  • 11. Data: 2012-12-21 10:42:57
    Temat: Re: Za co zamocować motocykl do liny, żeby unieść go o 10 cm?
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-12-21 10:38, AZ pisze:

    > Dlatego jestes taki zgryzliwy bo kobity nie masz!

    :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 12. Data: 2012-12-21 10:44:09
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-21, Marcin N <m...@o...pl> wrote:

    > O matko, pamiętasz takie duperele sprzed lat? Ano rozwiązałem. Zmieniłem
    > samochód na taki, który pasuje mi do klucza.
    >
    > Albo odwrotnie, nie pamiętam już.

    Zuch chlopak, tak czulem, ze sobie poradzisz.

    A - no i matki w to Ty nie mieszaj.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2012-12-21 11:37:15
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-12-21 09:34, Kuczu pisze:

    > To punkty podparcia czy podwieszenia ? Podnosnik czy wciagnik ? Bo to
    > dwie rozne rzeczy. I wystarcza dwa pukty. Ja Buella do zmiany opon
    > podnosilem sobie suwnica - jedno zawiesie pasowe pod rame w okolicach
    > glowki, drugie za stelaz pod siedzeniem. i wisial sobie tak bez problemu.

    Kuczu,nie każdy ma suwnicę:-)

    Tomek

  • 14. Data: 2012-12-21 12:03:20
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-12-21 11:37, Monster pisze:

    > Kuczu,nie każdy ma suwnicę:-)

    Wiem, ja podalem to jako przyklad. Niejednokrotnie podnosilem japonskie
    scierwa zurawikiem warsztatowym celem zrobienia przedniego zawieszenia.
    Wowczas zawsze opasalem pas pod rama, za glowka.

    O taki mniej wiecej zurawikiem:

    http://moto.allegro.pl/zuraw-podnosnik-warsztatowy-2
    t-wyciagarka-gw-i2861034376.html

    http://moto.allegro.pl/zuraw-1-tona-warsztatowy-1t-d
    zwig-jak-2t-2-tony-i2860854676.html

  • 15. Data: 2012-12-21 17:44:05
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

> [...]
    > prosto i bezpiecznie. Zakładam, że potrzebne są co najmniej 3 punkty
    > podparcia. Kierownica pośrodku będzie ok?

    A po co Ci to? Żeby opony się gniotły czy co? I po co Ci 3 punkty podparcia jak
    chcesz go wieszać? Może prościej będzie jak napiszesz do czego to potrzebne.

    Ja do grzebania w przednim zawiasie w sufit wsadziłem kotwę, na nią ucho z gwintem
    albo nakrętka z uchem jak kto woli i starczy. Jak trzeba to podnoszę na pasie
    transportowym albo dwuch za górną półkę.

    --

    morghul

  • 16. Data: 2012-12-22 01:00:26
    Od: Viking <v...@n...pl>

    > Dlatego jestes taki zgryzliwy bo kobity nie masz!

    Akurat trafiłeś kiepsko z żartem, bo taką Kobitę jak Kuczu ma, to Ty
    tylko w czasopismach raczej oglądasz...;

    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek

  • 17. Data: 2012-12-22 10:26:45
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    > Akurat trafiłeś kiepsko z żartem, bo taką Kobitę jak Kuczu ma, to Ty tylko
    > w czasopismach raczej oglądasz...;

    Ja tam czytam "Archeologię - wczoraj i dziś" i za bardzo nie łapie o co
    wątkotwórcy chodzi ;-)

    Pozdrawiam Johnny

    mój ebook na zimowe wieczory:
    http://www.empik.com/szukaj/produkt?q=palnik+czyli+k
    r%C3%B3tkie+i+jeszcze+kr%C3%B3tsze+kaszanki+johnny%2
    7ego&strict=true&qtype=basicForm

  • 18. Data: 2012-12-22 10:51:13
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-12-22 10:26, Johnny pisze:

    > Ja tam czytam "Archeologię - wczoraj i dziś" i za bardzo nie łapie o co
    > wątkotwórcy chodzi ;-)

    Szczerze ? Nikt nie lapie. Ale ten typ tak ma.