  • 1. Data: 2015-06-25 12:29:41
    Temat: koniec gminnych FR
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://www.fakt.pl/polityka/kopacz-darmowe-przejazdy
    -autostrada-i-brak-fotoradarow,artykuly,554455.html
    Od dwoch dni glosno - premier Kopacz straszy
    "Pozbawimy też samorządy też samorządy możliwości użytkowania radarów
    mobilnych"

    Rzad sie widac mocno wystraszyl utraty stolkow :-)

    Ale ... cos mi sie widzi, ze jeszcze dlugo z nimi pozyjemy.
    Do konca kadencji nie zdaza, potem PiS utrąci cudzy projekt.

    A nawet jak PO znow bedzie w rzadzie, to zapomni na 3.5 roku :-(

    Ale poslowie chyba zaczna placic mandaty - choc zdaje sie, ze sporo do
    tej pory tez placili.

    J.

  • 2. Data: 2015-06-25 12:46:48
    Temat: Re: koniec gminnych FR
    Od: p...@g...com

    --Rzad sie widac mocno wystraszyl utraty stolkow :-)

    po prostu biznes sie skonczyl ...

    http://www.portalsamorzadowy.pl/gospodarka-komunalna
    /samorzady-traca-przez-fotoradary-chca-sie-ich-pozby
    c,70038.html

    --Ale poslowie chyba zaczna placic mandaty - choc zdaje sie, ze sporo do
    tej pory tez placili.

    juz dawno powinni placic jak wszyscy i stracic immunitet, jestesmy praworzadnym
    krajem UE no chyba ze wybrancy narodu boja sie wlasnego wymiaru sprawiedliwosci :-)

    P.

  • 3. Data: 2015-06-25 13:35:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]

    >po prostu biznes sie skonczyl ...
    >http://www.portalsamorzadowy.pl/gospodarka-komunaln
    a/samorzady-traca-przez-fotoradary-chca-sie-ich-pozb

    Gdyby sie skonczyl, to by nie trzeba zabraniac :-)
    Choc w sumie ... mozna sie pochwalic, a nic nie zmienic.

    Tylko czy na pewno sie skonczyl ?
    Budzetu Kobylnicy cos nie moge znalezc, ani sprawozdania za poprzedni,
    ale polowe FR utrzymuja.

    >--Ale poslowie chyba zaczna placic mandaty - choc zdaje sie, ze sporo
    >do
    tej pory tez placili.

    >juz dawno powinni placic jak wszyscy i

    Ale sporo placilo.

    choc ciekawe
    http://www.sadistic.pl/jak-poslowie-placa-mandaty-vt
    166656,15.htm
    jak ta ITD wiedziala do kogo ma nie wysylac ?

    >stracic immunitet,

    nie jestem taki przekonany. Bezpieczniej od tego sie na pewno nie
    zrobi :-)

    >jestesmy praworzadnym krajem UE no chyba ze wybrancy narodu boja sie
    >wlasnego wymiaru sprawiedliwosci :-)

    No jakim praworzadnym, pamietasz sprawy z komornikiem ?

    J.

  • 4. Data: 2015-06-25 13:55:51
    Od: p...@g...com

    --Ale sporo placilo.

    tak wiem, wszystkie zwierzeta sa rowne ale POslowie rowniejsi :-)

    --nie jestem taki przekonany. Bezpieczniej od tego sie na pewno nie zrobi :-)

    niech poczuja sie jak wyborcy, to przeciez sprawiedliwe

    --No jakim praworzadnym, pamietasz sprawy z komornikiem ?

    no cos w tym jest choc wezwanie doktora jest mocno rewolucyjne :-)

    Pewne jest jedno: musimy podjąć wreszcie walkę z państwem bezprawia, w którym
    sprawcami, jak się okazuje, są również polscy komornicy.

    http://biznes.interia.pl/finanse-osobiste/news/polsk
    a-w-garsci-komornika,2085697,4141

  • 5. Data: 2015-06-25 14:02:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    >--Ale sporo placilo.
    >tak wiem, wszystkie zwierzeta sa rowne ale POslowie rowniejsi :-)

    trzeba by sie doszukac jak to wygladalo w liczbach i partiach ...
    czesc ma jednak honor i placi.

    >--nie jestem taki przekonany. Bezpieczniej od tego sie na pewno nie
    >zrobi :-)
    >niech poczuja sie jak wyborcy, to przeciez sprawiedliwe

    Zwyklego wyborcy nikt nie zamknie, zeby nie glosowal.
    Taka geneza immunitetu,

> [...]
    >Pewne jest jedno: musimy podjąć wreszcie walkę z państwem bezprawia,
    >w którym sprawcami, jak się okazuje, są również polscy komornicy.

    I to bylo zadanie dla pani premier, ktorym moglaby sie pochwalic :-P

    J.

  • 6. Data: 2015-06-25 14:37:51
    Od: p...@g...com

    --Zwyklego wyborcy nikt nie zamknie, zeby nie glosowal. Taka geneza immunitetu,

    gdzie jeszcze takie immunitety ? ograniczmy sie do EU

    --I to bylo zadanie dla pani premier, ktorym moglaby sie pochwalic :-P

    w 4-ry miechy nie zdazy a pozniej nie bedzie juz premierem :-)

    P.

  • 7. Data: 2015-06-25 14:50:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >--Zwyklego wyborcy nikt nie zamknie, zeby nie glosowal. Taka geneza
    >immunitetu,
    >gdzie jeszcze takie immunitety ? ograniczmy sie do EU

    W Europarlamencie po pierwsze :-)

    >--I to bylo zadanie dla pani premier, ktorym moglaby sie pochwalic
    >:-P
    >w 4-ry miechy nie zdazy a pozniej nie bedzie juz premierem :-)

    Na tych komornikow bylo wiecej czasu.

    Ten z Mlawy nawiasem mowiac stracil prace, i to chyba po interwencji z
    ministerstwa.

    J.

  • 8. Data: 2015-06-25 15:15:24
    Od: p...@g...com

    --W Europarlamencie po pierwsze :-)

    http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?pubRef
    =-//EP//TEXT+IM-PRESS+20070906STO10162+0+DOC+XML+V0/
    /PL

    na goracym a zatrzymanie przez drogowke raczej pod to podpada chyba nie obejmuje ?
    Nie można powoływać się na immunitet w przypadku, gdy członek został schwytany na
    gorącym uczynku.

    --Na tych komornikow bylo wiecej czasu.

    ano bylo, ciekawe co na to poprzedni premier :-)

    --Ten z Mlawy nawiasem mowiac stracil prace, i to chyba po interwencji z
    ministerstwa.

    farciarz bo Łukaszenka to by go rozstrzelal :-) reczne sterowanie to dowod na
    bezradnosc i niewydolnosc panstwa nic wiecej

    P.

  • 9. Data: 2015-06-25 19:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    >
    > A nawet jak PO znow bedzie w rzadzie, to zapomni na 3.5 roku :-(
    >
    > Ale poslowie chyba zaczna placic mandaty - choc zdaje sie, ze sporo do

    Miało to obowiązywać juz w tym roku.
    Za późno.

    To late, to little ;-P

  • 10. Data: 2015-06-26 11:18:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 25 Jun 2015, J.F. wrote:

    > Użytkownik napisał
    >
    > nie jestem taki przekonany. Bezpieczniej od tego sie na pewno nie zrobi :-)

    > No jakim praworzadnym, pamietasz sprawy z komornikiem ?

    Ale to trzeba się zastanowić - bo utrzymywanie immunitetu *i* zapisu
    (w Konstytucji), że Polska jest "państwem prawa" IMVHO jest sprzeczne
    samo w sobie.
    Jakby była, to immunitet nie byłby potrzebny.
    A jeśli nie jest potrzebny, a jest utrzymywany, to również nie jest
    (państwem prawa).

    pzdr, Gotfryd