  • 1. Data: 2009-05-25 13:54:27
    Temat: Z Polski do Turcji
    Od: "Michał" <m...@g...com>

    Witam,
    może ktoś z szanownych grupowiczów zna najtańszy sposób dzwonienia z komórki
    z Polski (orange) na komórkę w Turcji ( polski orange).
    z góry dziękuje za pomoc

  • 2. Data: 2009-05-25 14:23:21
    Temat: Re: Z Polski do Turcji
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > może ktoś z szanownych grupowiczów zna najtańszy sposób dzwonienia z
    > komórki z Polski (orange) na komórkę w Turcji ( polski orange).
    > z góry dziękuje za pomoc

    Dla dzwoniacego - to po prostu tak jakby tamta komorka byla w Polsce. Czyli
    jakias usluga typu jeden darmowy numer, czy darmowe minuty na Orange i gadac
    do oporu!!!!! Niech odbierajacy buli za roaming.

    A dla odbierajacego najtanszy zakupic lokalnego prepaida i miec odbieranie
    za darmo. Niech dzwoniacy sie martwi jak tu zadzwonic najtaniej na turecka
    komorke.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-05-25 14:48:40
    Od: "Michał" <m...@g...com>

> [...]
    > za darmo. Niech dzwoniacy sie martwi jak tu zadzwonic najtaniej na turecka

    Chodziło mi o najtańsze rozwiązanie, a nie odpowiedz "niech dzwoniący się
    martwi"

  • 4. Data: 2009-05-25 15:07:33
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Chodziło mi o najtańsze rozwiązanie, a nie odpowiedz "niech dzwoniący się
    > martwi"

    Wiec najtansze rozwiazanie, to zakup w Turcji lokalnego prepaida (telefon
    musi miec zdjetego SIMlocka) i dzwonienie z VOIP.
    Koniec. Kropka.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-05-25 15:54:30
    Od: adrian <a...@k...chip.pl>

    > Wiec najtansze rozwiazanie, to zakup w Turcji lokalnego prepaida (telefon
    > musi miec zdjetego SIMlocka) i dzwonienie z VOIP.

    Spróbuj tego: www.rebtel.pl

    Pozdrawiam
    Adrian

  • 6. Data: 2009-05-25 18:27:01
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "adrian" <a...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

    > Spróbuj tego: www.rebtel.pl

    Oczywiscie w sytuacji, gdy osoba przebywajaca w Turcji zakupi lokalnego
    prepaida :)
    2 zl za minute odebranego polaczenia roamingowego w sytuacji, gdy osoba w
    Turcji bedzie uzywala karty Orange, nie da sie bowiem w zaden sposob obejsc.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2009-05-26 11:07:38
    Od: adrian <a...@k...chip.pl>

    > Oczywiscie w sytuacji, gdy osoba przebywajaca w Turcji zakupi lokalnego
    > prepaida :)
    (...)

    Dokładnie tak, sorrki za niesprecyzowanie.
    Pozdrawiam
    -Adrian