eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 31

  • 11. Data: 2013-08-25 19:08:27
    Temat: Re: Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-08-25 18:34, Maciek pisze:

    > Ale jakie to ma zastosowanie do Polski? U nas nie robi sie drog z betonu,
    > tylko ze smoly z piaskiem. Prymitywni Jankesi moga sie uczyc!

    70 tys km autostrad. Mogą się uczyć. :)
    http://www.youtube.com/watch?v=mA6ilwSAcy0

    --
    Krzysiek


  • 12. Data: 2013-08-25 20:50:20
    Temat: Re: Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 25 Aug 2013 19:08:27 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:


    > 70 tys km autostrad.

    te ich "autostrady" to są czasem klasy naszej drogi gminnej.


    --
    Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett


  • 13. Data: 2013-08-25 20:59:54
    Temat: Re: Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 25-08-2013 o 13:09:12 Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>
    napisał(a):

    > http://www.youtube.com/watch?v=bTYmz6lPXGQ


    U nas problemem nie jest brak technologii czy maszyn - widziałem taką na
    A2, która kładła na raz 3 pasy betonowej autostrady.
    Nasz problem to złodziejstwo - nie da rady tego wyplenić, każdy, na każdym
    etapie musi coś "zakombinować" i efekty widać na większości budów. Jak
    ludzie się nie zmienią - nic się nie zmieni. Nie pomoże Tusk, Kaczyński
    czy Korwin.
    Kradną na etapie podbudowy, izolacji, zbrojenia, przygotowania betonu,
    wykończania gotowej nawierzchni. Nadzór dostaje w łapę od złodziei -
    fuszerka wychodzi na jaw, gdy widać ją gołym okiem na wykończonej
    nawierzchni. Wtedy zaczyna się przepychanka i nigdy nie ma winnych.


    TG


  • 14. Data: 2013-08-25 21:04:52
    Temat: Re: Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-25 20:59, Tomasz Gorbaczuk pisze:
    > Dnia 25-08-2013 o 13:09:12 Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>
    > napisał(a):
    >
    >> http://www.youtube.com/watch?v=bTYmz6lPXGQ
    >
    >
    > U nas problemem nie jest brak technologii czy maszyn - widziałem taką na
    > A2, która kładła na raz 3 pasy betonowej autostrady.
    > Nasz problem to złodziejstwo - nie da rady tego wyplenić, każdy, na
    > każdym etapie musi coś "zakombinować" i efekty widać na większości
    > budów. Jak ludzie się nie zmienią - nic się nie zmieni. Nie pomoże Tusk,
    > Kaczyński czy Korwin.

    Złodziejstwo i kombinacje są naszym problemem, ale o tyle, o ile
    dzieje się to naszym gruncie i my za to płacimy. Nie ma to wiele
    wspólnego "ze zmianą ludzi" czyli mentalnością, co chciałeś napisać.
    Tak jest wszędzie, tylko pytanie kiedy i jak szybko złapią...




  • 15. Data: 2013-08-25 22:24:09
    Temat: Re: Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Aug 2013 18:50:20 +0000 (UTC), masti napisał(a):
    > Dnia pięknego Sun, 25 Aug 2013 19:08:27 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
    >> 70 tys km autostrad.
    >
    > te ich "autostrady" to są czasem klasy naszej drogi gminnej.

    75 tys km Interstate. A to raczej przypomina autostrade.

    J.




  • 16. Data: 2013-08-25 23:06:23
    Temat: Re: Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Aug 2013 16:27:57 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):
    > W dniu 2013-08-25 15:06, J.F. pisze:
    > > Ale o co chodzi - ze maja takie fajne maszynki ?
    > Nie maszynki tylko technologię.

    Kiedy technologia to te maszynki.

    Zelbet jest znany od wiekow, wiec tu nie ma co podziwiac.
    U nas na drogi nie stosowany - nie wiem, niedobry, czy za drogi ..

    >> A tak swoja droga ciekawe - u nas na A4 polozono najpierw pas
    >> kiepskiego(chudego) betonu, ktory ma popekac, potem wylano na druga
    >> warstwe mocnego, ktory pocieto regularnie, aby mogl sie rozszerzac i
    >> kurczyc przy zmianach temperatury.
    >> A u nich ciagle zbrojenie ?
    >
    > Oni są światową potęgą autostradową i wiedzą co robią.
    > Nowy odcinek A4 pomiędzy Wrocławiem a Opolem jest podziurawiony i
    > połatany jak ser szwajcarski.

    Bez przesady. Polatany - owszem, umiarkowanie. Dziurawy - nie (bo
    polatany).

    > To jest technologia? Hitler miał lepszą i kasy za to nie brał.

    To jest technologia. I beton i asfalt sa ciagle na swiecie stosowane.
    Na ile sie orientuje - betonowa nieco trwalsza, ale asfaltowa znacznie
    latwiejsza w naprawie. Wiec w perspektywie 50 lat wygladaja podobnie
    :-)
    Zauwaz ze na tym asfalcie kolein nie ma, choc to juz z 15 lat ma -
    pewnie czas na polozenie nowej "warstwy scieralnej".

    Osobiscie jakos wole jechac po asfalcie. Beton wydaje mi sie jakis
    sliski ... ale moze to bezpodstawne wrazenie, w koncu te szkopy
    potrafia w deszczu po tym betonie 150 jechac.

    J.

    O, technologie:
    http://www.youtube.com/watch?v=dgptPWVZ-3k


  • 17. Data: 2013-08-25 23:46:44
    Temat: Re: Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2013-08-25, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Osobiscie jakos wole jechac po asfalcie. Beton wydaje mi sie jakis
    > sliski ... ale moze to bezpodstawne wrazenie, w koncu te szkopy
    > potrafia w deszczu po tym betonie 150 jechac.

    A zobacz ilu od razu w rowach ląduje ;)
    Oni "potrafią" 150 w każdych warunkach.

    --
    WildS


  • 18. Data: 2013-08-26 00:16:51
    Temat: Re: Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Aug 2013 23:46:44 +0200 (CEST), WildS napisał(a):
    > On 2013-08-25, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >> Osobiscie jakos wole jechac po asfalcie. Beton wydaje mi sie jakis
    >> sliski ... ale moze to bezpodstawne wrazenie, w koncu te szkopy
    >> potrafia w deszczu po tym betonie 150 jechac.
    >
    > A zobacz ilu od razu w rowach ląduje ;)
    > Oni "potrafią" 150 w każdych warunkach.

    No wlasnie ze niewielu.
    Widac te 150 jest wzglednie bezpieczne.

    J.


  • 19. Data: 2013-08-26 08:03:51
    Temat: Re: Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-08-26 00:16, J.F. pisze:
    > Dnia Sun, 25 Aug 2013 23:46:44 +0200 (CEST), WildS napisał(a):
    >> On 2013-08-25, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >>> Osobiscie jakos wole jechac po asfalcie. Beton wydaje mi sie jakis
    >>> sliski ... ale moze to bezpodstawne wrazenie, w koncu te szkopy
    >>> potrafia w deszczu po tym betonie 150 jechac.
    >>
    >> A zobacz ilu od razu w rowach ląduje ;)
    >> Oni "potrafią" 150 w każdych warunkach.
    >
    > No wlasnie ze niewielu.
    > Widac te 150 jest wzglednie bezpieczne.

    U szkopów jest tak że jak pada deszcz to żaden z drogi nie wyleci. Jak
    słońce świeci i jest sucho to latają po bandach. Ale to nie wina podłoża
    tylko psychiki.

    --
    Krzysiek


  • 20. Data: 2013-08-26 09:13:54
    Temat: Re: Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2013-08-25 15:06, J.F. pisze:

    > I to nie GD, tylko na oko jakas miejska/gminna ulica, wystarczy tylko
    > aby odpowiednia firma przetarg wygrala :-)

    I to starczy za cale podsumowanie tematu.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
    Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

strony : 1 . [ 2 ] . 3 . 4


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: