  • 1. Data: 2014-06-10 12:03:16
    Temat: A co z motocyklistami?
    Od: WW <w...@v...pl>

    Witam

    Od kilku dni mówi się o "szaleńczej jeździe" po mieście kierowcy BMW.
    Wszystkie służby się na niego rzuciły.
    Jedak na filmie wyraźnie widać, że on ściga się z dwoma motocyklistami.
    Ich "szaleńcza jazda", uwieczniona na tym samym filmie, nie interesuje
    policji?

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 2. Data: 2014-06-10 12:27:17
    Temat: Re: A co z motocyklistami?
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    WW wydumał(a) w news:ln6l56$29c$1@node2.news.atman.pl :

    > Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

    A ten twój Alan 87 ma skręconą moc i homologację? Cos mi sie wydaje ze
    podajesz nim z 10W a nie z 4 jak pozwalaja przepisy :>

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 3. Data: 2014-06-10 12:49:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WW" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >motocyklistami.
    >Ich "szaleńcza jazda", uwieczniona na tym samym filmie, nie

    Ich jest jednak nieco mniej szalencza.

    Na szerokim pasie motocykl sie w miare miesic miedzy samochodami. A
    takie BMW to juz ledwo ledwo.

    Tak czy inaczej - jak szalec, to bardziej typowym autem i z dala od
    miejsca zarejestrowania.
    No i komorke wylaczyc :-)

    J.

  • 4. Data: 2014-06-10 12:52:20
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2014-06-10 12:27, MichaelData(R) pisze:
    > WW wydumał(a) w news:ln6l56$29c$1@node2.news.atman.pl :

    > A ten twój Alan 87 ma skręconą moc i homologację? Cos mi sie wydaje ze
    > podajesz nim z 10W a nie z 4 jak pozwalaja przepisy :>

    Jest w 100% legalny.

    99

  • 5. Data: 2014-06-10 13:03:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello WW,

    Tuesday, June 10, 2014, 12:52:20 PM, you wrote:

    > Jest w 100% legalny.

    Mam wątpliwości.

    > 99

    Usiłujesz być nieuprzejmy?

    > Pozdrawiam

    Na pewno?

    --
    RoMan

  • 6. Data: 2014-06-10 13:11:03
    Od: WW <w...@v...pl>

    > Mam wątpliwości.

    A na jakiej podstawie je, tzn. te wątpliwości posiadasz? :-P

    > Usiłujesz być nieuprzejmy?

    Staram się jak mogę.

    > Na pewno?

    na 100%

    :-)

  • 7. Data: 2014-06-10 13:33:51
    Od: rAzor <a...@r...strikesbaaack.nsa>

    Dnia 2014-06-10 12:27, Użytkownik - MichaelData(R) napisał::
    > WW wydumał(a) w news:ln6l56$29c$1@node2.news.atman.pl :

    > A ten twój Alan 87 ma skręconą moc i homologację? Cos mi sie wydaje ze
    > podajesz nim z 10W a nie z 4 jak pozwalaja przepisy :>

    Leć i donieś. :-)

  • 8. Data: 2014-06-10 13:45:06
    Od: rAzor <a...@r...strikesbaaack.nsa>

    Dnia 2014-06-10 12:03, Użytkownik - WW napisał::
> [...]
    > Jedak na filmie wyraźnie widać, że on ściga się z dwoma motocyklistami.
    > Ich "szaleńcza jazda", uwieczniona na tym samym filmie, nie interesuje

    Bo ci panowie są już zdecydowanie poza zasięgiem naszej kofanej policji.
    Bo to trzeba ścigać, napisać protokołów, a tak stanie się z suszarką w
    krzakach - akcja "Szczupak" i kasiora płynie szerokim strumieniem płynie
    na konta Szczurka, a premie do portfeli policjantów, albo w
    poniedziałkowy ranek przyczajka na "nieodparowanych" szaraczków - wtedy
    można pokazac jajca, rynsztunek, sponiewierać. Gostek z beemki siakiś
    lepszy i jeszcze może sie odgryźć i zaszkodzić w karierze,

    Ponadto, mam nieodparte wrażenie, że gostek z be-emki ma służyć jako
    narzędzie w rękach ustawodawcy i jako straszak na staruszki i mamuśki z
    przychówkiem, stąd ten szum, który uzasadni wprowadzenie kolejnych
    restrykcji dla kierowców. Takie rajdy mają miejsce w każdym większym
    mieście, które posiada jakiś lepszy kawałek drogi. Wystarczy popytać.
    :-) Dziwne, że podczas tego rajdu nie znalazł się, ani jeden radiowóz -
    oficjalny, czy tajny, który podjąłby się reakcji. Fotoradarów w tej
    Warszawce też nie ma? "Uprzejmie donoszę" kierowców też nie? Nikt nie
    jeździ po stolicy z kamerką? Bez komórki pod ręką?

  • 9. Data: 2014-06-10 14:29:04
    Od: tá´Ź

    WW wrote:

> [...]
    > że on ściga się z dwoma motocyklistami. Ich "szaleńcza jazda",
    > uwieczniona na tym samym filmie, nie interesuje policji?

    Też ciekawe, widziałem kilka relacji, ale nikt się o motocyklistach nawet
    nie zająknął. Tymczasem taki sposób jazdy dla wielu z nich to NORMA.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 10. Data: 2014-06-10 14:55:20
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    WW wydumał(a) w news:ln6o17$5ah$1@node2.news.atman.pl :

    > Jest w 100% legalny.

    Może i legalny, czyli nie kradziony. Co do uzywanej mocy, już nie :]

    > 99

    22
    --
    Michael________(TM)