  • 1. Data: 2009-09-15 00:34:53
    Temat: Wysiada mi bateria w komputerze
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Wysiada mi bateria w komputerze COMPAQ PRESARIO .
    Po włączeniu komputera mam 2006 rok i chyba maj. Godzina też inna niż
    powinna być. Za każdym razem muszę przestawiać. Na dodatek startuje z
    Biosu w języku włoskim. Jaką baterię kupić do tego komputera?

    --
    animka

  • 2. Data: 2009-09-16 00:42:43
    Temat: Re: Wysiada mi bateria w komputerze
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Wysiada mi bateria w komputerze COMPAQ PRESARIO .

    A to niedobra!

    > Po włączeniu komputera mam 2006 rok i chyba maj. Godzina też inna niż
    > powinna być. Za każdym razem muszę przestawiać. Na dodatek startuje z
    > Biosu w języku włoskim. Jaką baterię kupić do tego komputera?

    Prawdopodobnie płaska pastylka cr2032.
    Otwórz obudowę i poszukaj błyszczącego krążka na płycie głównej.

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 3. Data: 2009-09-16 11:12:17
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > Prawdopodobnie płaska pastylka cr2032.
    > Otwórz obudowę i poszukaj błyszczącego krążka na płycie głównej.

    Czy bateria wyjęta z IBM (duże płaskie pudło) PentiumII MMX będzie pasowała?
    Nie chce mi się teraz jechać do jakiegoś sklepu komputerowego.

    --
    animka

  • 4. Data: 2009-09-16 11:44:35
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Animka" <animka@to...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup
    > Czy bateria wyjęta z IBM (duże płaskie pudło) PentiumII MMX będzie
    > pasowała?
    > Nie chce mi się teraz jechać do jakiegoś sklepu komputerowego.

    Są nie tylko w sklepach komputerowych.

  • 5. Data: 2009-09-16 12:10:05
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "Animka" <animka@to...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Są nie tylko w sklepach komputerowych.

    Masz na myśli supermarkety? Na tej mojej Sadybie to nic nie ma pod ręką.
    Trzeba wszędzie jechać :-(

    --
    animka

  • 6. Data: 2009-09-16 12:32:41
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Animka"
    >Masz na myśli supermarkety? Na tej mojej Sadybie to nic nie ma pod ręką.
    >Trzeba wszędzie jechać :-(

    W Best Mallu na dole masz punkt dorabiania kluczy (przy Carrefourze).
    Tam mają też bateryjki.

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\
    \ K...@e...eu.org /

  • 7. Data: 2009-09-16 12:33:19
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Animka pisze:
> [...]
    > powinna być. Za każdym razem muszę przestawiać. Na dodatek startuje z
    > Biosu w języku włoskim. Jaką baterię kupić do tego komputera?

    compaq presario... co? Notebook czy stacjonarny?

  • 8. Data: 2009-09-16 17:00:03
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    u kazdego szanujacego sie zegarmistrza kupisz

  • 9. Data: 2009-09-16 19:07:19
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości

    > compaq presario... co? Notebook czy stacjonarny?

    A znasz stacjonarny Presario, ze pytasz?
    Bo mnie sie jednoznacznie z laptopem kojarzy...

    Pozdrawiam
    Michal

  • 10. Data: 2009-09-16 22:44:06
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Mariusz Kruk pisze:

    > W Best Mallu na dole masz punkt dorabiania kluczy (przy Carrefourze).
    > Tam mają też bateryjki.

    Właśnie kupiłam w Best Mallu :-) W Komputroniku na I piętrze.

    Nie wiedziałam, że w moim komputerze tak łatwo (z boku się otwiera
    obudowę). Chciałam śrubki odkręcać i nie miałam odpowiedniego śrubokręta.
    Poszłam do sąsiada prosić. Przyszedł, otworzył obudowę (już przynajmniej
    wiem jak), wymienił baterię i jeszcze poprosiłam go o dołożenie mi (bo
    było miejsce) drugiej nagrywarki (Pioneer). Chyba na oddzielnej taśmie
    podłączył tą nagrywarkę, bo taśma tam była. Teraz BIOS widzi Pioneera, a
    TSS (Ligh Scribe) nie widzi. W ogóle system jej nie widzi, chociaż dioda
    się świeci przy uruchomianiu. Już było późno to nie chciałam go znowu
    fatygować.
    Jak myślisz, co jest źle podłączone? Chcę, żeby 2 nagrywarki działały.

    --
    animka