  • 1. Data: 2011-06-07 20:42:44
    Temat: Fotka z fotoradaru a wizyta policji w domu
    Od: "Tulipson" <t...@b...o_n_e.t.pl>

    Witajcie
    Dzis naszla moj dom policja, informujac domownikow, ze chca ze mna rozmawiac
    na temat zdjecia z fotoradaru.
    Poinformowany tym faktem ze chca na mnie poczekac wrocilem w pospiechu do
    domu, zeby zobaczyc na zdjeciu swoj samochod i kierowce zaslonietego
    "daszkiem" przeciwslonecznym
    Zastanawia mnie od kiedy to drogowka szlaja sie po domach zamiast wysylac
    takie mandaty pocztą? Czy to normalne zjawisko? Do tej pory spotkalem sie
    tylko z doreczycielem mandatu - panem lostonoszem.
    Pozdro

  • 2. Data: 2011-06-07 21:48:06
    Temat: Re: Fotka z fotoradaru a wizyta policji w domu
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-07 20:42, Tulipson pisze:
> [...]
    > takie mandaty poczt?? Czy to normalne zjawisko? Do tej pory spotkalem sie
    > tylko z doreczycielem mandatu - panem lostonoszem.

    Ja dostałem 3 tyg wstecz w identyczny sposób, w niedzielę o 7:40rano!!
    Kurczak o której oni do roboty wstają?! Bezduszni stręczyciele.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2011-06-07 21:56:58
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Tue, 07 Jun 2011 21:48:06 +0200, Lewis wrote:

    > Ja dostałem 3 tyg wstecz w identyczny sposób, w niedzielę o 7:40rano!!
    > Kurczak o której oni do roboty wstają?! Bezduszni stręczyciele.

    No to już przechodzi wszelkie pojęcie. Ja bym spisał numery służbowe i
    napisał pisemną skargę na postępowanie policji. Oczywiście przy drzwiach
    bardzo grzecznie poinformował bym ich co myślę o tym ich najściu. Tak się
    akurat składa, że bez nakazu to sobie mogą... chcieć... i nic więcej.

    Tomek

  • 4. Data: 2011-06-07 22:08:45
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    Tomasz Stiller wrote:

> [...]
    > drzwiach bardzo grzecznie poinformował bym ich co myślę o tym ich
    > najściu. Tak się akurat składa, że bez nakazu to sobie mogą...

    Nakazu czego? Rewizję robili czy prosili o wyjasnieni ekto kierował pojazdem
    w związku z wykroczeniem domowym?

  • 5. Data: 2011-06-07 22:10:16
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-07 22:08, Marek P. pisze:

    > Nakazu czego? Rewizj? robili czy prosili o wyjasnieni ekto kierowa? pojazdem
    > w zwi?zku z wykroczeniem domowym?

    Nie chodzi już o nakaz tylko o ludzką porę takie wizyty ;)
    Rozumiem strach przed możliwością nie zastania nikogo np o 10 czy 11 ale
    bez przesady ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 6. Data: 2011-06-07 22:11:45
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > Nakazu czego? Rewizję robili czy prosili o wyjasnieni ekto kierował
    > pojazdem w związku z wykroczeniem domowym?

    Oczywiscie miało być drogowym.

  • 7. Data: 2011-06-07 22:21:03
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 7 Jun 2011 20:42:44 +0200, Tulipson wrote:
    >Zastanawia mnie od kiedy to drogowka szlaja sie po domach zamiast wysylac
    >takie mandaty pocztą? Czy to normalne zjawisko? Do tej pory spotkalem sie
    >tylko z doreczycielem mandatu - panem lostonoszem.

    Wydaje mi sie ze w miare normalne - listonosz 4.50 kosztuje.
    I nie musi byc drogowka - dzielnicowy, mlodziez na praktyce itp.

    A stara ta fotka ? Mieli przekazac FR do ITD.

    J.

  • 8. Data: 2011-06-07 23:26:12
    Od: krzyss <k...@S...com>

> [...]
    > takie mandaty pocztą? Czy to normalne zjawisko? Do tej pory spotkalem sie
    > tylko z doreczycielem mandatu - panem lostonoszem.

    Mi zostawili kartke w drzwiach zebym zadzwonil do dzielnicowego,
    zadzwonilem i przyjechalem do nich na komende, zeznalem ze nie wiem kto
    jechal. Dostalem 100zl za nie wskazanie sprawcy...

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===
    ----===---- www.krzyss.com ----===----

  • 9. Data: 2011-06-08 00:15:25
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    przyszli ci osobiscie pogratulowac i zabaczyc takiego balwana jak ty:)
    bo komu jak komu udaje sie na fotoradar zlapac?
    idiotow nie brak, zasluzyles sobie :)

  • 10. Data: 2011-06-08 00:17:30
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-08 00:15, Kris_Poland pisze:
    > przyszli ci osobiscie pogratulowac i zabaczyc takiego balwana jak ty:)
    > bo komu jak komu udaje sie na fotoradar zlapac?
    > idiotow nie brak, zasluzyles sobie :)

    O widzę Pan supersprytny ;P
    Proponuję uniknąć fotki z fotoradaru na 3nogu, schowanego za
    przystankiem, na drodze gdzie jak okiem sięgnąć pole i las i
    ograniczenie 90km/h

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis