  • 1. Data: 2009-05-25 13:03:20
    Temat: wiele num. kierunkowych kierujacych na jeden numer
    Od: "Krzychu" <K...@g...pl>

    witam

    jak moze byc zrealizowane cos takiego ze:

    mamy pare numerow wygladajacych jakby z roznych wojewodztw

    058 xxxxxxx
    032 xxxxxxx
    061 xxxxxxx
    022 xxxxxxx

    ale wszystkie one kieruja faktycznie na jeden numer (koles ktory to ma
    odbiera wszystko na jednej komorce)

    jedyne co mi przychodzi do glowy to pare kart abon. w erze z wlaczonym 'era
    numer stacjonarny' przekierowanych na inny jeden numer (choc nie wiem czy to
    by dzialalo)

    ma ktos jakis pomysl??

    pozdr
    Krzys

  • 2. Data: 2009-05-25 13:31:27
    Od: Piotr M <n...@n...pl>

    Krzychu pisze:

    > ma ktos jakis pomysl??

    Zwykłe przekierowanie?
    Voip? Można mieć przecież takich numerów dziesiątki, wszystkie odbierać
    komórką, gdziekolwiek na świecie gdzie jest wifi lub 3G.

    --
    pzdr, Piotr M