  • 11. Data: 2010-02-15 08:21:09
    Temat: Re: Z tego chodnika nie rób zdjęć...
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 13 Feb., 10:39, BoDro <b...@l...pl> wrote:
    > Czy firmy ochroniarskie szkolą swoich pracowników w zakresie
    > rozpoznawania klasy sprzętu foto :-)
    >
    > "W jaki sposób ochroniarze odróżniają zawodowych fotografów od amatorów?
    > - Fotoreporter z gazety ma dobrej jakości sprzęt - tłumaczy Czuba.
    >
    > - Fotograf amator też taki może mieć, co wtedy? - dopytuję.
    >
    > - Ochroniarz widocznie jakoś to rozpoznaje - ucina"
    >
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,75569
    54,Z_tego_chodnik...

    > --
    > Bogdan

    wspanialy zakaz.
    dzieki takiej praktcye , zdjecia tam robione beda trudniejsze do
    wykonania , a tym samym stana sie bardziej wartosciowe.
    co to za sztuka sfotografowac dom towarowy ?- to moze kazdy
    ale sfotografowac dom towarowy , ktorego fotografowac nie wolno - o to
    juz zaczyna byc sportem wyczynowym.
    Po cholere jechac w himalaje , zeby uzyskac trudno dostepny widok ,
    skoro mozna do wawki pod domy towarowe .
    to cos jak przed laty na rynku w krakowie obowiazywal zakaz jazdy na
    rowerze.
    zakaz ten sciagal rowerzystow z calego miasta , gdyz chcieli sie
    poscigac ze straza miejska - mozna bylo zostac bohaterem wsrod
    kolegow rowerzystow
    dziaj przejazd rowerem przez rynek nikogo nie kreci , nagle
    rowerzystow jak na lekarstwo.

    jestem za utrzymaniem zakazu - zdrowy rozsadek nie odgrywa zadnej
    roli.
    co to jest wlasciwie zdrowy rozsadek - tego niekt nie wie - ustawy nie
    znaja takiego terminu . A zakaz jest zakazem - kazdy wie co to jest
    zakaz. I ile miejsc pracy dzieki takiemu zakazowi - ochroniarze maja
    pelne rece roboty.
    jakie to dobre jeden zakaz i same pozytywny skutki - rosnie wartosc
    zdjec , nowe miejsca pracy.
    wszyscy powinni byc zadowolenie. nie rozumiem czemu tak sie oburzac ?

  • 12. Data: 2010-02-15 10:51:09
    Od: FD <f...@o...pl>

    awygo pisze:
    > Użytkownik "FD" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No to co? Najbliższy wtorek? Może jeszcze przy dziennym świetle? Proponuję
    > godz. 15:07, między Warsem a Sawą. Zaproszenie Pani Rzecznik może popsuć
    > całą zabawę.
    > Wpisujcie się, kto przyjdzie.

    za wczesnie - za malo ludzi pewnie bedzie moglo przyjsc
    teraz i o 16:30 jest wystarczajaco jasno

  • 13. Data: 2010-02-15 22:25:42
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-02-14 22:01:12 +0100, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > Lepiej wykombinować ustawowo, że każde zwrócenie uwagi cieci w tej
    > sprawie nie jest nieprawomocne, ale nielegalne i może być podstawą do
    > roszczeń.

    Ale tak (choć to też dobre), nie trzeba wybierać się silną grupą.
    Wystarczy w pojedynkę. Efekt żaden.
    Kurna szkoda, że u nas na prowincji nie ma takich Warsów.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2010-02-15 23:00:30