  • 1. Data: 2011-05-20 09:00:15
    Temat: Z cyklu "baba z kierownica"
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    Zrobilem ja wczoraj niedaleko mojego domu. (sorry za jakosc, telefonem
    robilem)
    Pani musiala wjezdzac pod prad, dodatkowo nie trafila w ulice i to
    nowiutkie Audi Q5 zawislo na sporym kamieniu.
    Kierowczyni miala 40-50lat i przy policjantach robila slodkie miny :)
    Ciekawe co zostalo z miski olejowej :) ( o ile nie miala jakiejs
    pancernej plyty chroniacej silnik i miske)

    http://img32.imageshack.us/img32/41/kierowczyniq5.jp

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
    "Może Oko tylko mydli oko
    i nawet nie należy do Polaka-katolika?".

  • 2. Data: 2011-05-20 09:21:01
    Temat: Re: Z cyklu "baba z kierownica"
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > Zrobilem ja wczoraj niedaleko mojego domu. (sorry za jakosc, telefonem
    > robilem)

    No niezły telefon ;)

> [...]
    > Kierowczyni miala 40-50lat i przy policjantach robila slodkie miny :)
    > Ciekawe co zostalo z miski olejowej :) ( o ile nie miala jakiejs pancernej

    W Polsce to zepchneli by z tego kamienia i pani pojechalaby dalej.
    W DE niestety do kazdego zdarzenia praktycznie podjezdza laweta.

    Nie jest niczym dziwnym ze niemcy nie potrafia jezdzic, jezdzilem
    przez 2 lata do nich tydzien w tydzien i troche widzialem.
    Mogliby sie od nas duzo nauczyc (jesli chodzi o jazde).

    p.s. nie wiedzialem ze Ty w faszystowskim kraju mieszkasz!

    Pozdrawiam - Darek.

  • 3. Data: 2011-05-20 09:22:17
    Od: "go!" <g...@g...nospam.us>

    On 20/05/2011 08:00, topek wrote:
    > Zrobilem ja wczoraj niedaleko mojego domu. (sorry za jakosc, telefonem
    > robilem)

    Juz sie tak nie chwal tym swoim HTC :P
    Jakosc przeciez zajebista

  • 4. Data: 2011-05-20 09:41:38
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > (...)
    > Ciekawe co zostalo z miski olejowej :) ( o ile nie miala jakiejs pancernej

    żartujesz? jakie płyty?
    te nowe auta (np. w/w Audi Q5, nowa E-klasa i inne) mają tyle plastików pod
    spodem, że jakbyś po dużym progu zwalniającym/krawężniku przejechał z
    większą prędkością to byś na ulicy zgubił ze 100kg plastiku,

    brat

  • 5. Data: 2011-05-20 09:49:30
    Od: "jerzy.n" <j...@t...de>

    Użytkownik "news-gazeta" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie jest niczym dziwnym ze niemcy nie potrafia jezdzic, jezdzilem
    > przez 2 lata do nich tydzien w tydzien i troche widzialem.
    > Mogliby sie od nas duzo nauczyc (jesli chodzi o jazde).

    Tia , Polacy potrafia jezdzic, chyba taczka .Musimy sie duzo od nich nauczyc
    i dyscypliny dotyczacej znaków, to po pierwsze, u nich jak znak 40 na
    godzine to tak Niemcy jada, Polak ma swoje opinie i rznie 100km, chociaz to
    kosztuje . Głupia sprawa i wypadków maja mniej i mniej ginie u nich w
    wypadkach i pijakow tez maja mniej chociaz maja granice trzezwosci
    inna.Niepojete jak takie glazy mogły znalezc sie na drodze ...

  • 6. Data: 2011-05-20 10:09:33
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-20 09:49, jerzy.n pisze:

> [...]
    > nauczyc i dyscypliny dotyczacej znaków, to po pierwsze, u nich jak znak
    > 40 na godzine to tak Niemcy jada, Polak ma swoje opinie i rznie 100km,

    Może dlatego, że jak w Niemczech jest ograniczenie do 40, to tam
    FAKTYCZNIE jest coś co wymaga, żeby zwolnić i Niemcy to świetnie wiedzą,
    jest to dla nich naturalne. Mieszkałem kilka lat w regionie
    przygranicznym, często po zakupy szybciej było skoczyć do sąsiadów i
    wiem o czym piszę. Moi niemieccy znajomi nie mogli się nadziwić, że w PL
    droga równa, prosta a ograniczenie do 40. Jak im się tłumaczyło, że może
    kiedyś były dziury i zostało, albo że 2 tygodnie temu remontowali i
    zostało to prawie się obrażali, że się z nich nabijam, bo to przecież
    niemożliwe, bo u nich to byłaby od razu kara dla firmy itd. Więc może
    dlatego my, przyzwyczajeni do absurdalności sporej ilości ograniczeń,
    nie potrafimy się odnaleźć na zachodnich drogach.

    --
    MZ

  • 7. Data: 2011-05-20 10:17:02
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2011-05-20 09:22, go! pisze:

    > Juz sie tak nie chwal tym swoim HTC :P
    Toz to padlina straszna i do tego staroc
    Pochwalic to sie mozna jakims galaxy S2.
    NIenawidze tego telefonu za system operacyjny.
    Zona ma low endowa xperie x8 z androidem i to jest przepasc.
    A co dopiero jakis htc desire czy iphone4

    > Jakosc przeciez zajebista
    Faktycznie.
    Dobra pogoda byla. Normalnie foty sa dramatycznie slabe i nie nadaja sie
    do niczego.

  • 8. Data: 2011-05-20 10:17:17
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2011-05-20 09:21, news-gazeta pisze:

    > p.s. nie wiedzialem ze Ty w faszystowskim kraju mieszkasz!
    Od 10 lat

  • 9. Data: 2011-05-20 10:22:51
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2011-05-20 09:21, news-gazeta pisze:

    > W Polsce to zepchneli by z tego kamienia i pani pojechalaby dalej.
    Moze przy okazji robiac wieksze zniszczenia?

    > W DE niestety do kazdego zdarzenia praktycznie podjezdza laweta.
    To zalezy.

    > Nie jest niczym dziwnym ze niemcy nie potrafia jezdzic,
    Mi sie lepiej jezdzi z nieumiejacymi jezdzic niemcami niz rodakami
    jezdzacymi szybko i bezpiecznie.
    Spokojniej, sympatyczniej po prostu.

    > jezdzilem
    > przez 2 lata do nich tydzien w tydzien i troche widzialem.
    Ciekawe co napisalby niemieck ktory jezdzi raz na tydzien do PL.

    > Mogliby sie od nas duzo nauczyc (jesli chodzi o jazde).
    Nie zgadzam sie. To my sie powinnismy duzo od nich uczyc.
    Chodzi o ogolna srednia oczywiscie bo pojedynczy kierowca to sprawa
    indywidualna.
    Ja sie mam ze srednio jezdzacego. Nie znosze polskiego chamstwa na drogach.
    Nie da przejsc pieszemu, nie da spokojnie wyprzedzic, nie pomysli o
    innym, tylko napierdalanka, byle do przodu.

  • 10. Data: 2011-05-20 11:01:47
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    W dniu 2011-05-20 09:00, topek pisze:
> [...]
    > Ciekawe co zostalo z miski olejowej :) ( o ile nie miala jakiejs
    > pancernej plyty chroniacej silnik i miske)

    Dobre...
    a widziałeś może co robili tamtejsi faceci w wypasionych BMW jak spało
    im 10 cm mokrego sniegu? Lepiej wtedy nie wychodzic na ulice... ;)