  • 1. Data: 2014-05-09 18:27:15
    Temat: Motocykle 125ccm na kat"B" :))
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    A oto i one:
    http://www.swiatmotocykli.pl/Motocykle/56,113439,159
    32227,Top_12___Skutery_125_ccm_dla_posiadaczy_prawa_
    jazdy.html#BoxMotoTxt
    Obawiam się, że niektórych zainteresowanych spotka zawód...
    ROTFL
    :)

    --
    Hinek

  • 2. Data: 2014-05-09 20:19:33
    Temat: Re: Motocykle 125ccm na kat"B" :))
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 9 May 2014 18:27:15 +0200, Hinek

    > Motocykle 125ccm na kat"B" :))

    NTG !

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2014-05-09 21:40:42
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Myjk" napisał

    > NTG !

    Faktycznie, nie tu chciałem to wysłać.
    No, ale po części może być - bo w końcu
    chodzi o rozszerzenie uprawnień na kat. B

    --
    Hinek

  • 4. Data: 2014-05-12 08:40:29
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 9 May 2014 21:40:42 +0200, Hinek

    > Faktycznie, nie tu chciałem to wysłać.
    > No, ale po części może być - bo w końcu
    > chodzi o rozszerzenie uprawnień na kat. B

    Ale i tak nie wiem co jest śmiesznego w tym, że ktoś sobie kupi skuter
    125ccm. Przecież tutaj tak na prawdę chodzi o to, żeby pojechać więcej jak
    60/h (i nie rozpędzać się do 60 w nieskończoność jak przy 50ccm) aby nie
    być zawalidrogą -- np. na Trasie Łazienkowskiej, Trasie Siekierkowskiej
    itp. -- choć w mieście, dopuszczalne jest 80.

    --
    Pozdor Myjk

  • 5. Data: 2014-05-12 09:41:37
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-05-09 18:27, Hinek pisze:
> [...]
    jazdy.html#BoxMotoTxt
    > Obawiam się, że niektórych zainteresowanych spotka zawód...
    Nie bardzo rozumiem o co chodzi z tą automatyczną skrzynią biegów? Skoro
    do jazdy na 2 kołach z manualną potrzebna jest kategoria A, do jazdy na
    2 kołach z automatem B, do jazdy na 4 kołach z manualną B, to może do 4
    kół i automatu by wystarczyła karta rowerowa? :->

    Maciek

  • 6. Data: 2014-05-12 10:06:59
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2014-05-12 09:41, Maciek pisze:
> [...]
    > 2 kołach z automatem B, do jazdy na 4 kołach z manualną B, to może do 4
    > kół i automatu by wystarczyła karta rowerowa? :->

    Wiec dochodzimy do wniosku, ze do zmiany biegow w motocyklu potrzebne
    jest odpowiednie przeszkolenie. Choc zmiana biegów w 50tce jest
    dopuszczalna....
    Co przepis to glupszy.

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

  • 7. Data: 2014-05-12 10:16:28
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 12 May 2014 10:06:59 +0200, MarcinJM

    > Wiec dochodzimy do wniosku, ze do zmiany biegow w motocyklu potrzebne
    > jest odpowiednie przeszkolenie. Choc zmiana biegów w 50tce jest
    > dopuszczalna.... Co przepis to glupszy.

    Ale to trochę jak z samochodami. Po co się katować manualem, skoro są dobre
    skrzynie automatyczne? Czy manualna skrzynia daje +100 do respektu?

    --
    Pozdor Myjk

  • 8. Data: 2014-05-12 10:54:06
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2014-05-12 08:40, Myjk pisze:

    > Ale i tak nie wiem co jest śmiesznego w tym, że ktoś sobie kupi skuter
    > 125ccm. Przecież tutaj tak na prawdę chodzi o to, żeby pojechać więcej jak
    > 60/h (i nie rozpędzać się do 60 w nieskończoność jak przy 50ccm) aby nie

    Lepiej by w ogóle zabronić sprzedawania tych śmierdzieli (dwusuwów).
    Jedzie toto i capi gorzej niż cała ulica.

    --
    JW

  • 9. Data: 2014-05-12 11:35:44
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-05-12 10:16, Myjk pisze:
    > Ale to trochę jak z samochodami. Po co się katować manualem, skoro są dobre
    > skrzynie automatyczne? Czy manualna skrzynia daje +100 do respektu?
    Pytanie jest inne: czy manualna skrzynia wymaga dodatkowych uprawnień?

    Maciek

  • 10. Data: 2014-05-12 11:54:30
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 12 May 2014 11:35:44 +0200, Maciek

    > Pytanie jest inne: czy manualna skrzynia wymaga dodatkowych uprawnień?

    Wynika z obecnego stanu, że wymaga. Jak wynika ze stanu faktycznego? Wg
    mnie rozgraniczenie jest dobre. Automat wymaga sporo mniej uwagi niż manual
    -- zwłaszcza jeśli mowa o świeżych kierowcach. I to dotyczy tak samochodów
    jak i motocykli. Oczywiście najlepsi kierowcy motocykli i samochodów to
    wyśmieją -- ale tak to jest. Wół szybko zapomina kiedy cielęciem był.

    --
    Pozdor Myjk