  • 1. Data: 2023-07-30 10:33:06
    Temat: Wyrok na diesle w Polsce? Auta sprzed 2010 roku mocno stracą na wartości
    Od: _Master_ <...@...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=hgw0tMkCB2w

  • 2. Data: 2023-07-30 10:47:59
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ua5735$a9k$1$chmurka8@news.chmurka.net>
    user _Master_ pisze tak:

    > https://www.youtube.com/watch?v=hgw0tMkCB2w

    mógłbyś napisać leniwcu, że to męczon męczydupa MotoPRawda męczy.

    > Wyrok na diesle w Polsce?
    > Auta sprzed 2010 roku mocno stracą na wartości

    wyrok na parowozy.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 3. Data: 2023-07-30 10:51:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.07.2023 o 10:33, _Master_ pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=hgw0tMkCB2w

    A coś dla piśmiennych? Jakiś skrót?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2023-07-30 11:04:41
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 30.07.2023 o 10:51, Shrek pisze:

    > A coś dla piśmiennych? Jakiś skrót?

    tinyurl.com/bbhwc4sz

  • 5. Data: 2023-07-30 11:12:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.07.2023 o 11:04, nadir pisze:

    > tinyurl.com/bbhwc4sz

    ;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 6. Data: 2023-07-30 14:25:34
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-07-30 o 10:47, PiteR pisze:
    > mógłbyś napisać leniwcu, że to męczon męczydupa MotoPRawda męczy.

    Mógłbym. Tylko po co jak ciebie moje linki nie interesują?

  • 7. Data: 2023-07-30 14:28:48
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-07-30 o 10:51, Shrek pisze:
    > A coś dla piśmiennych? Jakiś skrót?

    W skrócie dostaniesz mandat za wjazd do strefy bo komputer uznał twój
    samochód za zgodny z normą X i nie wolno ci tam wjechać

  • 8. Data: 2023-07-30 14:43:06
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ua5kn1$mq9$1$chmurka8@news.chmurka.net>
    user _Master_ pisze tak:

    > Mógłbym. Tylko po co jak ciebie moje linki nie interesują?

    :)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od 16v LPG FSI TDI i klimy

  • 9. Data: 2023-08-03 15:49:47
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 30 Jul 2023 14:28:48 +0200, _Master_

    > W skrócie dostaniesz mandat za wjazd do strefy bo komputer uznał twój
    > samochód za zgodny z normą X i nie wolno ci tam wjechać

    Taaa, to taka sama prawda jak to konfederackie kłamstwo,
    że po 2035 nie będzie można jeździć spaliniakami, zaś po
    2026 nie będzie można montować pąp ciepua, a nawet trzeba
    będzie je demontować.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 10. Data: 2023-08-03 17:42:34
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-03 o 15:49, Myjk pisze:
    a nawet trzeba
    > będzie je demontować.

    Pierdolisz.

    Zakaz rejestracji to jest zakaz rejestracji i tylko debile słuchają
    piąte przez dziesiąte i oglądają memy bo jednego zdania nie potrafią
    przyswoić.

    Zmiana czynnika w pompach ciepła tak samo

    A jak wjedziesz samochodem tam gdzie "system" Ci nie pozwala i
    dostaniesz mandat to będziesz jęczeć że faszystowski pis Cię UCISKA ;

    Takie są już te prostaki internetowe ;-)