  • 11. Data: 2006-08-10 16:48:29
    Temat: Re: [Z życia urynanetów] Prawie jak promocja :>
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Sebastian Juźwiuk napisał(a):

    > Potwierdzam. U mojego pracodawcy i kumpla juz byli. Wzieli
    > papierki,troche pogadali i na tym koniec.Zadne szczegoly techniczne
    > ich nie interesowaly.Tylko w/w dokumenty.
    > Maja sie odezwac i podac wyniki kontroli:)
    jestem po :-)
    dostałem wezwanie do usunięta błędów :-)
    ale mikro uchybienia..
    ogólnie ok, nie ma problemów większych
    ale spędzili kilka dni u mnie..

    ogólnie jest ok :-)

    --
    pozdros
    icek

  • 12. Data: 2006-08-10 18:33:50
    Od: Andrzej <a...@n...in.poland>

    Dnia Thu, 10 Aug 2006 18:48:29 +0200, icek napisał(a):

    > jestem po :-)
    > dostałem wezwanie do usunięta błędów :-)
> [...]

    A na co zwracali szczególną uwagę? Co musiałeś skorygować?

    Andrzej.

  • 13. Data: 2006-08-10 20:24:24
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Andrzej napisał(a):

    > A na co zwracali szczególną uwagę? Co musiałeś skorygować?
    ot, np. procedura reklamacyjna (była, ale nie taka jak ma być) etc
    umowa.. u mnie umowa zawierała w sobie regulamin, a to mają być dwa
    osobne dokumenty etc
    30 dni na poprawki i wsio :-)

    --
    pozdros