  • 1. Data: 2013-04-02 12:13:30
    Temat: dig allegro.pl
    Od: karol <n...@n...pl>

    ;; ANSWER SECTION:
    allegro.pl. 307 IN A 72.52.5.208

    Zmieniali cos w DNS? Widze nawet google i opendns tak odpowiada a
    pamietam ze mieli cos z 193..., aktualnie routing idzie daleko a te
    wpisy w ripe nie sa wypelnione, maja punkt styku w plixie nadal?

    karol

  • 2. Data: 2013-04-02 13:23:49
    Temat: Re: dig allegro.pl
    Od: a...@g...pl

    karol wrote:

    > ;; ANSWER SECTION:
    > allegro.pl. 307 IN A 72.52.5.208

    Może kombinują coś z zapasowym DC?

    Swoją drogą to w ogóle żart, że nie potrafią postawić strony zaślepki z
    informacją na czas awarii mając jedno DC w pl, drugie w .de ...

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 3. Data: 2013-04-02 13:25:04
    Od: a...@g...pl

    a...@g...pl wrote:

    > Może kombinują coś z zapasowym DC?
    >
    > Swoją drogą to w ogóle żart, że nie potrafią postawić strony zaślepki z
    > informacją na czas awarii mając jedno DC w pl, drugie w .de ...

    http://cafe.allegro.pl/showthread.php?1651963-02.04.
    -Komunikat-Problemy-
    techniczne-02.04.-Aktualizowany

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 4. Data: 2013-04-02 13:27:17
    Od: a...@g...pl

    a...@g...pl wrote:

    > http://cafe.allegro.pl/showthread.php?1651963-02.04.
    -Komunikat-Problemy-
    > techniczne-02.04.-Aktualizowany

    IP należy do http://www.prolexic.com/

    Czyli jednak nie zapasowe... sami nie dają rady widać.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 5. Data: 2013-04-02 13:35:53
    Od: karol <n...@n...pl>

    Dnia 02.04.2013 13:25, a...@g...pl pisze:

    > http://cafe.allegro.pl/showthread.php?1651963-02.04.
    -Komunikat-Problemy-
    > techniczne-02.04.-Aktualizowany

    Tak widzialem, ale przeginaja pałe z kasowaniem postów :) jest problem
    to jest a nie "ze biale jest biale a czarne jest czarne"...

  • 6. Data: 2013-04-02 13:58:07
    Od: karol <n...@n...pl>

    Dnia 02.04.2013 13:27, a...@g...pl pisze:
    > a...@g...pl wrote:
    >

    > Czyli jednak nie zapasowe... sami nie dają rady widać.

    Ale kłamią jak najęci oficjalna wersja, że 20% ma problemy (patrz konto
    facebook), to niech mi ktoś powie jak zmienić (zmiana juz ponad godzinę
    temu na 600sek) wpis dla domeny allegro.pl by tym 80% działało..... Mają
    niezły dział kłamców.. :)

  • 7. Data: 2013-04-03 00:21:52
    Od: K <...@...c>

    W dniu 02-04-2013 12:13, karol pisze:
> [...]
    > pamietam ze mieli cos z 193..., aktualnie routing idzie daleko a te
    > wpisy w ripe nie sa wypelnione, maja punkt styku w plixie nadal?

    zmieniali system operacyjny na serwerach, probowali wgrac DDoS.

  • 8. Data: 2013-04-04 15:19:40
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    karol <n...@n...pl> wrote:

    > ;; ANSWER SECTION:
    > allegro.pl. 307 IN A 72.52.5.208

    Najlepiej jest z DNS-ów UPC (62.179.1.63, 62.179.1.62). Zakeszowało się,
    że nie ma w ogóle IN A.

    ;; ANSWER SECTION:
    allegro.pl. 1569 IN SOA ns1.allegro.pl.
    hostmaster.allegro.pl. 2013040302 86400 7200 3600000 172800
    allegro.pl. 1267 IN NS gtmdc3.allegro.pl.
    allegro.pl. 1267 IN NS gtmdc2.allegro.pl.

    Dla www jest ok:

    ;; ANSWER SECTION:
    www.allegro.pl. 29 IN A 72.52.5.208

    W SOA jest data 3.04.2013 (jeśli stosują standardową konwencję)...

    allegro.pl has SOA record ns1.allegro.pl. hostmaster.allegro.pl. 2013040302 86400

    "Project Manager to człowiek, który myśli, że jak weźmie
    dziewięć kobiet, to urodzą dziecko w miesiąc."