  • 1. Data: 2009-05-25 17:44:40
    Temat: z ery do...
    Od: tmk <t...@g...com>

    Witam

    Powoli kończy mi się 8 rok w erze i jak to bywa trzeba przedłużyć albo
    uciekać ;) BOK zaproponował 120min za 30zł z cyrografem na 24 m-ce (bez
    słuchawki). Oferta prawie mi odpowiada, ale prawie... Czy da radę z nimi
    wynegocjować powyższe na 12 m-cy? Aparat mam praktycznie nowy (e51),
    jednak nie chcę aż tak długiej umowy. Ostatecznie pozostaje taktak,
    trochę drożej ale środki do dowolnego wykorzystania.
    Na coś jeszcze zwrócić uwagę?

    --
    Pozdrawiam, TMK

  • 2. Data: 2009-05-25 18:40:42
    Temat: Re: z ery do...
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    tmk pisze:
> [...]
    > jednak nie chcę aż tak długiej umowy. Ostatecznie pozostaje taktak,
    > trochę drożej ale środki do dowolnego wykorzystania.

    to wychodzi.. 25gr za minute? w reklamie ery fryzjerka opowiada ze ma
    po 18gr do wszystkich i 1 gr w sieci...

    ToMasz

  • 3. Data: 2009-05-25 19:50:42
    Od: "Daniel" <m...@g...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > to wychodzi.. 25gr za minute? w reklamie ery fryzjerka opowiada ze ma
    > po 18gr do wszystkich i 1 gr w sieci...
    >
    > ToMasz

    Jak przejdziesz do PLAY bez słuchawki to dostaniesz za 30 zł 170 min - 18
    gr/min z umową na 12 m-cy

  • 4. Data: 2009-05-26 14:58:28
    Od: Duke <d...@u...pl>

    tmk pisze:

> [...]
    > uciekać ;) BOK zaproponował 120min za 30zł z cyrografem na 24 m-ce (bez
    > słuchawki). Oferta prawie mi odpowiada, ale prawie... Czy da radę z nimi

    W marcu przedłużyłem umowę na 12 miesięcy, bez telefonu. Oficjalnie "nie
    ma takiej możliwości". Udało się po zastosowaniu triku: "chciałbym
    zrezygnować z Państwa usług".