  • 21. Data: 2010-03-21 16:44:53
    Temat: Re: Wyrok w sprawie postrzelenia motocyklisty.
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "cpt. Nemo"
    Nikt nie powinien wpadac na pomysl bezkarnego forsowania blokady.

    Nawet Janek Kos???

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 22. Data: 2010-03-21 17:01:53
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Bardziej przychylałbym się do wersji, że policjant był pijany, reszta
    > zresztą też i zastrzelili chłopaka z zimną krwią...

    Aha... a motocyklista zgwalcil jego babcie na przejsciu dla pieszych.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 23. Data: 2010-03-21 17:03:20
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    ..
    > BTW policjant strzelal kiedy motocykl byl juz sporo od niego, okolo 200
    > 300 metrow.

    No to naprawde chlopak mial pecha, ze akurat dostal ta kulke. Na taka
    ogleglosc to ja mam problem z dlugiej broni w (bez optyki) w cel o wymiarach
    2x2m trafic.

    --
    pzdr:
    ivam

  • 24. Data: 2010-03-21 17:03:20
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Magic pisze:

    > Kiedy ma rację.

    A ja mam swoje racje i dlatego odpisalem tak jak odpisalem.

    Widzialem wiele razy jak ludzie nie ponosili konsekwencji swoich czynow,
    choc to zo robili bylo bezblednie glupie. W tym kilku precli.

    Nie mysle o nich, ani nie pisze o nich kretyni.

    KJ

  • 25. Data: 2010-03-21 17:17:04
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Ivam pisze:

    > A Ty co?

    A ja to ja.

    Mozecie mi wybaczac lub nie.

    Wolalbym nie.

    Bo to by znaczylo ze pojecia winy, kary i przebczenia maja dla was i dla
    mnie podobne znaczenie.

    Nie maja.

    KJ

  • 26. Data: 2010-03-21 17:23:28
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "KJ Siła Słów"
    Bo to by znaczylo ze pojecia winy, kary i przebczenia maja dla was i dla
    mnie podobne znaczenie.

    Nie za duzo Dostojewskiego Jasiu???
    wyciagniesz kiedys to niebiesko-biale???
    Na jakas rybke skoczylibysmy pod Plock...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 27. Data: 2010-03-21 17:25:33
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 21 Mar, 18:03, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:

    > No to naprawde chlopak mial pecha, ze akurat dostal ta kulke. Na taka

    pecha to się ma jak się gumę w samochodzie złapie..

    --
    wiadro(soldierAK)

  • 28. Data: 2010-03-21 17:32:28
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Tytus" <t...@g...pl> wrote:

    >*** "cpt. Nemo"
    >Nikt nie powinien wpadac na pomysl bezkarnego forsowania blokady.
    >
    >Nawet Janek Kos???

    Janek jest poza konkurencja

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 29. Data: 2010-03-21 17:33:32
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości
    > Aha... a motocyklista zgwalcil jego babcie na przejsciu dla pieszych.

    Nieee. Takie som polucjanty. Wszystkie:-)

    --
    Grzybol

  • 30. Data: 2010-03-21 17:48:56
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Tytus pisze:

    > Nie za duzo Dostojewskiego Jasiu???

    To akurat z serwisowki do kata bylo.

    Zastanow sie raczej z czego oni zrzynaja.

    > wyciagniesz kiedys to niebiesko-biale???
    > Na jakas rybke skoczylibysmy pod Plock...

    Rybki to ni pomaranczowy wyrzuca przednim kolem na wydech tam sie
    przysmazaja a tylny bieznik od razu kroi na kawalki.

    I co z tego jak ja nie jem ryb.

    Da gixar musi sie przeserwisowac jak sie zrobi to bedziecie wiedziec.
    Sygnal ten co zawsze - przelot mostem pelna rura kolo 4-tej nad ranem.

    KJ
    PS. I w ogole se pojezdzilem w duecie enduro dzis, z yamaha.
    Moja wlasna zreszta. I bylo fajnie.
    Tylko sony erikson nabral wody na pol wyswietlacza.
    Ale dalej dzialal.