  • 21. Data: 2009-07-16 21:50:11
    Temat: Re: 'Wywrocilem' motocykliste...
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 16 Lip, 22:22, "Marcin" <a...@i...pl> wrote:

    > Nie - idąc tym tropem często należy dodać gazu zamiast hamować by się nie
    > przewrócić. Szczególnie jak jedziesz wolno.

    ...wogle powoli to sie chyba nie da jechać.
    no a przy kazdym zatrzymaniu gleba - to chyba oczywiste i nie da sie
    inaczej...
    no nie ?

  • 22. Data: 2009-07-16 21:54:53
    Od: falco <m...@w...pl>

    kolenda pisze:
    > Wczoraj po poludniu, w centrum Warszawy machnalem reka motocykliscie z
    > naprzeciwka, zobaczyl to w ostatniej chwili i tez mi odmachal - chwile
    > pozniej lezal juz na asfalcie...

    Siema,

    ja też jeżdżę w sumie dopiero od tego roku. Też miło się zaskoczyłem, że
    motocykliści się pozdrawiają (nawet gdy miałem L na plecach) ;)

    Kręciłem na góralach, się pozdrawialiśmy, śmigam Garbusami, się
    pozdrawiamy, pyrkam na babci Jawie też widzę przyjazne gesty, choć
    plastiki raczej 3Vą nos w chmurach, ale co tam... ;)

    A z moich (chwiejnych) doświadczeń, to wolę machnąć głową, chyba, że mam
    pewną stabilną sytuację, to łapa w górę i do przodu! ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 23. Data: 2009-07-16 22:13:29
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 16 Lip, 23:54, falco <m...@w...pl> wrote:

    > A z moich (chwiejnych) doświadczeń, to wolę machnąć głową,

    to tak po angielsku ?

    tez przyswoilem ten nawyk

  • 24. Data: 2009-07-16 22:15:10
    Od: falco <m...@w...pl>

    Ditron pisze:
    > to tak po angielsku ?
    >
    > tez przyswoilem ten nawyk

    Nie wiem czy to jest po angielsku, to wyszło w praktyce... ;) Swoją
    drogą, to mi pasuje. ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 25. Data: 2009-07-16 22:20:20
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 17 Lip, 00:15, falco <m...@w...pl> wrote:

    > Nie wiem czy to jest po angielsku, to wyszło w praktyce... ;) Swoją
    > drogą, to mi pasuje. ;)

    ale kiwaszmość do gory czy w dół ?

  • 26. Data: 2009-07-16 22:23:42
    Od: falco <m...@w...pl>

    Ditron pisze:

    > ale kiwaszmość do gory czy w dół ?

    hmm... jakby Ci tu... ruchem posuwisto-zwrotnym góra-dół... ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 27. Data: 2009-07-16 22:29:39
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 17 Lip, 00:23, falco <m...@w...pl> wrote:

    > hmm... jakby Ci tu... ruchem posuwisto-zwrotnym góra-dół... ;)

    a no to nie po angielsku!

    tam jest kiwnięcie przyłbicą w dół

  • 28. Data: 2009-07-16 22:32:34
    Od: falco <m...@w...pl>

    Ditron pisze:

    > a no to nie po angielsku!
    >
    > tam jest kiwnięcie przyłbicą w dół

    czekaj, czekaj... tak sobie "ćwiczę" na sucho i... wychodzi mi, że...
    najsamwpierw, to broda idzie w dół a potem czoło do góry, to łapię
    się...? ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 29. Data: 2009-07-16 22:41:20
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 17 Lip, 00:32, falco <m...@w...pl> wrote:
    >, to łapię
    > się...? ;)

    no, nie.
    prykro mi :))

  • 30. Data: 2009-07-16 23:09:27
    Od: Arni <a...@N...spam>

    gildor pisze:

    > z dzienniczka ssawki:
    > Dresy to najtroskliwsi ludzie jakich znam. Zawsze jak przechodzę obok
    > nich, pytają mnie, czy mam jakiś problem.

    uwierz mi ze znam ten tekst a zacytowałem go nie bez powodu :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"