200 lat ... to czy aby na pewno ocieplilismy klimat?

    A jak ocieplilsmy .. czy to zle?
    Bo czwarte zlodowacenie w najnowszej historii, a chyba nie chcemu
    piatego?

    Taaa ... a tymczasem nawiedza nas kolejna fala upałów. Dzis podobno
    najzimniej w Koszalinie, +28C.

    J.