  • 1. Data: 2014-06-10 22:12:24
    Temat: 1.9 disel
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    nie mam za wielkiego pojęcia o samochodach, wręcz można powiedzieć, że
    zupełnie się na nich nie znam - zwłaszcza od kiedy swoje głębokie
    przemyślenia zaczęli wcielać w życie teleinformatycy tuska, ale
    słyszałem, że VW GOLF 1.9 disel bez turbo to najlepszy silnik w swojej
    klasie...

    w moim małym łebku wydaje mi się, że jak ktoś ma 1.9 pod maską to
    powinien nią fruwać nie jeździć - chodzi o przyśpieszenia...

    a moje gówno rozpędza się do setki w 5 minut... co jest grane Ktoś wie?

  • 2. Data: 2014-06-10 22:17:50
    Temat: Re: 1.9 disel
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 10 Jun 2014 22:12:24 +0200 osobnik zwany tusk, donald
    tusk napisał:

    > a moje gówno rozpędza się do setki w 5 minut... co jest grane Ktoś wie?

    tusk Ci napchał szmaty w rurę wydechową

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2014-06-10 22:18:02
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    ...a np tutaj:
    http://www.autocentrum.pl/volkswagen/golf/ co podają w tabeli dla Twojego modelu?

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 4. Data: 2014-06-10 22:27:00
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > słyszałem, że VW GOLF 1.9 disel bez turbo to najlepszy silnik w swojej
    > klasie...
    może najlepszy, bo "łyka" olej modyfikowany genetyczne z supermarketu?
    Może trudno go zajechać?
    > w moim małym łebku wydaje mi się, że jak ktoś ma 1.9 pod maską to
    > powinien nią fruwać nie jeździć - chodzi o przyśpieszenia...
    Stare 1.9 bez turbo ma "fruwać"? Albo trolujesz albo nie łapię Twoich
    żartów
    > a moje gówno rozpędza się do setki w 5 minut... co jest grane Ktoś wie?
    Diagnoza na odległość, zamiast urządzeń diagnostycznych używam starej
    torebki Liptona. Masz Panie przejechane prawie milion kilometrów tym
    silnikiem. :)

    ToMasz

  • 5. Data: 2014-06-10 22:41:33
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-06-10 22:12, tusk, donald tusk pisze:
> [...]
    > powinien nią fruwać nie jeździć - chodzi o przyśpieszenia...
    >
    > a moje gówno rozpędza się do setki w 5 minut... co jest grane Ktoś wie?

    Gazetą Wyborczą zapchali ci wydech ;->

  • 6. Data: 2014-06-10 23:11:47
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    miałem jechać do znajomego mechanika, żeby podłączył komputer, ale czy
    to coś da?

  • 7. Data: 2014-06-10 23:44:36
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 10.06.14 23:11, tusk, donald tusk pisze:

    > miałem jechać do znajomego mechanika, żeby podłączył komputer, ale czy to coś da?

    Jasne, będziesz mieć skomputeryzowane auto. Co prawda tylko w warsztacie,
    ale zawsze.

    --
    collie

  • 8. Data: 2014-06-11 09:19:14
    Od: Robson <r...@...pl>

> [...]
    > powinien nią fruwać nie jeździć - chodzi o przyśpieszenia...
    >
    > a moje gówno rozpędza się do setki w 5 minut... co jest grane Ktoś wie?

    Ludzie, nie karmcie trola, jest on znany z tego, że sam, sobie odpowiada
    na swoje odpowiedzi, które są odpowiedzią na żale wylewany na cały świat.

  • 9. Data: 2014-06-11 10:38:27
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 11.06.14 9:19, Robson pisze:

    > Ludzie, nie karmcie trola, jest on znany z tego, że sam, sobie odpowiada na swoje
    > odpowiedzi, które są odpowiedzią na żale wylewany na cały świat.

    A kto bogatemu - w empatię, czas, poczucie humoru i ogólnie w miłość do prostego
    człowieka - zabroni? Jesteś biedny, to siedź cicho, bo newsy nie dla Ciebie. ;-)

    --
    collie

  • 10. Data: 2014-06-11 11:49:12
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2014-06-11 10:38, collie pisze:

    > A kto bogatemu - w empatię, czas, poczucie humoru i ogólnie w miłość do
    > prostego
    > człowieka - zabroni? Jesteś biedny, to siedź cicho, bo newsy nie dla
    > Ciebie. ;-)

    Nie sądź innych swoją miarką, bo jest malutka i płyciutka. Umysłowo też.
    EOT.