  • 1. Data: 2015-06-25 01:10:05
    Temat: Yaris II D-4D
    Od: gizmo <g...@x...sp>

    Czy Yaris II D-4D z roczników 2006-2008 to bardzo głupi pomysł?
    Przeznaczenie to codzienne dojazdy żony do pracy, sklepu, przedszkola
    itp. - ok. 20kkm rocznie, plan to pojeździć w miarę bezawaryjnie i
    ekonomicznie przez 3-4 lata.
    Zakładając trafienie egzemplarza z rzeczywistym przebiegiem poniżej
    200kkm ma to sens?
    Inne propozycje?
    Gaz niechętnie.

    g.

  • 2. Data: 2015-06-25 06:47:37
    Temat: Re: Yaris II D-4D
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-06-25 o 01:10, gizmo pisze:
    > Czy Yaris II D-4D z roczników 2006-2008 to bardzo głupi pomysł?

    Myślałem nad tym ale stanęło za silniku bez dwumasy i DPF. Dlatego Yaris
    I rocznik 2005 i tylko 75 KM.
    Tak asekuracyjnie podszedłem do tematu ;-)

  • 3. Data: 2015-06-25 07:00:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik gizmo g...@x...sp ...

> [...]
    > ekonomicznie przez 3-4 lata.
    > Zakładając trafienie egzemplarza z rzeczywistym przebiegiem poniżej

    Bardzo przyjemne autko.
    Jezdziłem takim od nowosci, zrobiłem jakies 150 tysiecy i praktycznie nic
    sie nie zepsuło.
    Spalanie w zaleznosci od tego jak mi sie chciało jechac - od 4 z małym
    ułamkiem do 7 przy cisnieciu i lataniu po autostradzie z predkoscia 170 na
    godzine.

  • 4. Data: 2015-06-25 08:06:28
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2015-06-25 o 06:47, z pisze:

    > Myślałem nad tym ale stanęło za silniku bez dwumasy i DPF. Dlatego Yaris
    > I rocznik 2005 i tylko 75 KM.
    > Tak asekuracyjnie podszedłem do tematu ;-)

    Przecież w Yarisce jest 1,4 D-4D i tam pewnie nie ma ani dwumasy ani DPF'a..
    Tak jak 1,4HDI w PSA nie ma żadnych z tych wynalazków

  • 5. Data: 2015-06-25 08:12:02
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-06-25 o 08:06, Kamil 'Model' pisze:
    > Przecież w Yarisce jest 1,4 D-4D i tam pewnie nie ma ani dwumasy ani
    > DPF'a..

    Dokładnie nie pamiętam czy te wynalazki weszły z nowym modelem czy
    większą mocą silnika (90KM) czy rocznikiem ale weszły.

    > Tak jak 1,4HDI w PSA nie ma żadnych z tych wynalazków

    To samo.

  • 6. Data: 2015-06-25 08:23:51
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2015-06-25 o 08:12, z pisze:

    > Dokładnie nie pamiętam czy te wynalazki weszły z nowym modelem czy
    > większą mocą silnika (90KM) czy rocznikiem ale weszły.

    > To samo.

    Dobra 1,4D-4D (90KM) w Yarisce II ma faktycznie DPF'a ale dwumasy nie
    miał nigdy. Ma również turbo VGT...

  • 7. Data: 2015-06-25 23:53:42
    Od: gizmo <g...@x...sp>

    W dniu 2015-06-25 o 08:23, Kamil 'Model' pisze:
    > Dobra 1,4D-4D (90KM) w Yarisce II ma faktycznie DPF'a ale dwumasy nie
    > miał nigdy. Ma również turbo VGT...

    W 2008r. pojawił się DPF, inne wtryskiwacze i cośtam jeszcze. 90KM było
    wcześniej bez udziwnień.

    g.

  • 8. Data: 2015-06-25 23:57:00
    Od: gizmo <g...@x...sp>

    W dniu 2015-06-25 o 07:00, Budzik pisze:
    > Jezdziłem takim od nowosci, zrobiłem jakies 150 tysiecy i praktycznie nic
    > sie nie zepsuło.

    Pytanie, co po tych 150kkm, bo z takim przypadkiem mamy do czynienia.
    Przejechałem się, generalnie miejsce w środku i dynamika bardzo ok., ale
    hałas przeraża - brzmi, jakby to były gołe, niczym niewygłuszone blachy.
    I mniej przeszkadza silnik, a bardziej odgłosy od kół.

    g.