  • 1. Data: 2014-06-11 10:15:18
    Temat: Z cyklu : kto ma pierwszeństwo
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Witam,

    http://youtu.be/F1zOVYaHIg0

    Dzień jak codzień - ale jest pewien pozytyw - kiedyś przez pół roku
    szukałem momentu, aby się "podłożyć" ze zderzakiem. A tu jak na złość -
    jak nie trzeba to okazja się nadarza :-D !

    Jeep ubezpieczony, Siemianowice. Ale nie wiem, jaka płeć za kierownicą
    ... :-D

    Pzdrw.
    --
    Grzegorz

    maila znajdziesz tu : http://www.cerbermail.com/?3qm2wmAjMM

  • 2. Data: 2014-06-11 10:53:16
    Temat: Re: Z cyklu : kto ma pierwszeństwo
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 11 Jun 2014 10:15:18 +0200, Grzegorz

    > A tu jak na złość -
    > jak nie trzeba to okazja się nadarza :-D !

    Uważaj, bo jak trafisz na, np. Adasia Płaszczycę, to Ci udowodni w sądzie,
    że "oczywiste" i "bezwzględne" pierwszeństwo to nie wszystko i się
    zdziwisz. ;>

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2014-06-11 21:38:22
    Od: Grześ <b...@b...com>

    Hello Myjk !:

    > Uważaj, bo jak trafisz na, np. Adasia Płaszczycę, to Ci udowodni w sądzie,
    > że "oczywiste" i "bezwzględne" pierwszeństwo to nie wszystko i się
    > zdziwisz. ;>

    Nooo, ten typek to znany powszechnie jest :-D !

    A swoją drogą ciekawe, czy gdybym nie zwolnił i nie wpuścił tamtego
    Jeepa, to czyja wina by była ? Czy po obu stronach ? A jakbym się po
    prostu zagapił, w końcu miałem pierwszeństwo ???

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

  • 4. Data: 2014-06-12 07:23:47
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-06-11 21:38, Grześ pisze:
> [...]
    > Jeepa, to czyja wina by była ? Czy po obu stronach ? A jakbym się po
    > prostu zagapił, w końcu miałem pierwszeństwo ???

    Serio nie wiesz tak podstawowych rzeczy z Kodeksu Drogowego?

    --
    MN

  • 5. Data: 2014-06-12 07:39:23
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Hello Marcin N !:

    > Serio nie wiesz tak podstawowych rzeczy z Kodeksu Drogowego?

    A o którym przepisie z PoRD myślisz ???

    Są jeszcze inne zasady, nie zawarte w PoRD.

    pzdrw.

  • 6. Data: 2014-06-13 08:32:41
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-06-12 07:23, Marcin N pisze:

    > Serio nie wiesz tak podstawowych rzeczy z Kodeksu Drogowego?

    A co to jest Kodeks Drogowy?
    Obawiam się, że coś takiego jak "Kodeks Drogowy" nie istnieje, tak samo
    z resztą jak nie istnieje tak często przywoływana, nawet przez
    policjantów "zasada ograniczonego zaufania". :)

  • 7. Data: 2014-06-13 09:34:31
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2014-06-13 08:32, uzytkownik pisze:
    > Obawiam się, że coś takiego jak "Kodeks Drogowy" nie istnieje, tak samo
    > z resztą jak nie istnieje tak często przywoływana, nawet przez
    > policjantów "zasada ograniczonego zaufania". :)

    dz. II, roz. 1, art. 4 Prawa o Ruchu Drogowym