  • 1. Data: 2010-04-12 19:19:45
    Temat: Żaba powraca :D
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    hej

    W 1983 włoski projektant Luigi Colani w współpracy z canonem przedstawiał
    nowatorską wizję przyszłych, cyfrowych już aparatów fotograficznych. Było
    to oczywiście nowatorskie spojrzenie i (chyba szczęśliwie) niezrealizowane
    do dzisiaj.
    Pięciosystem Colaniego wyglądał tak: http://tiny.pl/hgkhb

    Dzisiaj znowu ktoś chce być nowoczesny i prezentuje swoje plaskadło :)
    http://tiny.pl/hgkhs

    Jak wam się podoba? :) hyhy :)

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 2. Data: 2010-04-12 21:28:35
    Temat: Odp: Żaba powraca :D
    Od: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl>

    Użytkownik "dominik" <u...@d...net.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Pięciosystem Colaniego wyglądał tak: http://tiny.pl/hgkhb
    >
    > Dzisiaj znowu ktoś chce być nowoczesny i prezentuje swoje plaskadło :)

    ------------------
    Po prostu tragedia! To nie może być wygodne.

    --

    Pozdrawiam serdecznie

    Arkadiusz Stopa

    <stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
    Mała Galeria Makrofotografii: www.stopa.cso.pl

  • 3. Data: 2010-04-12 22:01:53
    Temat: Re: Żaba powraca :D
    Od: "JRT" <r...@o...pl>

    > http://tiny.pl/hgkhs
    >
    > Jak wam się podoba? :) hyhy :)

    Dla gości co nie umieją trzymać lustrzanki jak znalazł ;-)

    Robert

  • 4. Data: 2010-04-12 23:26:10
    Temat: Re: Odp: Żaba powraca :D
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-04-12 23:28, Arkadiusz Stopa wrote:
    > Po prostu tragedia! To nie może być wygodne.

    Jedno w sumie jest faktem - ekran w płaszczyźnie równoległej do matrycy
    jest tak sobie wygodny. Zarówno kadrując z góry jak i oglądając zdjęcia -
    wygodniej by było mieć trochę pochylone. W sumie to założenie dla niemalże
    każdego producenta, a chyba tylko z powodów historycznych (film, ścianka,
    itd) niż realnie ergonomicznych :)

    no i jedna uwaga - sony raczej stopki na lampy już nie zdegraduje :)

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 5. Data: 2010-04-13 05:53:54
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 12 Apr 2010 23:28:35 +0200, Arkadiusz Stopa napisał(a):

    > Po prostu tragedia! To nie może być wygodne.

    No coś Ty - wygląda właśnie na wygodne. Niewygodne to są klasyczne SLR'y.
    Do niektórych trzeba dokupić battery pack żeby móc jako tako trzymać.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 6. Data: 2010-04-13 18:32:40
    Od: tasia <t...@m...net>

    JRT pisze:

    > Użytkownik "dominik" <u...@d...net.pl> napisał w wiadomości

    > Dla gości co nie umieją trzymać lustrzanki jak znalazł ;-)
    >
    > Robert
    może być na + dla lewoocznych ;-0

    taz

  • 7. Data: 2010-04-13 19:49:14
    Od: "JRT" <r...@o...pl>

    Użytkownik "tasia" <t...@m...net> napisał w wiadomości

    > może być na + dla lewoocznych ;-0

    Jeśli przyjąć, że jedna dłoń na spuście migawki, druga pod obiektywem (dla
    zrównoważenia środka ciężkości, operowania zoomem i czasem pierścieniem
    ostrości) - to chyba nie bardzo?... Przynajmniej tak udowadnia trzecia
    ilustracja. Poza tym nie ma spustu migawki po lewej?...

    Z pozdrowieniami
    Robert

  • 8. Data: 2010-04-14 04:56:36
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Tue, 13 Apr 2010 20:32:40 +0200, tasia napisał(a):

    > może być na + dla lewoocznych ;-0

    IMO to nie ma znaczenia - aktualnie jestem lewooczny (kiedyś używałem
    prawego - ale teraz lepiej widze na lewe wiec sie na nie przestawiłem) i
    aparat trzymam zuplnie tak samo.

  • 9. Data: 2010-04-20 08:11:45
    Od: John Smith <u...@e...net>

    dominik napisał(a):
> [...]
    > Pięciosystem Colaniego wyglądał tak: http://tiny.pl/hgkhb
    >
    > Dzisiaj znowu ktoś chce być nowoczesny i prezentuje swoje plaskadło :)

    Ja wciąż czekam na EVIL-a w kształcie puszki Coli, pasującego do
    standardowego uchwytu na napoje w samochodzie (standard u4/3 idealnie
    pasuje do tej koncepcji), ale jak widać po rynku jakakolwiek ucieczka od
    klasycznych kształtów SLR-a lub dalmierza jest trudna. Może jednak
    paradoksalnie uda się to przełamać firmie o małym obciążeniu tradycjami
    fotograficznymi, czyli właśnie Sony. A wtedy może pójść cała fala innych
    pomysłów na kształt aparatu.

    --
    Mirek