  • 1. Data: 2013-10-13 21:43:19
    Temat: Yamaha aerox
    Od: Samuel12x <samsty@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam chce zakupić yamahe aerox motocykl ma założony cylinder 100c i
    chciałbym wiedziec czy nie sa przy tak duzym cylku zmieniane czy
    rozwiercane powiekszane kartery i czy zawsze bede mogl załozyc mniejszy
    cylek

  • 2. Data: 2013-10-13 21:49:26
    Temat: Re: Yamaha aerox
    Od: "Baczek" <b...@k...pl>

> [...]
    > chciałbym wiedziec czy nie sa przy tak duzym cylku zmieniane czy
    > rozwiercane powiekszane kartery i czy zawsze bede mogl załozyc mniejszy

    Chłopcze, napisz jeszcze raz, co ty chcesz.

  • 3. Data: 2013-10-13 21:56:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    chce zbudować nielegalny motocykl

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 4. Data: 2013-10-13 21:56:59
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-10-13 21:49, Baczek pisze:

    > Chłopcze, napisz jeszcze raz, co ty chcesz.

    cycka chce, przeciez pisal.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 5. Data: 2013-10-14 13:03:17
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    >chce zbudować nielegalny motocykl

    No chyba nie, skoro chce mniejszy? Jako mlody a juz praworzadny
    obywatel, chce zalegalizowac nielegalny, napewno. ;)
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 6. Data: 2013-10-14 20:09:48
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2013-10-13 21:56, Kuczu pisze:

    > cycka chce, przeciez pisal.

    Bo to język podobny do: coś jak komcie na fb; (ze starszych, to tylko
    Magic chyba ogarnia ten język) :)))

    taki chyba slang neostradowy XXI wieku?
    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)