  • 1. Data: 2005-08-17 10:17:54
    Temat: ŻABKA
    Od: " adam" <a...@W...gazeta.pl>

    Witam serdecznie.
    Jeśli jest szansa, proszę o wypowiedz osoby zajmujące się prowadzeniem
    sklepow ŻABKA.Jak sobie radzicie w tym biznesie , itp.
    Pozdrawiam Adam

  • 2. Data: 2005-08-17 10:31:06
    Temat: Re: ŻABKA
    Od: "aneke" <b...@p...home,pl>

> [...]
    > prowadzeniem
    > sklepow ŻABKA.Jak sobie radzicie w tym biznesie , itp.

    znajomy twierdzi ,ze jak to w sieci czyli ciezko.
    musisz wywiazywac sie z umow, gdzie jasno okreslona jest kampania
    reklamowa,towar tylko od hurtownii Zabka, brak mozliwosci wprowadzania
    swojego, czasami zdarzaja sie promocje w hurtownii np. piwo po 2,02zl a ty
    musisz je sprzedac po 1,99zl ,takie male przekretki.

    http://tkdesigners.net

  • 3. Data: 2005-08-17 12:07:52
    Od: "gravide" <g...@w...usunto.pl>

    Użytkownik " adam" <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam serdecznie.
    > Jeśli jest szansa, proszę o wypowiedz osoby zajmujące się
    prowadzeniem
    > sklepow ŻABKA.Jak sobie radzicie w tym biznesie , itp.

    Całkiem niedawno był obszerny artykuł w Dużym Formacie.
    Współpracownicy, a raczej niewolnicy (wg artykułu)
    się procesują i przegrywają jeden po drugim.

    Najsłynniejszy manewr żabki. Dają Ci bombonierkę
    za 10,99 z "sugestią", że ma pójść w promocji za 11,99.
    Dostajesz na cenę10,99 fakturkę od nich a na drugi dzień...
    ... dostajesz wytyczne, że oni już kupują te bombonierki
    po 4,99 w związku z tym musisz obniżyć promocyjną cenę
    w "swojej" żabce do 5,99. Tym sposobem dopłacasz
    do każdej ... I tak się dzieje z 90% towarów które masz
    na sklepie, bo tylko 10% możesz brać z własnych źródeł
    (informacje z artykułu).

    Zanim się zdecydujesz na taki sposób biznesowego
    samobójstwa, poszukaj w archiwum GW.
    Oszczędzisz sobie czasu, mnóstwa pieniędzy i zdrowia.
    grav

    --
    www.gravide.prv.pl

  • 4. Data: 2005-08-17 12:09:36
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    aneke wrote:

    > czasami zdarzaja sie promocje w hurtownii np. piwo po 2,02zl
    > a ty musisz je sprzedac po 1,99zl

    Dobre, hehe :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2005-08-17 12:44:52
    Od: Sender Bell <"sender[nospam]"@staticline2044.toya.net.pl>

    gravide napisał(a):
> [...]
    > ... dostajesz wytyczne, że oni już kupują te bombonierki
    > po 4,99 w związku z tym musisz obniżyć promocyjną cenę

    To jakim cudem te zabki jeszcze istnieja ?
    Ba.. nawet widzialem jak otwierali nastepna. ;)

    Sender Bell

  • 6. Data: 2005-08-17 14:26:09
    Od: "firma041" <f...@i...pl>

    > To jakim cudem te zabki jeszcze istnieja ?
    > Ba.. nawet widzialem jak otwierali nastepna. ;)
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    > Sender Bell
    Ciągły dopływ swieżej krwi, jedni padają po roku, dwóch to są następni, ja
    osobiście trzymam się z daleka od wszelkiej franczyzy, te umowy są tak
    konstruowane, że robisz za darmo lub dopłacasz, a weksle ciążą...

  • 7. Data: 2005-08-17 15:56:23
    Od: Piotr Kołodziej <i...@p...onet.pl>

    adam wrote:

> [...]
    > prowadzeniem
    > sklepow ŻABKA.Jak sobie radzicie w tym biznesie , itp.

    5 tygodni pracowałem w projekcie dla koncernu FMCG i jeździłem po różnych
    Żabkach, Słoneczkach, Groszkach oraz Lewiatanach po całej Polsce trochę
    hanlując, trochę gadając. Ogólnie Żabki dzięki temu, że muszą brać z
    centrali strasznie dostają po tyłku - ze względu na ceny oraz asortyment.
    Szczególnie w mniejszych miasteczkach, gdzie liczy się cena, inne sklepy
    nie czują przed nimi żadnego respektu. To, że się trzymają zawdzięczają
    temu, że są rozpoznawalne, są schludne i mają miły dla oka wystrój, są
    zawsze czynne w określonych godzinach oraz zawsze wiadomo co jest w sklepie
    (asortyment określony ale zawsze jest). Tak po tych 5 tygodniach myślę, że
    najlepiej to otworzyć własną działalność i wziąć od żabki co najlepsze -
    godziny pracy, profesjonalny wygląd sklepu.... itd

    Piotrek

  • 8. Data: 2005-08-17 20:03:13
    Od: "aneke" <b...@p...home,pl>

    > najlepiej to otworzyć własną działalność i wziąć od żabki co najlepsze -
    > godziny pracy, profesjonalny wygląd sklepu.... itd

    no i sklep otwarty od 6-7 do 23.
    dodatkowy pracownik obowiazkowy a co za tym idzie...zus`y itp....
    towar przyjezdza i zostawia na palecie ,zgadnij kto musi rozkladac...?
    Zabka moze wyzyc chyba tylko w duzych miastach.

    http://tkdesigners.net

  • 9. Data: 2005-08-17 20:07:17
    Od: "aneke" <b...@p...home,pl>

    > Witam serdecznie.
    > Jeśli jest szansa, proszę o wypowiedz osoby zajmujące się
    > prowadzeniem
    > sklepow ŻABKA.Jak sobie radzicie w tym biznesie , itp.

    jeszcze mi sie wspomnialo jak to kontrola czepiala sie ukladu towaru na
    polkach.sliwki czy cos w tym stylu bylo nie na miejscu i BUUUUM KARA ! :(
    w/w z artykulu.

    http://tkdesigners.net

  • 10. Data: 2005-08-17 21:33:00
    Od: "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl>

    Piotr Kołodziej napisał(a):
    Tak po tych 5 tygodniach myślę, że
    > najlepiej to otworzyć własną działalność i wziąć od żabki co najlepsze -
    > godziny pracy, profesjonalny wygląd sklepu.... itd

    nic dodać, nic ująć...

    cena nie jest najważniejsza...
    (takie małe 3 grosze)

    --