  • 1. Data: 2016-04-13 22:52:39
    Temat: Wysokie obroty na biegu jałowym
    Od: fabianjunak901f <fabian.gra@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam mam problem dotyczący Junak 901 F a mianowicie
    Kupiłem nowy motor prosto z salonu w piątek 8 kwietnia od tamtego czasu
    jeździłem nim po asfalcie i piachu wszystko było dobrze zrobiłem 160km i
    pojawił się dziwny metaliczny dźwięk na biegu 1 i 2 nie wiem czym to jest
    spowodowane na 3 i 4 było w porządku ale to 1 rzecz 2 rzeczą są wysokie
    obroty na biegu jałowym tzn 2tyś obrotów trochę za dużo ale jak się
    dowiadywałem w serwisie to powiedzieli że 1800 powinno być co mnie
    zdziwiło
    Czy ktoś był by w stanie wytłumaczyć mi czym to jest spowodowane?