  • 1. Data: 2009-12-07 11:40:37
    Temat: Zacinająca się klawiatura w Laptopie
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Witam!
    Co zrobić zacinającą się klawiaturą w laptopie?
    Gdzie w Warszawie lub jej okolicach coś takiego można naprawić?
    Albo jak to zrobić samemu, sprzęt nie jest już na gwarancji-ma ponad 2 lata

    Bartek

  • 2. Data: 2009-12-07 13:32:25
    Temat: Re: Zacinająca się klawiatura w Laptopie
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "BAREK" <b...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    > Co zrobić zacinającą się klawiaturą w laptopie?
    > Gdzie w Warszawie lub jej okolicach coś takiego można naprawić?
    > Albo jak to zrobić samemu, sprzęt nie jest już na gwarancji-ma ponad 2 lata

    Nie trzeba było jeść nad klawiszami. ;)

  • 3. Data: 2009-12-07 16:44:25
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Gdzie w Warszawie lub jej okolicach coś takiego można naprawić?

    taniej wyjdzie kupić zwykłą klawiaturę na usb około 20zł i tak użytkować.
    Znajomemu serwis za wymiane klawiatury zaproponował 500zł więc się zdziwił
    mocno.

  • 4. Data: 2009-12-07 17:50:36
    Od: Szarlih <s...@w...pl>

    Doxent jest autorem poniższej notatki
    :
    > taniej wyjdzie kupić zwykłą klawiaturę na usb około 20zł i tak
    > użytkować.

    zwłaszcza mobilnie, poleć od razu torbę z odpowiednią przegródką :P

    --
    Szarlih

  • 5. Data: 2009-12-07 18:06:06
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** BAREK <b...@p...pl> wrote:

    > Witam! Co zrobić zacinającą się klawiaturą w laptopie? Gdzie w Warszawie
    > lub jej okolicach coś takiego można naprawić?

    Ale co się zacina? Wszystko czy jeden klawisz? Wylałeś coś na nią?

    Naprawić można W autoryzowanym serwisie dla marki Twojego laptopa - tylko, że
    tego się de facto nie naprawia, a wymienia w całości. Koszt ok. 200/300zł w
    zależności od tego co to za laptop - co to za laptop?

    Jeżeli to dotyczy kilku klawiszy to można bawić się w ich zdejmowanie celem
    oczyszczenia czy dosztukowanie z innej (np. uszkodzonej) klawiatury - takie
    zabawy to już robią w szrot^Wserwisach komputerowych np. w podziemiach pod GUS.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 6. Data: 2009-12-08 08:47:55
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Doxent pisze:
    > taniej wyjdzie kupić zwykłą klawiaturę na usb około 20zł i tak
    > użytkować. Znajomemu serwis za wymiane klawiatury zaproponował 500zł
    > więc się zdziwił mocno.

    1) Komputery przenośne służą do noszenia. Będziesz nosił z
    notebookiem jeszcze dodatkową klawiaturę?

    2) Bo *tyle* to kosztuje. Dlaczego osoby kupujące notebooki
    nie myślą w ogóle o tym, że eksploatacja i naprawa takiej
    maszyny jest dużo droższa od komputera stacjonarnego?
    Pół biedy, gdy komputer ma być faktycznie noszony i koszty
    nie są tak istotne. Gorzej, jak ktoś kupuje notebooka jako
    stacjonarkę a potem się dziwi, że jakakolwiek naprawa kosz-
    tuje tyle, co pół komputera.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 7. Data: 2009-12-08 14:49:32
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Jest to Fujitsu-Siemens Lifebook serii T do tego tablet,ma coś koło 2
    lat i chyba faktycznie czymś
    go zalałem jakiś czas temu i generalnie ciężko się na nim pisze- więc
    klawiaturę trzeba wyczyścić- w ogóle może całego by się go
    poczyściło/kurz,brud, itp
    Służy dokładnie do tego do czego jest zaprojektowany, czyli użytkowania
    w ruchu,w różnych warunkach i przydałby mu się taki przegląd techniczny-
    czy jest szansa na serwis w okolicach Warszawy, gdzie by ktoś się nim
    zajął na miejscu, a nie wysyłał gdzieś w świat?
    Przede wszystkim ma być dobrze naprawiony.

  • 8. Data: 2009-12-08 20:45:42
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 7 grudzień (poniedziałek) gdy o godz. 12:40 *BAREK* napisał(a):

    > Gdzie w Warszawie lub jej okolicach coś takiego można naprawić?

    Warszawska Giełda Elektroniczna, pewnie ze 200zł zapłacisz.

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 4x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 9. Data: 2009-12-09 22:46:44
    Od: Mariusz <m...@s...org>

    W dniu 2009.12.08 9:47, Radosław Sokół pisze:

    > 1) Komputery przenośne służą do noszenia. Będziesz nosił z
    > notebookiem jeszcze dodatkową klawiaturę?

    Albo myszkę ;)

    --
    Mar

  • 10. Data: 2009-12-10 00:17:10
    Od: ąćęłńóśźż <j...@g...pl>

    A umiesz ją sam wyjąć z lapka?
    To zwykle banalne i dokładnie poopisywane w firmowych manualach.
    Najpierw użyj odkurzacza z miękką włochatą końcówką, odkurz klawiaturę najlepiej w
    pozycji laptopa do góry nogami.
    Wyjmujesz klawiaturę, kładziesz na równym czystym twardym stole, popukujesz o stół
    jakby czyszcząc wycieraczkę.
    80% problemów usunie.
    No chyba, że zalana jakimś kleistym sokiem lub popękana jest.
    BTW dużo klawiatur jest na aukcjach.
    JaC