  • 1. Data: 2011-01-17 14:10:27
    Temat: Youtube - zamieszczanie filmow z Youtube na wlasnej stronie
    Od: "Adam Koltowski" <a...@w...onet.pl>

    Nie do konca rozumiem.

    Jesli tworze produkt i chce stworzyc serie filmow szkoleniowych to czy moge

    1. Zamiescic te filmy w Youtube,
    2. Umiescic linki (lub ramki z playerem) na wlasnej stronie.

    Strona bedzie miala charakter komercyjny a materialy instruktazowe beda
    dotyczyly produktu sprzedawanego pozniej poprzez strone .... Jak YouTube
    podchodzi do takich sytuacji ?? Chodzi mi o to, czy ktorego dnia szanowny
    Google nie zacznie mnie targac po sadach .... ??

  • 2. Data: 2011-01-17 17:33:44
    Od: Dawid Suder <d...@c...pl>

    W dniu 2011-01-17 15:10, Adam Koltowski pisze:
> [...]
    > podchodzi do takich sytuacji ?? Chodzi mi o to, czy ktorego dnia szanowny
    > Google nie zacznie mnie targac po sadach .... ??

    http://forumprawne.org/prawo-autorskie/160291-wlasne
    -filmy-na-you-tube-oraz-na-stronie-firmowej.html

    Spokojnie, możesz udostępniać.

    --
    Pozdrawiam,
    Dawid Suder (DawidS28)