  • 21. Data: 2011-01-31 08:23:07
    Temat: Re: Z dziej?w Dziadostwa Pomara?czy Operuj?cej
    Od: "vari" <v...@o...pl>

    > Jak na CDMA, to całkiem niezły rezultat. Rozumiem, że bez anteny
    > zewnętrznej?

    Bez. Tylko te uploady mnie wkurzają, bo ten osttani i tak jest niezły.
    Czasem wpiszę adres POPULARNEGO serwisu w przeglądarkę i czekam bardzo
    dlugo.
    POtem raptownie otwierająm się szybko reklamy, skrypty i cala strona.
    Ale dlaczego ja po wpisaniu adresu muszę chodzić nastawiać herbatę ?
    To samo z mejlami. Nawet pusty "idzie" prawie aż do "time-outu".
    Z załącznikiem też się wlecze (tu już sama pędkość winna).
    TRochę mi to przypomina pierwszy tu na wsi inernet z firmy Go!Internet :
    downlink satelitarny a uplink przez GPRS qóczesnej Idei.
    Miałem więc dodatkową antenę satelitarną i Yagę kierunkową na dachu do BTSa
    Idei w Dargobądziu.
    I tak było tak że jak się kliknęło w bezpośredni link do jakiejś kobyły
    (jakiś instalator 50 MB) to pół godziny się namyślało a potem sruu i
    ściągniete.
    le ja nie tak najczęsciej używam internetu.
    Torrentów u mie brak.
    Gdybym ściągał "najnowszy hicior filmowy" to mało by mnie obchodziło czy
    ściąga się wstęp czy napisy końcowe - byle całość jak najszybcie się da.
    Ale wtedy miałem wrażenie, że gdy na dysku zapisuje się wstępniak to już
    serwer wysyła...napisy końcowe.
    Do zwykłej pracy przy komputerze taka sytuacja jest nie do przyjęcia.
    Tak więc niech mi nie mydlą oczu wysokim downlinkiem" bo komfotrowiej się
    pracowało na Neo 128 (z uplinkiem 64 kb/s) gdzie chociaż REAKCJĘ na moje
    polecenia w net można było odczuć.
    vari

  • 22. Data: 2011-01-31 09:10:07
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-01-31 09:23, vari pisze:

> [...]
    > To samo z mejlami. Nawet pusty "idzie" prawie aż do "time-outu".
    > Z załącznikiem też się wlecze (tu już sama pędkość winna).

    Jak daleko jesteś od stacji bazowej? Możesz zmierzyć poziom sygnału? W
    401 był programik dołączany na CD.

  • 23. Data: 2011-01-31 09:31:10
    Od: "vari" <v...@o...pl>

    > Jak daleko jesteś od stacji bazowej? Możesz zmierzyć poziom sygnału? W 401
    > był programik dołączany na CD.

    Dodładnie 2,5 km w linii prostej.
    Po drodze górka porośnięta lasem.
    Poziom mogę zmierzyć ale gdy aplikację podłączam po LANie a ta działa (nie
    wiedzieć czemu) tylko z laptopem kolegi.
    Mimo, że karty lan konfigurowaliśmy u niego i u mnie tak samo.
    Na LEDach terminala poziom sygnału pokazuje jako "średni" gdy nadaje i
    "wysoki" gdy nie nadaje (typowe w chińskim sprzęcie odczulanie się
    odbiornika, własnym nadajnikiem).
    Poza tym są dni, albo godziny, gdy upload sięga 256 kb/s.
    By za jakiś czas osiągać 11 kb/s.
    Z downloadem nie ma problemów.
    Pingi niby są dobre ale coś mi się wydaje, że tylko ta usługa ma priorytet w
    dobrych czasach odpowiedzi...
    Zapytania do serwerów są dłuuugo przekazywane.

    Trochę statystyki:

    Badanie yahoo.com [72.30.2.43] z uľyciem 32 bajt˘w danych:
    Odpowied< z 72.30.2.43: bajt˘w=32 czas=584ms TTL=46
    Odpowied< z 72.30.2.43: bajt˘w=32 czas=270ms TTL=46
    Odpowied< z 72.30.2.43: bajt˘w=32 czas=239ms TTL=46
    Odpowied< z 72.30.2.43: bajt˘w=32 czas=258ms TTL=46
    Statystyka badania ping dla 72.30.2.43:
    Pakiety: Wysˆane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0 (0% straty),
    Szacunkowy czas bˆĄdzenia pakiet˘w w millisekundach:
    Minimum = 239 ms, Maksimum = 584 ms, Czas ˜redni = 337 ms

    Badanie google.com [74.125.230.83] z uľyciem 32 bajt˘w danych:
    Odpowied< z 74.125.230.83: bajt˘w=32 czas=98ms TTL=52
    Odpowied< z 74.125.230.83: bajt˘w=32 czas=96ms TTL=53
    Odpowied< z 74.125.230.83: bajt˘w=32 czas=103ms TTL=53
    Odpowied< z 74.125.230.83: bajt˘w=32 czas=104ms TTL=52
    Statystyka badania ping dla 74.125.230.83:
    Pakiety: Wysˆane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0 (0% straty),
    Szacunkowy czas bˆĄdzenia pakiet˘w w millisekundach:
    Minimum = 96 ms, Maksimum = 104 ms, Czas ˜redni = 100 ms

    vari