  • 81. Data: 2012-12-03 08:25:55
    Temat: Re: Za Hitlera i za komuny nawet tak nie było
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:k9ag0d$2fp6$1@news2.ipartners.pl...

    > Ależ znam (tylko akurat gra jest faktycznie przez dwa 'm'). No właśnie,
    > fikcja (i to wtórna).

    Aleś się uczepił. Są tysiące róznych mitów. Ot choćby
    http://centrum-swiata.com/mitoperseuszu.php a potem często czytamy że ktos
    tam stoczył _heroiczną_ walkę albo jakąś kobietę przyrównujesz do pięknej
    mitycznej bogini.

    Leming to właśnie takie coś. Ktoś kto nie potrafi samodzielnie myśleć i daje
    się łatwo sterować jest lemingiem.

    Marek

  • 82. Data: 2012-12-03 08:27:07
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:k9aedq$2est$...@n...ipartners.pl...

    > Dokładnie.
    > Od razu widać, że używający tego typu słowa to pisiorska menda, z którą
    > nie należy dyskutować.

    Wal się.
    http://nowaprawica.org.pl/home/item/owiadczenie-kong
    resu-nowej-prawicy-w-sprawie-projektu-nowelizacji-pr
    awa-karnego-i-penalizacji-tzw-mowy-nienawici

  • 83. Data: 2012-12-03 08:30:38
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Mylisz kolego pojęcia.
    > Urzędnik =/= polityk.

    http://www.youtube.com/watch?v=J14viu8U8SI

    Marek

  • 84. Data: 2012-12-03 09:24:03
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2012-11-30 09:38, masti pisze:

    > wskaż nam o oświecony jednego polityka co zrobi ludziom dobrze

    Waldemar Pawlak. Robił ludziom* dobrze, pracę załatwiał, posady w radach
    nadzorczych, całe rodziny od biedy ratował. Taki to zacny polityk.

    *ludziom, przy założeniu że byli z PSL

  • 85. Data: 2012-12-03 12:53:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 03 Dec 2012 08:27:07 +0100 osobnik zwany 4CX250
    napisał:

> [...]
    > http://nowaprawica.org.pl/home/item/owiadczenie-kong
    resu-nowej-prawicy-
    w-sprawie-projektu-nowelizacji-prawa-karnego-i-penal

    a to ta partyjka co prezes zarabał kasę partyjną i ani mysli się
    rozliczyć

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 86. Data: 2012-12-03 17:21:19
    Temat: Re: Za Hitlera i za komuny nawet tak nie było [OT]
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-12-02 21:57, PK pisze:

    > No właśnie w Chinach nie muszą :).

    a w Polsce muszą?
    dlaczego?

    -Mg-Pain-Reliever-Fever-Reducer-500-Ct/10325057?find
    ingMethod=Recommendation:wm:RecentlyViewedItems

    > No to jest normalna aspiryna, ale cena jest zastanawiająca.
    > Amazon sprzedaje to samo kilkukrotnie drożej. Jaką mam gwarancję,
    > że Walmart po prostu nie sprzedaje tego ze stratą, żeby ściągnąć
    > klientów? Rozboli ich głowa, to przyjdą po proszek i przy okazji kupią
    > hamburgera czy 10l CocaColi. Sklep zarobi.
    >
    > Możesz podać jakieś strony normalnych drug store'ów? Jeśli tam też
    > będzie aspiryna w tej cenie, to przyznam, że rzeczywiście w USA
    > jest tanie ASA.

    na niczym mi tak nie zależy niż na tym, abyś łaskawie zaaprobował fakty.

    http://www.drugstore.com/products/prod.asp?pid=41413
    2&catid=183122

    podobno już tam szukałeś, wiec skąd wątpliwości?

  • 87. Data: 2012-12-03 17:29:19
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-11-30 08:28, 4CX250 pisze:
    > To o was POwskie ścierwa i dla was POwskie lemingi
    > http://www.youtube.com/watch?v=tH5thz4LkAA

    A to nie wiedziałeś o tym? Proceder kwitnie w całym Państwie.

  • 88. Data: 2012-12-03 18:07:14
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-12-03 08:30, 4CX250 pisze:
    > Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.youtube.com/watch?v=J14viu8U8SI

    Ależ ja rozumiem ten punkt widzenia (co nie znaczy, że do końca
    podzielam). Ale widzę, że zamiennie traktujesz "polityk" i "urzędnik", a
    jeden nie musi być drugim (czego dobrym przykładem jest z jednej strony
    np. JKM, a z drugiej szeregowy pracownik jakiegoś UM). Tylko i aż tyle.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 89. Data: 2012-12-03 18:23:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    > mitycznej bogini.
    >
    > Leming to właśnie takie coś. Ktoś kto nie potrafi samodzielnie myśleć i

    Jak ulał pasuje do wyznawców innej śródziemnomorskiej mitologii, z których
    wywodzi się 99,99% pisiorów.
    Więc każdy z nich jest również lemingiem?

  • 90. Data: 2012-12-03 18:24:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Wal się.

    Chciałbyś.

    > http://nowaprawica.org

    Bez różnicy.
    To to samo, tylko inaczej nazwane.
    Tak czy tak podstawowym kolorem jest brunatny.